Το Instagram είναι μια μεγάλη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, που αποτελεί το επίκεντρο της digital marketing στρατηγικής σου. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να εκμεταλλευτείς κάθε λειτουργία, που έχεις διαθέσιμη σε αυτή την εφαρμογή. Μια από τις πιο δημοφιλείς λειτουργίες του Instagram, με εκατομμύρια δημοσιεύσεις καθημερινά, είναι τα stories. Η μανία, μάλιστα, του προσωρινού περιεχόμενου των stories έχει εξαπλωθεί και σε όλα τα υπόλοιπα social media.
Έτσι, μάθε τα hack που χρησιμοποιούν οι influencer για τα stories του και υιοθέτησε μια από τις παρακάτω ιδέες για αυξημένο engagement rate.
#1 Κάνε ένα Q&A
Τα stories είναι το ιδανικό μέρος, για να κάνεις ένα Q&A. Μέσα σε αυτή τη λειτουργία θα βρεις διάφορα αυτοκόλλητα, το ένα από τα οποία είναι αυτό της ερώτησης. Χρησιμοποίησε αυτό το αυτοκόλλητο και ζήτα από τους ακόλουθους σου να σου κάνουν τις ερωτήσεις σου. Μετά, μπορείς να δημοσιεύσεις κάθε μία από αυτές και να τις απαντήσεις με κείμενο, εικόνες, ή βίντεο.
#2 Δημοσίευσε ένα Poll
Ακόμα ένας τρόπος, για να αυξήσεις το engagement των stories σου είναι να χρησιμοποιήσεις το αυτοκόλλητο του poll. Η ερώτηση, που θα κάνεις στο κοινό σου μπορεί να αφορά τα πάντα. Μια καλή ιδέα για μια επιχείρηση είναι ένα poll μεταξύ δύο προϊόντων της. Τοποθέτησε δύο εικόνες στο story σου και ζήτησε από τους θεατές να επιλέξουν πιο προτιμούν.
#3 Κάνε ένα Quiz
Το επόμενο αυτοκόλλητο, που μπορείς να χρησιμοποιήσεις, είναι αυτό του quiz. Η ιδέα αυτή είναι εξαιρετική, καθώς προσφέρεις στο κοινό σου χρήσιμες πληροφορίες. Αν θέλεις να κάνεις μια επιπλέον προσπάθεια, μπορείς μαζί με την σωστή απάντηση να δώσεις και μια μικρή εξήγησε σε μορφή βίντεο.
#4 Κάνε ένα Instagram Live
Μέσα από τα Instagram stories έχεις πρόσβαση στο live, το οποίο αποτελεί μια από τις τελευταίες τάσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Το live streaming σου δίνει την δυνατότητα να έρθεις σε άμεση επαφή με το κοινό σου. Πριν το διοργανώσεις όμως, βεβαιώσου πως έχεις ακολουθήσει όλες τις οδηγίες για ένα επιτυχημένο live streaming. Οι τελευταίες αλλαγές στο Instagram live το κάνουν πλέον πιο εύκολο να φτάσεις περισσότερους χρήστες.
#5 Δείξε τα Καινούργια σου Προϊόντα
Τα Instagram stories είναι ένα ιδανικό μέρος για να προωθήσεις συγκεκριμένα προϊόντα σου. Ειδικά με τη χρήση του swipe up, μπορείς να στείλεις τους χρήστες κατευθείαν στο e-shop σου και να κάνεις πωλήσεις μέσα από το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. Σε κάθε περίπτωση, βάλε στα stories εικόνες υψηλής ευκρίνειας, γράψε μια σύντομη περιγραφή, και τοποθέτησε το link για το swipe up.
#6 Χτίσε την Ανυπομονησία με ένα Countdown
To countdown είναι ένα ακόμα αυτοκόλλητο, που μπορεί να αυξήσει κατά πολύ το engagement rate των stories σου. Το αυτοκόλλητο αυτό είναι το ιδανικό, για να χτίσεις την ανυπομονησία του κοινού σου για μια εκδήλωση που διοργανώνεις. Ακόμα, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις, για να σηματοδοτήσεις την κυκλοφορία των νέων προϊόντων σου ή την έναρξη κάποιων αποκλειστικών προσφορών.
#7 Αναδημοσίευσε το Περιεχόμενο του Λογαριασμού σου
Τον τελευταίο καιρό παρατηρείται πως όλο και περισσότεροι χρήστες βλέπουν τα stories τους, κι όχι το feed τους. Έτσι, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα πως πολλοί από τους ακόλουθούς σου δεν έχουν δει τις νέες σου δημοσιεύσεις. Για το λόγο αυτό, είναι καλή ιδέα να αναδημοσιεύεις το περιεχόμενο σου μέσα στα stories σου. Επίσης, όσο πιο συχνά ανεβάζεις στα stories, τόσο πιο συχνά θα βλέπουν οι χρήστες τον λογαριασμό σου, μιας και θα εμφανίζεται στην αρχή της λίστας.
#8 Μοιράσου ένα Όμορφο Γνωμικό
Τέλος, μέσα στα stories μπορείς να μοιραστείς ένα όμορφο γνωμικό συνοδευόμενο από μια όμορφη εικόνα. Τέτοιο περιεχόμενο μοιράζεται εύκολα στα κοινωνικά δίκτυα, κι έτσι, οι θεατές των stories σου θα έχουν την επιθυμητή αντίδραση.
Τα stories αποτελούν μια από τις τελευταίες τάσεις στα social media. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να αφήσεις την ομάδα της SocialMe να αναλάβει τη στρατηγική στο Instagram σου.