Ένα, οξύμωρο, φαινόμενο, παρατηρείται στις μέρες μας. Έρευνες έχουν δείξει, ότι, οι Millennials, κάνουν άμεσα Zapping, όταν βλέπουν διαφημίσεις, στην τηλεόραση. Παρόλα αυτά, αφιερώνουν αμέτρητο χρόνο, στο να «καταναλώνουν» Content, που παράγουν Influencers, σε Instagram και YouTube, το οποίο και περιέχει τοποθέτηση προϊόντων – κοινώς, διαφημιστικά μηνύματα.
Η τάση, αυτή, είναι ιδιαίτερα έντονη στη βιομηχανία των καλλυντικών. Οι λεγόμενοι Beauty Bloggers ή/και Vloggers, δηλαδή επαγγελματίες, ή απλά ερασιτέχνες με μεγάλη αγάπη για το Make Up, παράγουν, με ταχύ ρυθμό, πρωτότυπο Content. Το Content αυτό, συμπεριλαμβάνει, μεταξύ άλλων, Video Tutorials, αλλά και Vlogs, τα οποία και είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στο YouTube.
Το αποτέλεσμα; Κατά τα τελευταία δύο χρόνια, η αγορά καλλυντικών προϊόντων, από τους Millennials, έχει σημειώσει αύξηση 25%, ενώ συνεχίζει να έχει ανοδική τάση.
Οι προτιμήσεις αυτές του αγοραστικού κοινού, έχουν επιφέρει την αντιστροφή των ρόλων στο χώρο της διαφήμισης: οι Millennials γράφουν τους κανόνες – και οι εταιρείες, ακολουθούν.
Αναλυτικότερα, οι αλλαγές αυτές, μεταφράζονται σε:
1. Δραματική Αύξηση Των Πωλήσεων Προϊόντων Που Εμφανίζονται Σε Instagram Και YouTube
Σίγουρα θα έχετε ακούσει, για σειρές προϊόντων, που γίνονται Sold Out, με το που εμφανίζονται στα Social Media, και, συγκεκριμένα, στο Instagram και YouTube.
Αυτό, οφείλεται στη δύναμη των μέσων αυτών, αλλά και στην άσβεστη επιθυμία του κοινού, για το Instant Gratification, δηλαδή, την άμεση εκπλήρωση των επιθυμιών του. Βλέποντας, λοιπόν, τα έμπιστα τους, αυτά, άτομα, δηλαδή τους Influencers, να επαινούν ένα προϊόν, τους δημιουργείται άμεσα η επιθυμία να αποκτήσουν και αυτοί, κάτι το οποίο θεωρούν ότι θα τους κάνει να νιώσουν ότι μοιράζονται κάτι κοινό με αυτούς.
Τοποθετώντας, απλά, στις αναρτήσεις τους, σε YouTube και Instagram, ένα ή περισσότερα Links, τα οποία και οδηγούν στις σελίδες πώλησης των προϊόντων, δημιουργείται ένα Buying Frenzy, κοινώς, μια αγοραστική φρενίτιδα. Το γεγονός αυτό, οδηγεί, στο να ξεπουλάνε, τα διαφημιζόμενα προϊόντα, σε εξαιρετικά σύντομο χρόνο – που είναι, σχεδόν πάντα, υποπολλαπλάσιος αυτού που θα απαιτούταν, μέσω των συμβατικών μεθόδων διαφήμισης.
2. Αύξηση Των Μετοχών & Κύκλου Επιχειρήσεων Εταιρειών-Κολοσσών Στον Τομέα
Η προβολή των αγαπημένων προϊόντων των Influencers, μέσω Posts και Vlogs σε Instagram και YouTube, έχει οδηγήσει, μέσω της προαναφερόμενης αύξησης των πωλήσεων, στην αύξηση των μετοχών των κατασκευαστριών τους, εταιρειών-κολοσσών, στη βιομηχανία των καλλυντικών.
Η μεταβολή αυτή στην τιμή των μετοχών αυτών των εταιρειών απορρέει από το αυξημένο ενδιαφέρον των διαφόρων επενδυτών, οι οποίοι και εκμεταλλεύονται αυτό το ιδιαίτερα θετικό κλίμα που έχει δημιουργηθεί, για να κάνουν πρόσφορες επενδύσεις, σε έναν τομέα που γνωρίζει μοναδική άνθιση.
Συγκεκριμένα, παρασκευάστριες εταιρείες-κολοσσοί, έχουν δει τις μετοχές τους να πωλούνται σε πρωτόγνωρες τιμές, οι οποίες και ξεπερνούν, ακόμα και με προσαρμογή, ως τον πληθωρισμό, οποιαδήποτε άλλη τιμή, την οποία μπορεί να είχαν, στο παρελθόν!
3. Ανάδειξη Ανερχόμενων Make Up Brands
Έχοντας να ανταγωνιστούν μεγαθήρια, τα ανερχόμενα Make Up Brands, στρέφονται στους Influencers, για να αποκτήσουν άμεση, αλλά, και το κατά δυνατόν, οικονομική, διαφήμιση.
Η κίνηση αυτή, φέρνει τον ανταγωνισμό, σχεδόν επί ίσους όρους. Μέσω της τοποθέτησης προϊόντων, στα Vlogs, και τα Posts των Influencers, τα Brands αυτά, αξιοποιούν στο μέγιστο το διαφημιστικό τους Budget, το οποίο και, όπως είναι φυσικό, είναι υποπολλαπλάσιο αυτού των μεγάλων εταιρειών του κλάδου.
Επιπλέον, εκμεταλλευόμενοι το εδραιωμένο κοινό των Influencers, σε Instagram και YouTube, τα ανερχόμενα, αυτά, Brands, αυξάνουν το Brand Awareness τους, με έναν πολύ αποτελεσματικότερο τρόπο, απ’ ότι μέσω της συμβατικής διαφήμισης.
Επίλογος
Είμαστε σίγουροι, ότι, τα παραπάνω στοιχεία, σας έπεισαν για την επερχόμενη, σαρωτική αλλαγή, στον τρόπο διαφήμισης προϊόντων καλλυντικών, τόσο στην εγχώρια, αλλά και την παγκόσμια, αγορά.
Οπότε, αν έχετε κάποια επιχείρηση, που δραστηριοποιείται σε αυτό τον κλάδο, ήρθε η ώρα να αναλάβετε δράση!
Θέλετε να έρθετε σε επαφή, με τους μεγαλύτερους Influencers, στο χώρο της ομορφιάς, στην Ελλάδα;
Δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε με το τμήμα Influencer Marketing της SocialMe.gr, και να δημιουργήσετε πετυχημένες συνεργασίες με Έλληνες Influencers, που θα εκτινάξουν την δημοτικότητά σας, στον κλάδο σας!