Πλέον, δημιουργούνται καθημερινά όλο και περισσότερα e-shops. Για το λόγο αυτό, η ανάγκη για έναν αποτελεσματικό τρόπο προώθησης του e-shop σου έχει γίνει πιο επιτακτική από ποτέ.
Γενικά, το social media marketing θεωρείται ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προωθήσεις την επιχείρησή σου. Ωστόσο, αν το συνδυάσεις με το influencer marketing, τότε θα έχεις εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Το influencer marketing στηρίζεται στην αξιοποίηση όλων των ατόμων που έχουν καταφέρει να αποκτήσουν επιρροή στα κοινωνικά δίκτυα, κι έτσι να έχουν συγκεντρώσει ένα μεγάλο κοινό. Η επιλογή του κατάλληλου influencer θα προβάλει την επιχείρησή σου σε ένα μεγάλο κομμάτι του κοινού που σε ενδιαφέρει, κι έτσι θα παρατηρήσεις διαφορά και στις πωλήσεις σου.
Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις μερικά μυστικά, για να δημιουργήσεις μια καλή σχέση με τους influencers που συνεργάζεσαι. Στην περίπτωση που δεις καλά αποτελέσματα, η συνεργασία αυτή θα έχει διάρκεια και θα συνεχίζει να σου προσφέρει την καλύτερη δυνατή προώθηση.
#1 Προσδιόρισε το Μέγεθος της Επιρροής που Χρειάζεσαι
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να προσέξεις για μια ομαλή συνεργασία με έναν influencer είναι το μέγεθος της επιρροής του. Κάθε επιχείρηση έχει μια μοναδική στρατηγική που μπορεί να αναδειχθεί με κάποιο διαφορετικό είδος influencer. Το μέγεθος του κοινού του επηρεάζει ακόμα την τιμή που έχει ο κάθε δημιουργούς, αλλά και τις παροχές που απαιτεί. Το είδη που μπορείς να επιλέξεις είναι οι nano, micro, macro, και mega influencers.
#2 Επίλεξε έναν Influencer Κοντά στη Φιλοσοφία του E-shop σου
Το επόμενο στοιχείο που θα σου εξασφαλίσει μια αποτελεσματική συνεργασία με έναν influencer είναι η φιλοσοφία του. Όπως μπορείς να αντιληφθείς, θα πρέπει να συνεργαστείς με ένα δημιουργό που είναι κοντά στη φιλοσοφία της επιχείρησής σου. Αν, για παράδειγμα, το e-shop σου έχει αθλητικά είδη, τότε θα πρέπει να επιλέξεις έναν influencer που ασχολείται με το συγκεκριμένο αντικείμενο. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο θα του τραβήξεις την προσοχή, αλλά θα αναδείξεις το e-shop σου στο κοινό που σε ενδιαφέρει.
#3 Σχεδιάστε από Κοινού την Καμπάνια του Marketing
Οι influencers είναι έμπειροι στη δημιουργία περιεχομένου για τα κοινωνικά δίκτυα, κι έτσι, γνωρίζουν τι αρέσει στο κοινό τους. Αν θέλεις να δημιουργήσεις μια αποδοτική καμπάνια, τότε θα πρέπει να δώσεις έναν ενεργό ρόλο στο δημιουργό που έχεις επιλέξει. Ανταλλάξτε τις ιδέες σας και βρείτε ένα κοινό σημείο που να ικανοποιεί τόσο το brand image της επιχείρησής σου όσο και του influencer.
#4 Δημιούργησε Κατευθυντήριες Γραμμές για τους Influencers
Παρόλο που η καμπάνια θα εμφανιστεί στην πλατφόρμα του influencer που θα επιλέξεις, σχετίζεται με την επιχείρησή σου. Έτσι, θα πρέπει να εμφανίζονται στοιχεία του branding σου, ώστε να ξεκινήσει το κοινό να το αναγνωρίζει. Για το λόγο αυτό, πρέπει να δημιουργήσεις ένα φάκελο με όλα τα απαραίτητα στοιχεία του branding σου. Έπειτα, ο influencer θα μπορεί να ανατρέξει σε αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές και να βρει τις εικόνες και τα κείμενα, που περιγράφουν καλύτερα την επιχείρησή σου.
#5 Κάνε Δώρο Κάποια Προϊόντα από το E-shop σου
Εάν επιλέξεις να συνεργαστείς με κάποιο micro-influencer, μπορείς να του δωρίσεις κάποιο από τα προϊόντα του καταστήματός σου. Η τακτική του δώρου είναι πλέον πολύ διαδεδομένη μιας και οι influencers δέχονται να κάνουν μια προώθηση με ένα τέτοιο αντάλλαγμα. Πολλές φορές αυτή η στρατηγική είναι πολύ οικονομική για εσένα, αφού οι influencers με μικρό κοινό δε θέλουν κάποια άλλη αμοιβή.
#6 Δημιούργησε μια Διαπροσωπική Σχέση
Τέλος, το κλειδί στην επιτυχία της συνεργασίας σου με έναν influencer είναι η ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων. Παρόλο που κάθε influencer είναι μια διαδικτυακή persona, είναι και ένα άτομο. Έτσι, φρόντισε να τον γνωρίσεις προσωπικά και να χτίσετε μια σχέση αμοιβαίου σεβασμού και εμπιστοσύνης.
Το influencer marketing μπορεί να αποδειχθεί πολύ αποδοτικό για το e-shop σου, αν γίνει σωστά. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe και να σχεδιάσεις την πιο αποτελεσματική στρατηγική προώθησης.