Το web design εξελίσσεται και προσαρμόζεται, ανάλογα με τις ανάγκες της εποχής. Το 2021, θα είναι μια χρόνια, στην οποία θα ανανεωθούν πολλά e-shop, μιας και το ηλεκτρονικό εμπόριο θα συνεχίσει να κυριαρχεί. Ωστόσο, εξαιτίας του μεγάλου ανταγωνισμού, τα e-shop θα πρέπει να ασχοληθούν με το γενικότερο σχεδιασμό τους, ώστε να ξεχωρίσουν από τους ανταγωνιστές τους. Ένα καλοσχεδιασμένο και λειτουργικό e-shop, παρακινεί τους επισκέπτες να ανακαλύψουν τα προϊόντα του και να ολοκληρώσουν τις αγορές τους.
Σε αυτό το άρθρο, θα γνωρίσεις τις καινούργιες τάσεις στο σχεδιασμό των e-shops, για να δημιουργήσεις μια καλαίσθητη ιστοσελίδα.
#1 Δυναμικές Εικόνες για τα Προϊόντα
Μέχρι τώρα, γνώριζες πως οι εικόνες των προϊόντων, παίζουν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία πωλήσεων. Πλεόν όμως, εκτός από επαγγελματικές εικόνες υψηλής ευκρίνειας, θα πρέπει να παρέχεις και πιο δυναμικό περιεχόμενο. Ενδεικτικά, μπορείς να ανεβάσεις σύντομα βίντεο ή GIFs με το προϊόν. Με αυτόν τον τρόπο, θα αναδείξεις κάθε οπτική του προϊόντος και θα πείσεις τους επισκέπτες ότι πρέπει να το αποκτήσουν. Σε κάθε περίπτωση, κάθε είδος περιεχομένου που ανεβάζεις στο e-shop σου, θα πρέπει να έχει την καλύτερη δυνατή ποιότητα.
#2 Παστέλ και Ουδέτερες Χρωματικές Παλέτες
Το website background είναι ένας αξιοποιήσιμος χώρος, που επηρεάζει τη συνολική αισθητική του e-shop σου. Οι τελευταίες τάσεις στο web design, σου ζητούν να δημιουργήσεις website backgrounds με παστέλ ή ουδέτερες χρωματικές παλέτες. Η επιλογή τέτοιων τόνων, έχει χαλαρωτική επίδραση στους επισκέπτες του e-shop, πράγμα που τους κάνει πιο διατεθειμένους να πραγματοποιήσουν αγορές. Μάλιστα, οι ουδέτεροι τόνοι, έχουν πλέον αρχίσει να αντικαθιστούν το λευκό, που κυριαρχούσε μέχρι τώρα. Ενδεικτικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τόνους του μπεζ, του κρεμ, του απαλού γκρι, ή ακόμα και του ανοιχτού κίτρινου.
#3 Συνδυασμός Φωτογραφιών και Γραφικών
Ακόμα μια τάσημ που θα εφαρμοστεί αρκετά στις αρχικές σελίδες των e-shop, είναι ο συνδυασμός φωτογραφιών και γραφικών. Αυτή η συγκεκριμένη τάση αφήνει τη δημιουργικότητά σου ελεύθερη να δημιουργήσει ένα μοναδικό χώρο, που τραβάει την προσοχή των χρηστών. Μόλις εντοπίσεις το συνδυασμό, που ταιριάζει με το brand image σου, μπορείς να βάλεις στοιχεία από αυτόν και στις δημοσιεύσεις που κάνεις στα social media. Με αυτόν τον τρόπο, θα ενισχύσεις την εικόνα που έχει το brand σου, κάνοντάς το άμεσα αναγνωρίσιμο από το κοινό σου.
#4 Υιοθέτηση του Dark Mode
Το dark mode έχει κάνει πολύ δυναμική είσοδο στο web design, και το 2021 η κυριαρχία του θα επεκταθεί και στο e-shop design. Πλέον όλο και περισσότεροι χρήστες προτιμούν τη σκούρα χρωματική παλέτα στις ιστοσελίδες, μιας και κάνει την πλοήγηση πιο ξεκούραστη για τα μάτια. Σε κάθε περίπτωση, αν θέλεις να ασχοληθείς με αυτήν την τάση, θα πρέπει να θυμηθείς πως το dark mode έχει συγκεκριμένες τεχνικές, όπως το να κάνεις την αλλαγή σε αυτό εύκολη.
#5 Ιδιαίτερες Γραμματοσειρές που Τραβούν την Προσοχή
Παρόλο που οι κυρίαρχες χρωματικές παλέτες είναι αρκετά ουδέτερες, οι γραμματοσειρές γίνονται πιο ιδιαίτερες. Οι αρχικές σελίδες, αποκτούν έντονη τυπογραφία με γραμματοσειρές, που δεν περνούν απαρατήρητες. Ωστόσο, προσπάθησε να συνδυάσεις την έντονη γραμματοσειρά που θα επιλέξεις, με μια πιο απλή και ουδέτερη. Με αυτόν τον τρόπο, θα τονίσεις τα στοιχεία του e-shop σου, που θέλεις να προσέξουν οι επισκέπτες του. Οι έντονες γραμματοσειρές, ταιριάζουν πολύ με τη μινιμαλιστική προσέγγιση στο σχεδιασμό, που αποτελεί μια από τις πιο διαχρονικές τεχνικές στο web design.
#6 Ανανέωση των Μενού
Μέχρι τώρα, τα μενού ήταν τοποθετημένα στο πάνω μέρος ή στο πλάι της σελίδας. Όπου και να βρίσκονταν όμως, ήταν πάντα διακριτικά. Πλέον, οι τελευταίες τάσεις δίνουν στο μενού πρωταγωνιστικό ρόλο. Ενδεικτικά, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ιδιαίτερα γραφικά για τις κατηγορίες των προϊόντων και να τις τοποθετήσεις, αντί άλλων στοιχείων στο homepage.
Το e-shop σου θα απογειωθεί με την υιοθέτηση των τελευταίων σχεδιαστικών τάσεων. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe και να ξεκινήσεις τη διαδικασία άμεσα.