• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

H αναζήτηση μέσω φωνής με προγράμματα όπως το Sitri και το Google Voice search γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής, ιδιαίτερα σε χρήστες κινητών συσκευών όπως smartphone και tablet. Οι προοπτικές για το μέλλον της αναζήτησης μέσω φωνής είναι κυριολεκτικά απεριόριστες και αναμένουμε ως ειδικοί online marketers μεγάλα άλματα σε αυτόν τον τομέα.

 

Και εφόσον χρησιμοποιείται ευρέως από τους καταναλωτές, είναι καλύτερο ως online επιχείρηση να λάβετε υπόψη την αναζήτηση μέσω φωνής στην στρατηγική και τις μετέπειτα καμπάνιες μάρκετινγκ που θα ακολουθήσουν.

 

Η αναζήτηση μέσω φωνής εξάλλου έχει αλλάξει τα δεδομένα SEO οπότε καλό είναι να μην την αγνοήσετε στα επόμενα σχέδια σας.

 

Και μπορεί στην αρχική της φάση η εγκυρότητα, η έγκυρη δηλαδή αναγνώριση φωνής και λέξεων των χρηστών να μην ήταν ψηλή, με τα σημερινά δεδομένα, η αναζήτηση φωνής φτάνει μέχρι 90% ποσοστά εγκυρότητας και αυτό καθιστά την χρήση της ακόμα πιο αποτελεσματική σε κινητές συσκευές. Υπολογίζεται δε μέχρι το 2020, σε δυτικές χώρες, η αναζήτηση μέσω φωνής να αναλογεί στο 50% των online αναζητήσεων.

 

Λόγοι να αναπτύξετε ένα πλάνο που περιλαμβάνει αναζήτηση μέσω φωνής

 

Βελτιώνει την εμπειρία πελατών.  H εφαρμογή μιας τέτοιας στρατηγικής βοηθά στην παροχή πιο εξατομικευμένων και αποτελεσματικών εμπειριών πελατών. Ως αποτέλεσμα, θα υπάρχει αύξηση της επικοινωνίας σας με τους πελάτες και αφοσίωσης στο brand σας. Μέσω των εργαλείων αναζήτησης φωνής όπως Alexa και Google Assistant, μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες για το πως οι χρήστες χρησιμοποιούν τέτοια εργαλεία έτσι ώστε να μπορείτε να παρέχετε πιο εξατομικευμένο και στοχευμένο περιεχόμενο σε δυνητικούς πελάτες.

 

 

Αλλάζει τα SEO δεδομένα. Οι αναζήτησεις μέσω φωνής διαφέρουν από τις τυπικές γραπτές αναζήτησεις γιατί απλά ο χρήστης ψάχνει με διαφορετικό τρόπο να βρει πληροφορίες. Για παράδειγμα, στις γραπτές αναζητήσεις έχουμε χρήση λέξεων κλειδιών κυρίως π.χ καλύτερο σάντουιτς Θεσσαλονίκη ενώ στην αναζήτηση μέσω φωνής, έχουμε πιο ολοκληρωμένες προτάσεις σε μορφή ερώτησης ή προστακτικής π.χ “Ποιο είναι το καλύτερο γυράδικο στην Θεσσαλονίκη;”

 

Λαμβάνοντας το αυτό υπόψη μπορεί να αναπτύξετε μια SEO στρατηγική που περιλαμβάνει πιο ολοκληρωμένες προτάσεις αντί μόνο με μεμονωμένες λέξεις κλειδιά.

 

 

 

Μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα σας.

Οι online επιχειρήσεις που λαμβάνουν υπόψη τους την αναζήτηση μέσω φωνής έχουν περισσότερες πιθανότητες να αυξήσουν την επισκεψιμότητα τους σε σύγκριση με online επιχειρήσεις που δεν την εντάσσουν στα στρατηγικά τους πλάνα.

 

Όταν ένα εργαλείο αναγνώρισης φωνής εμφανίζει μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα στον χρήστη ως απάντηση στο αίτημα του, ο χρήστης θα έχει την επιλογή να ανοίξει την ιστοσελίδα από την οποία το πρόγραμμα έχει πάρει αυτή την απάντηση.

 

Εάν λάβετε υπόψη τις φράσεις με τις οποίες έρχονται οι επισκέπτες στη ιστοσελίδα σας, θα μπορείτε να προβλέψετε την πρόθεση τους π.χ πρόθεση αγοράς και να προσαρμόσετε το περιεχόμενο σας αναλόγως. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο θα μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας, αλλά θα αυξήσετε και την πιθανότητα να μετατρέψετε τους ενδιαφερόμενος σε πελάτες.

 

Συνεπώς, αν θέλεις να είσαι ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σου, θα πρέπει να συμπεριλάβεις αυτή την μέθοδο αναζήτησης στις καμπάνιες σου. Για οποιοδήποτε βοήθεια σε αυτό το κομμάτι ή σε άλλες τακτικές online μάρκετινγκ, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας  ΕΔΩ.


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Διευρυμένες διαφημίσεις κειμένου Google: όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

Next Post

3 τρόποι να βελτιώσεις την ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σου

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης