Ένα σημαντικό κομμάτι του email marketing είναι το email design. Παρόλο που μπορεί να έχεις κάνει έρευνα και να έχεις βρει τους τρόπους για να αυξήσεις το open rate των email σου, το click through rate ενδεχομένως να είναι ακόμα χαμηλό. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον τρόπο που είναι σχεδιασμένο το email. Με τα παρακάτω μυστικά, μπορείς πλέον να σχεδιάσεις ένα email που θα κρατήσει το ενδιαφέρον του παραλήπτη.
Το email design πρέπει να ακολουθεί το brand image
Το branding της επιχείρησής σου είναι πολύ σημαντικό, μιας και είναι αυτό που την κάνει άμεσα αναγνωρίσιμη. Η εικόνα που έχεις δημιουργήσει με το branding σου, θα πρέπει να επεκτείνεται και στο σχεδιασμό των email σου. Όλα τα επιμέρους στοιχεία, όπως τα χρώματα και οι γραμματοσειρές, πρέπει να έχουν συνοχή με αυτά που έχεις χρησιμοποιήσει στην ιστοσελίδα, στο packaging και στα υπόλοιπα έγγραφα της εταιρείας. Στόχος σου πρέπει να είναι, να κάνεις τον παραλήπτη να αναγνωρίζει με μια μόνο ματιά, ότι το συγκεκριμένο email έρχεται από την επιχείρησή σου.
Χρησιμοποίησε δύο Συμπληρωματικά Χρώματα
Συχνά ψάχνεις να βρεις έναν τρόπο για να παρασύρεις το μάτι του αναγνώστη σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι του email σου. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορείς να το πετύχεις αυτό, αλλά ένας από τους πιο αποτελεσματικούς είναι με τη χρήση χρώματος. Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποίησε δύο συμπληρωματικά χρώματα, τα οποία τραβάνε αμέσως την προσοχή. Για να αποφύγεις όμως τη σύγχυση, μην χρησιμοποιήσεις περισσότερα από δύο χρώματα. Όταν αποφασίσεις ποια συμπληρωματικά χρώματα σου κάνουν, χρησιμοποίησε τα με συνέπεια ώστε να ξεκινήσει ο χρήστης να τα αναγνωρίζει ως κομμάτι του brand σου.
Χρησιμοποίησε Κουμπιά για το CTA που Τραβούν την Προσοχή
Το ζητούμενο του κάθε newsletter, είναι να δώσεις κίνητρο στον αναγνώστη να πατήσει το κουμπί ή το link που έχεις συμπεριλάβει. Για το λόγο αυτό, το κουμπί για το CTA θα πρέπει να ξεχωρίζει όσο το δυνατόν περισσότερο. Χρησιμοποίησε έντονα χρώματα ή ένα χρώμα συμπληρωματικό από αυτό του background. Γράψε τις λέξεις του κουμπιού με μια έντονη γραμματοσειρά, με κεφαλαία γράμματα και σε προστακτική. Επίσης, μην ξεχάσεις να το συμπεριλάβεις αρκετές φορές μέσα στο email.
Πρόσθεσε Personalized Στοιχεία
Είναι πλέον γεγονός πως τα email που δεν έχουν κανένα personalized στοιχείο, δεν έχουν τόσο μεγάλο conversion rate. Αρχικά, χρησιμοποίησε subject lines που δεν είναι τυποποιημένα, πράγμα που θα βοηθήσει τα email σου να μην πάνε στον φάκελο των spam. Έπειτα, μπορείς να ενσωματώσεις μεταβλητές, με τις οποίες θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις το όνομα του παραλήπτη μέσα στο κείμενο. Τέτοιες μικρές αλλαγές μπορεί να φέρουν σημαντικές αλλαγές στα αποτελέσματα.
Γράψε τις πιο Σημαντικές Πληροφορίες στο Πάνω Μέρος
Μια από τις πιο σημαντικές ανακαλύψεις των τελευταίων χρόνων, είναι ότι οι χρήστες στο διαδίκτυο δεν διαβάζουν το κείμενο με τον παραδοσιακό τρόπο. Αντίθετα, ανατρέχουν στο email ή την ιστοσελίδα σαν σύνολο και θα σταματήσουν για να διαβάσουν μόνο ότι τους τραβήξει την προσοχή. Από αυτό, έχει προκύψει ότι το περιεχόμενο θα πρέπει να είναι πάντα τοποθετημένο σε μορφή πυραμίδας. Το πιο σημαντικό μέρος και αυτό που θα κοιτάξει πάντα ένας χρήστης είναι το πάνω μέρος του περιεχομένου. Έτσι, φρόντισε να τοποθετήσεις εκεί το βασικό σου μήνυμα.
Το email design πρέπει να είναι Mobile Responsive
Οι χρήστες δείχνουν μια ξεκάθαρη προτίμηση για πλοήγηση στα κινητά τους τηλέφωνα. Έτσι, και τα email που τους στέλνεις θα πρέπει να είναι mobile responsive. Ακολουθώντας αυτή την πρακτική, θα βοηθήσεις τους παραλήπτες να θέλουν να ανοίξουν και να διαβάσουν τα newsletter.
Μην Υπερφορτώνεις τα Email με Περιττά στοιχεία
Ένας συχνός κίνδυνος στο design, είναι η υπερβολική χρήση διάφορων γραφικών, animation και διαδραστικών στοιχείων. Όλα αυτά θα πρέπει να υπάρχουν στα email σου, όμως θα πρέπει να υπάρχουν με κάποιο μέτρο. Ο κενός χώρος είναι εξίσου σημαντικός με τα γραφικά που χρησιμοποιείς.
Συμπλήρωσε την φόρμα για να μάθεις πώς μπορείς να σχεδιάσεις ένα email template που ταιριάζει στην επιχείρησή σου. Ένας ειδικός της SocialMe θα επικοινωνήσει μαζί σου με τις καλύτερες λύσεις για την περίπτωσή σου.