Στη σημερινή εποχή, η πλειοψηφία των λεγόμενων millennials, αλλά και της γενιάς Z – δηλαδή, όλων εκείνων που έχουν γεννηθεί περίπου από τις αρχές των 80s, μέχρι και τα μέσα των ’00s – χρησιμοποιούν, κατά κόρον, το διαδίκτυο, ως πηγή ενημέρωσης, αλλά και διασκέδασης.
Επιπλέον, όπως είναι, άλλωστε, γνωστό, το Internet Marketing, αποκτά, με ταχείς ρυθμούς, τη μερίδα του λέοντος της διαφημιστικής δαπάνης του συνόλου των εταιρειών, είτε πρόκειται γι’ αυτές που εμπορεύονται ρούχα, είτε ακόμα και γι’ αυτές που κατασκευάζουν, και διακινούν, βιομηχανικά προϊόντα ή/και εργαλεία.
Χρησιμοποιώντας, λοιπόν, τη δύναμη του Internet Marketing, και στοχεύοντας στο προαναφερθέν, δυναμικό αγοραστικό κοινό, το οποίο και έχει επαφή, από νεαρή ηλικία, με το Internet, μια νέα, επαναστατική μέθοδος προώθησης, έχει έρθει να ταράξει τα νερά στη διαφήμιση: το Influencer Marketing.
Ο όρος αυτός, αναφέρεται στην προώθηση προϊόντων, και υπηρεσιών, μέσω της εκμετάλλευσης ενός ήδη εδραιωμένου κοινού, το οποίο έχει αναπτύξει ένας Influencer, δηλαδή ένας χρήστης των Social Media, με σημαντικό αριθμό Followers, στις διάφορες αυτές πλατφόρμες.
Οι Influencers έχουν αναπτύξει μια ισχυρή, και προσωπική, σχέση με το κοινό τους, αναρτώντας, συχνά, πρωτότυπο, και ενδιαφέρον Content, το οποίο και τραβά την προσοχή των Followers τους, και εξασφαλίζει τη σταθερή επισκεψιμότητα των σελίδων τους.
Με τον τρόπο αυτό, η ενσωμάτωση διαφημιστικών μηνυμάτων, στη φυσιολογική ροή των αναρτήσεων των Influencers, εξασφαλίζει την, κατά το δυνατόν, οργανική, αυθεντική, αλλά και στοχευμένη διαφήμιση, διαφόρων προϊόντων, αλλά και υπηρεσιών.
Στην πράξη, έχει αποδειχτεί ότι, οι Influencer Campaigns, αποφέρουν σαφώς καλύτερα αποτελέσματα, τόσο σε επίπεδο απήχησης, αλλά και πωλήσεων, από πρακτικά οποιεσδήποτε άλλες διαφημιστικές μεθόδους.
Αναρωτιέστε σε τι, οφείλεται, άραγε, αυτό; Το κοινό επιδεικνύει μεγαλύτερη προσοχή, στα προωθητικά μηνύματα, τα οποία δέχεται από ανθρώπους, με τους οποίους έχει αναπτύξει μια σχέση εμπιστοσύνης.
Επιπλέον, η άμεση επίδειξη ενός προϊόντος, και η παράθεση των πλεονεκτημάτων, αλλά και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του, μέσω της αφήγησης, σε πρώτο πρόσωπο, από τον εκάστοτε Influencer, είναι ο πιο άμεσος, και ενδελεχής, τρόπος, ανάδειξής του.
Πώς, θα μπορούσε, λοιπόν, το Influencer Marketing, να βοηθήσει τα επιχειρηματικά σας σχέδια; Παρακάτω, σας παραθέτουμε τρεις λόγους, για τους οποίους, το Influencer Marketing, μπορεί να αποτελέσει ένα σημαντικό μοχλό ανάπτυξης, της επιχείρησής σας:
1. Αύξηση Του Brand Awareness Σας
Ένα σχετικά άγνωστο Brand, δεν εμπνέει εμπιστοσύνη στους καταναλωτές, ενώ, ένα άγνωστο προϊόν, παραμένει, πρακτικά, ένα απούλητο προϊόν.
Οι Influencers, σας προσφέρουν την μοναδική ευκαιρία, να ενισχύσετε το Brand Awareness σας, κάνοντάς το γνωστό, σε ένα σημαντικό τμήμα, του αγοραστικού σας κοινού, με το οποίο δεν είχατε, πρότερα, καμία, απολύτως, επαφή.
Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνετε, με ένα σχετικά απλό, αλλά ιδιαίτερα αποτελεσματικό, τρόπο, την άμεση διεύρυνση του Brand Awareness σας, καθώς και την εδραίωσή του στη συνείδηση του αγοραστικού σας κοινού.
2. Απεριόριστη, Και Συνεχής, Προβολή
Όπως, άλλωστε, οτιδήποτε αναρτάται στο Internet, το προωθητικό Post ενός Influencer, παραμένει αναρτημένο στα Social Media του, εις το διηνεκές. Έτσι, η προβολή των προϊόντων, ή και των υπηρεσιών σας, παραμένει καταχωρημένη στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, και προβάλλεται, συνεχώς, στους Followers του εκάστοτε Influencer – είτε στους ήδη υπάρχοντες, είτε σε αυτούς που τον ακολουθούν, σε μεταγενέστερο χρόνο.
Επιπλέον, η χρήση εξατομικευμένων Hashtags, που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, δημιουργούν ένα είδος ψηφιακού αρχείου, το οποίο και, εν δυνάμει, είναι προσβάσιμο, ανά πάσα στιγμή, από τους χρήστες των Social Media.
3. Δημιουργία Πολύτιμων, Μακροπρόθεσμων Συνεργασιών
Μέσω της συνεργασίας σας, με έναν αξιόπιστο, και, δραστήριο, Influencer, αποκτάτε έναν ισχυρό Brand Ambassador, ο οποίος, δεν προωθεί, απλά, τα προϊόντα σας, αλλά, επίσης, αντανακλά, και τη φιλοσοφία του Brand σας.
Η συνεργασία, αυτή, μπορεί να έχει ευρύτερες προεκτάσεις, εκτός από τον περιορισμό της στο Internet, και τα Social Media. Επενδύοντας σε χρόνο, και κρατώντας το βλέμμα σας, στο μέλλον, η σχέση σας, με έναν Influencer, μπορεί να αποδώσει, ποικιλοτρόπως.
Επί παραδείγματι, θα μπορούσατε να οργανώσετε Live Events, Meet-And-Greets, τη δημιουργία κάποιων συλλογών, περιορισμένου αριθμού, προϊόντων, ή ακόμα και τη συνεργασία σας σε κάποια νέα, επιχειρηματικά, σχέδια.
Θέλετε να έρθετε σε επαφή με Influencers, στον τομέα σας; Επιθυμείτε να σχεδιάσετε μια καμπάνια Influencer Marketing, για να διαφημίσετε, αποτελεσματικά, τα προϊόντα, και τις υπηρεσίες σας;
Δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε με τη SocialMe.gr, για να μάθετε περαιτέρω λεπτομέρειες, σχετικά με το πώς να εκτινάξετε τη δημοτικότητα της επιχείρησής σας, μέσω του Influencer Marketing!