H αναζήτηση μέσω φωνής με προγράμματα όπως το Sitri και το Google Voice search γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής, ιδιαίτερα σε χρήστες κινητών συσκευών όπως smartphone και tablet. Οι προοπτικές για το μέλλον της αναζήτησης μέσω φωνής είναι κυριολεκτικά απεριόριστες και αναμένουμε ως ειδικοί online marketers μεγάλα άλματα σε αυτόν τον τομέα.
Και εφόσον χρησιμοποιείται ευρέως από τους καταναλωτές, είναι καλύτερο ως online επιχείρηση να λάβετε υπόψη την αναζήτηση μέσω φωνής στην στρατηγική και τις μετέπειτα καμπάνιες μάρκετινγκ που θα ακολουθήσουν.
Η αναζήτηση μέσω φωνής εξάλλου έχει αλλάξει τα δεδομένα SEO οπότε καλό είναι να μην την αγνοήσετε στα επόμενα σχέδια σας.
Και μπορεί στην αρχική της φάση η εγκυρότητα, η έγκυρη δηλαδή αναγνώριση φωνής και λέξεων των χρηστών να μην ήταν ψηλή, με τα σημερινά δεδομένα, η αναζήτηση φωνής φτάνει μέχρι 90% ποσοστά εγκυρότητας και αυτό καθιστά την χρήση της ακόμα πιο αποτελεσματική σε κινητές συσκευές. Υπολογίζεται δε μέχρι το 2020, σε δυτικές χώρες, η αναζήτηση μέσω φωνής να αναλογεί στο 50% των online αναζητήσεων.
Λόγοι να αναπτύξετε ένα πλάνο που περιλαμβάνει αναζήτηση μέσω φωνής
Βελτιώνει την εμπειρία πελατών. H εφαρμογή μιας τέτοιας στρατηγικής βοηθά στην παροχή πιο εξατομικευμένων και αποτελεσματικών εμπειριών πελατών. Ως αποτέλεσμα, θα υπάρχει αύξηση της επικοινωνίας σας με τους πελάτες και αφοσίωσης στο brand σας. Μέσω των εργαλείων αναζήτησης φωνής όπως Alexa και Google Assistant, μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες για το πως οι χρήστες χρησιμοποιούν τέτοια εργαλεία έτσι ώστε να μπορείτε να παρέχετε πιο εξατομικευμένο και στοχευμένο περιεχόμενο σε δυνητικούς πελάτες.
Αλλάζει τα SEO δεδομένα. Οι αναζήτησεις μέσω φωνής διαφέρουν από τις τυπικές γραπτές αναζήτησεις γιατί απλά ο χρήστης ψάχνει με διαφορετικό τρόπο να βρει πληροφορίες. Για παράδειγμα, στις γραπτές αναζητήσεις έχουμε χρήση λέξεων κλειδιών κυρίως π.χ καλύτερο σάντουιτς Θεσσαλονίκη ενώ στην αναζήτηση μέσω φωνής, έχουμε πιο ολοκληρωμένες προτάσεις σε μορφή ερώτησης ή προστακτικής π.χ “Ποιο είναι το καλύτερο γυράδικο στην Θεσσαλονίκη;”
Λαμβάνοντας το αυτό υπόψη μπορεί να αναπτύξετε μια SEO στρατηγική που περιλαμβάνει πιο ολοκληρωμένες προτάσεις αντί μόνο με μεμονωμένες λέξεις κλειδιά.
Μπορεί να αυξήσει την επισκεψιμότητα σας.
Οι online επιχειρήσεις που λαμβάνουν υπόψη τους την αναζήτηση μέσω φωνής έχουν περισσότερες πιθανότητες να αυξήσουν την επισκεψιμότητα τους σε σύγκριση με online επιχειρήσεις που δεν την εντάσσουν στα στρατηγικά τους πλάνα.
Όταν ένα εργαλείο αναγνώρισης φωνής εμφανίζει μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα στον χρήστη ως απάντηση στο αίτημα του, ο χρήστης θα έχει την επιλογή να ανοίξει την ιστοσελίδα από την οποία το πρόγραμμα έχει πάρει αυτή την απάντηση.
Εάν λάβετε υπόψη τις φράσεις με τις οποίες έρχονται οι επισκέπτες στη ιστοσελίδα σας, θα μπορείτε να προβλέψετε την πρόθεση τους π.χ πρόθεση αγοράς και να προσαρμόσετε το περιεχόμενο σας αναλόγως. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο θα μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα σας, αλλά θα αυξήσετε και την πιθανότητα να μετατρέψετε τους ενδιαφερόμενος σε πελάτες.
Συνεπώς, αν θέλεις να είσαι ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές σου, θα πρέπει να συμπεριλάβεις αυτή την μέθοδο αναζήτησης στις καμπάνιες σου. Για οποιοδήποτε βοήθεια σε αυτό το κομμάτι ή σε άλλες τακτικές online μάρκετινγκ, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας ΕΔΩ.