Η παρούσα κατάσταση, έχει κάνει την ανάπτυξη των e–shops πιο αναγκαία από ποτέ, καθώς οι περισσότερες επιχειρήσεις στηρίζονται πλέον στις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Έτσι λοιπόν, αν θες μια βιώσιμη λύση για την επιχείρησή σου, τότε η κατασκευή ενός e-shop είναι μονόδρομος. Ωστόσο, πρέπει να γνωρίζεις πως ο ανταγωνισμός που θα αντιμετωπίσεις θα είναι έντονος. Για να καταφέρεις να κάνεις τη διαφορά και να προσεγγίσεις τους καταναλωτές, πρέπει να ακολουθήσεις ορισμένους κανόνες, κατά την κατασκευή ή την ανανέωση του e-shop σου.
Παρακάτω, θα ανακαλύψεις όλα τα μυστικά, για να προσελκύσεις το κοινό που σε ενδιαφέρει και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.
#1 Σχεδιασμός Σύμφωνα με τις Προτιμήσεις του Κοινού σου
Το πρώτο βασικό στοιχείο, που θα πρέπει να προσέξεις κατά το σχεδιασμό του e-shop σου, είναι οι προτιμήσεις του κοινού σου. Για να μπορέσεις να το κάνεις αυτό, θα πρέπει να μελετήσεις προσεκτικά το κοινό που στοχεύεις και να εντοπίσεις τις ιδιαιτερότητές του. Τέτοιες μπορεί να είναι η περιοχή που ζουν οι χρήστες, η ηλικιακή τους ομάδα, ή ακόμα και το γνωστικό τους επίπεδο. Όλοι αυτοί οι παράγοντες θα σου φανερώσουν χρήσιμες πληροφορίες για το σχεδιασμό του e-shop σου, όπως και για το γενικότερο τόνο, που πρέπει να υιοθετήσεις.
#2 Έντονη Παρουσία του Brand Identity σου
Αυτό που θα κάνει το e-shop σου να ξεχωρίσει από όλα τα υπόλοιπα, είναι το brand identity, που θα χτίσεις. Σε αυτό, περιλαμβάνονται όλα τα στοιχεία που επηρεάζουν τη λειτουργία της επιχείρησής σου. Τον τελευταίο καιρό, μάλιστα, το brand story telling έχει αποκτήσει ιδιαίτερη σημασία, μιας και περισσότεροι χρήστες ενδιαφέρονται να μάθουν για το σκοπό και τη φιλοσοφία των επιχειρήσεων, που προτιμούν. Όπως είναι προφανές, το brand identity της επιχείρησής σου, θα πρέπει να είναι εμφανές και από το σχεδιασμό του e-shop σου.
#3 Ενίσχυση της Ευχρηστίας και του UX Design
Ένα από τα πιο συχνά λάθη, που γίνονται κατά την κατασκευή ή ανανέωση ενός e-shop, είναι ότι δε δίνεται μεγάλη σημασία στο UX design και στην ευχρηστία. Ωστόσο, το UX design πρέπει να προηγείται της αισθητικής της ιστοσελίδας, μιας και είναι το στοιχείο αυτό, που θα επηρεάσει την τελική επιτυχία. Παρόλο που ένα e-shop είναι καλαίσθητο, δε θα έχει πωλήσεις αν ο χρήστης δεν μπορεί να βρει εύκολα τον τρόπο, για να ολοκληρώσει τις αγορές του.
#4 Δημιουργία Μενού για Εύκολη Πλοήγηση
Συνήθως, τα περισσότερα e-shops έχουν πολλές κατηγορίες προϊόντων. Όλα αυτά, θα πρέπει να τοποθετηθούν σε καλά μελετημένα μενού, ώστε να μπορεί να βρει ο κάθε χρήστης αυτό που ψάχνει. Παράλληλα, κάθε κατηγορία προϊόντων θα πρέπει να δίνει στο χρήστη την επιλογή να εφαρμόσει φίλτρα για ακόμα πιο εύκολη εύρεση των προϊόντων που αναζητά. Ο χρήστης θα επιστρέψει πιο εύκολα σε ένα e-shop, που έχει εύκολη πλοήγηση.
#5 Δημιουργική Παρουσίαση των Προϊόντων σου
Η συγκεκριμένη τεχνική είναι μια από τις πιο σύγχρονες, που μπορείς να εφαρμόσεις στο e-shop σου. Σύμφωνα με αυτή, θα πρέπει να δημιουργήσεις πρωτότυπες και δημιουργικές εικόνες για τα προϊόντα σου. Για παράδειγμα, μαζί με τις εικόνες, μπορείς να ανεβάσεις κι ένα σύντομο βίντεο. Επίσης, μπορείς να ενισχύσεις τις εικόνες με τα κατάλληλα γραφικά, ώστε να ξεχωρίζει το προϊόν ακόμα περισσότερο.
#6 Παροχή Χρήσιμου Περιεχομένου για τους Επισκέπτες του E-Shop
Τέλος, το e-shop σου δε θα πρέπει να είναι μόνο αφιερωμένο στη δημιουργία πωλήσεων. Παράλληλα, θα πρέπει να δίνεις στους επισκέπτες κι επιπλέον λόγους, για να το επισκέπτονται. Αυτό μπορεί να γίνει με τη δημιουργία ενός blog, για το οποίο θα γράφεις σχετικό και χρήσιμο περιεχόμενο για το κοινό σου. Όσο ενισχύεις τη σχέση σου με τους χρήστες, τόσο πιο εύκολο θα γίνεται να δημιουργείς και πωλήσεις.
Αν θέλεις να ανανεώσεις ή να κατασκευάσεις ένα e-shop για την επιχείρησή σου, συμπλήρωσε τη φόρμα, για να αφήσεις τους ειδικούς μας να το αναλάβουν.