Αν η social media marketing στρατηγική σου επικεντρώνεται στο Instagram, τότε οι προσπάθειές σου θα πρέπει να επικεντρωθούν στη δημιουργία σύγχρονου περιεχομένου. Οι τάσεις στα κοινωνικά δίκτυα είναι συνεχώς μεταβαλλόμενες και γι’ αυτό είναι σημαντικό να παρακολουθείς τι γίνεται στις πιο δημοφιλείς αναρτήσεις. Σε αυτό το άρθρο, σου έχουμε μαζέψει όλες τις τελευταίες γραφιστικές τάσεις στο Instagram για να ετοιμάζεις περιεχόμενο που τραβάει τα βλέμματα. Το ποιοτικό περιεχόμενο εξάλλου είναι η καλύτερη στρατηγική για να αποκτήσεις καινούργιους ακόλουθους.
#01 Παστέλ Χρώματα
Γενικά οι μονοχρωματικές εικόνες είναι η απόλυτη τάση και τα χρώματα που κυριαρχούν είναι τα παστέλ. Ωστόσο, οι φόρμες των αντικειμένων μέσα στις εικόνες θα πρέπει να είναι ξεκάθαρες. Μια καλή ιδέα είναι να επιλέξεις ένα συγκεκριμένο παστέλ χρώμα και να προσπαθήσεις να το συμπεριλαμβάνεις σε κάθε καινούργια εικόνα σου. Με τον καιρό, οι χρήστες θα συσχετίσουν αυτό το χρώμα την επιχείρησή σου.
#02 Συνδυασμός Απαλών και Έντονων Χρωμάτων
Ωστόσο, οι τελευταίες τάσεις απαιτούν και τη χρήση έντονων αντιθέσεων. Χρησιμοποίησε στην ίδια εικόνα παστέλ αποχρώσεις και δημιούργησε σαφείς περιοχές από έντονα χρώματα. Τέτοιες περιοχές μπορεί να γίνουν πλαίσια για να γράψεις κάτι. Κάτι τέτοιο μπορεί να εφαρμοστεί επιτυχημένα στα Instagram Stories.
#03 Ρετρό Αισθητική
Είναι κάποια χρόνια τώρα που η ρετρό αισθητική έχει επιστρέψει δυναμικά και η τάση αυτή συνεχίζεται ακάθεκτα. Πειραματίσου με διάφορα φίλτρα, τα οποία κάνουν τα χρώματα να φαίνονται ξεθωριασμένα. Ακόμα, πρόσθεσε μια μικρή θαμπάδα για να δείξεις το πέρασμα του χρόνου. Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις διάφορα floral μοτίβα που αποτελούν την πιο εντυπωσιακή έκφραση της ρετρό αισθητικής.
#04 Αναλογική Αισθητική
Παράλληλα με τη ρετρό αισθητική, έχει αρχίσει να διαφαίνεται ξεκάθαρα και μια διάθεση για επιστροφή στις αναλογικές συσκευές και στο φιλμ. Επίλεξε ένα φίλτρο που να προσθέτει στην εικόνα σου την όψη του κόκκου, όπως είχαν οι παλιές φωτογραφίες. Επίσης, τοποθέτησε ένα ακόμα στρώμα στη φωτογραφία που να την κάνει να μοιάζει σαν ένα τσαλακωμένο χαρτί ή σαν να βρίσκεται πίσω από ένα ραγισμένο γυαλί.
#05 Ανάδειξη των Ατελειών
Ένα από τα πιο σημαντικά κινήματα των τελευταίων χρόνων είναι αυτό του body positive. Οι influencer πια δεν φοβούνται να αναδείξουν τις ατέλειές τους. Αυτή η αισθητική μάλιστα εκτείνεται και πέρα από το σώμα. Οι influencer δεν φοβούνται να πάρουν μη συμβατικές πόζες και να φωτογραφηθούν σε μέρη όπου επικρατεί το χάος και η ακαταστασία.
#06 Εικόνες που Μοιάζουν σα να μην έχουν Υποστεί Επεξεργασία
Η κυρίαρχη αισθητική στο Instagram τον τελευταίο καιρό είναι η αυθεντικότητα. Αυτή εκφράζεται μέσα από το παραπάνω κίνημα που αναδεικνύει τις ατέλειες αλλά και από φωτογραφίες που έχουν ηθελημένα κάποιο μικρό λάθος. Ένα ακόμα τέτοιο κίνημα είναι αυτό των φωτογραφιών που μοιάζουν σα να μην έχουν υποστεί καμιά επεξεργασία. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως το hashtag #noedit έχει γίνει από τα πιο δημοφιλή στην πλατφόρμα.
#07 Γραμματοσειρές Statement
Ακόμα μια τεχνική από την οποία μπορείς να επωφεληθείς για τη δημιουργία εντυπωσιακών stories είναι η χρήση έντονων γραμματοσειρών. Για αυτή την τεχνική, δεν υπάρχει όριο στο πόσο περίεργη μπορεί να είναι η γραμματοσειρά που θα επιλέξεις. Με μια τέτοια απόφαση, θέλεις να κάνεις ένα statement και το σίγουρο είναι πως το story σου δεν θα μείνει απαρατήρητο.
#08 Δημιουργική Χρήση των Μικρογραφιών των Εικόνων
Η δημιουργικότητα όμως δε σταματάει μόνο στις εικόνες. Πλέον μπορείς να δημιουργήσεις 3, 6 ή 9 εικόνες, οι οποίες όταν ανέβουν στο προφίλ σου θα σχηματίζουν μια μεγαλύτερη εικόνα. Το αποτέλεσμα από αυτή την τεχνική είναι αποτελεσματικό και θα σου κερδίσει αρκετούς καινούργιους ακολούθους.
#09 Προσθήκη Σκίτσων και Emoji
Αυτή η τεχνική, αν και χρησιμοποιείται και για τις φωτογραφίες, κυριαρχεί στα βίντεο. Το περιεχόμενο σε μορφή βίντεο έχει μεγάλο engagement rate, ακόμα και στο Instagram. Με αυτή την τεχνική μπορείς να βάλεις παιχνιδιάρικα στοιχεία που τραβούν την προσοχή.