Marketing Trends για το 2019 που πλέον δεν μπορούμε να αγνοούμε !
To Marketing τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει ριζικά στο τρόπο επικοινωνίας και έχει υιοθετήσει νέες τεχνολογίες, μοντέλα και εφαρμογές. Έχει αναπτύξει πιο περίπλοκες διαδικασίες και απαιτεί περισσότερη εξειδίκευση για να είναι πετυχημένο αλλά παράλληλα έχει αναπτύξει πολύ αποδοτικές μεθόδους στόχευσης και έχει αυξήσει τις πωλήσεις.
Σε αυτό το άρθρο θα δούμε μερικά από τα μεγαλύτερα trends που θα αναπτυχθούν πολύ και θα κυριαρχήσουν το 2019 και τα επόμενα χρόνια στο τομέα του Marketing.
- Η χρήση Chatbot θα αυξηθεί δραματικά
Το Chatbot είναι ουσιαστικά ένα λογισμικό το οποίο μπορεί να το έχεις παρατηρήσει στο Facebook messenger ή σε πολλές ιστοσελίδες που πετάγεται ένα παραθυράκι για να συνομιλήσεις. Είναι με λίγα λόγια ένας εικονικός υπάλληλος ο οποίος έχει μοναδικό σκοπό να σε εξυπηρετήσει και να σου λύσει ενδεχόμενες απορίες. Τα Chatbots αλληλεπιδρούν με τον άνθρωπο με φυσικό τρόπο, κυρίως μέσω της χρήσης παραθύρων συνομιλίας κειμένου, αλλά είναι επίσης δυνατές και οι λεκτικές αλληλεπιδράσεις. Η χρήση αναμένεται να αυξηθεί δραματικά, καθώς είναι πολύ αποδοτικό για μια επιχείρηση να προγραμματίσει ένα chatbot να απαντάει αυτόματα στα ερωτήματα των χρηστών και των επισκεπτών και να τους οδηγεί στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Η τεχνολογία του Chatbot έχει κάνει τεράστια άλματα τα τελευταία χρόνια και πλέον τα chatbot έχουν φτάσει σε σημείο να μπορούν να αναπτύσσουν μια κανονική συνομιλία με έναν χρήστη, όπως θα έκανε και ένας πραγματικός άνθρωπος. Ήδη χιλιάδες επιχειρήσεις έχουν υιοθετήσει το Chatbot στο Facebook messenger για να προσελκύσουν νέους πελάτες, να εξυπηρετήσουν υπάρχοντες πελάτες, ακόμα και να αξιολογήσουν αιτήματα εργασίας.
- Διαδικτυακές Πληρωμές μέσω Τηλεφώνου
Η χρήση τηλεφώνου σε υπηρεσίες internet είναι γνωστό ότι έχει αυξηθεί τρομερά τα τελευταία χρόνια, όμως τα mobile payments (διαδικτυακές πληρωμές μέσω τηλεφώνου), είναι ένα καινούριο πεδίο για εξερεύνηση. Οι πληρωμές, που ήταν ευρέως γνωστές μέχρι σήμερα, γινόντουσαν μέσω χρεωστικών ή πιστωτικών καρτών. Μάλιστα, όταν ήταν να πραγματοποιήσουμε μια διαδικτυακή πληρωμή, προτιμούσαμε τη χρήση υπολογιστή ή laptop. Αυτή η συνήθεια αρχίζει να αλλάζει και βλέπουμε τα κινητά να διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο στις διαδικτυακές πληρωμές με νέους τρόπους.
Η paypal ως τρόπος πληρωμής κερδίζει περισσότερο έδαφος σε κινητά. Το Google Pay, το Apple Pay και το Samsung Pay ως άμισθες επιλογές πληρωμής κερδίζουν καθημερινά την εμπιστοσύνη των χρηστών. Το 2018 χρησιμοποιούσαν αυτές τις υπηρεσίες 440 εκατομμύρια χρήστες σε ολόκληρο το κόσμο και προβλέπεται το 2019 να φτάσουν τα 760 εκατομμύρια χρήστες. Πρόκειται για μια αύξηση χρηστών της τάξεως του 80% σε μόλις ένα χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να έχουν μια απόλυτα mobile friendly ιστοσελίδα, ταχύτατη και εύκολη στην περιήγηση για να μην χάνουν πελάτες. Επιπλέον, θα πρέπει να έχουν υπόψιν ότι χρειάζεται να υιοθετήσουν αυτές τις μεθόδους πληρωμής για να διευκολύνουν τους χρήστες να φτάσουν στην αγορά. Πρόκειται για μια τάση η οποία θα είναι και το μέλλον του e-commerce και η ανάγκη προσαρμογής μοιάζει επιτακτική.
- Προσωποποίηση του Marketing
Εάν θέλετε να ξεχωρίσετε το 2019, πρέπει να προσωποποιήσετε το μάρκετινγκ σας – και αυτό σημαίνει εξατομικευμένο περιεχόμενο, προϊόντα, emails και άλλα.
Με τη διαθεσιμότητα τεράστιου ανεκμετάλλευτου όγκου δεδομένων η επιχείρηση σήμερα διαθέτει δυνατά εργαλεία για να αναλύσει την αγορά της, τους πελάτες της και να στοχεύσει αποδοτικότερα. Συγκεκριμένα, μια επιχείρηση που έχει ένα σωστά στημένο eshop μπορεί να γνωρίζει το ιστορικό αγοράς κάθε πελάτη, τις κινήσεις που κάνανε μέσα στην ιστοσελίδα, τους συνδέσμους που κάνανε κλικ, τις διαφημίσεις που τους έφεραν στην ιστοσελίδα και πολλά ακόμα. Όλα αυτά δίνουν τη δύναμη στις επιχειρήσεις να φιλτράρει τα δεδομένα και να δημιουργήσει νέες διαφημιστικές καμπάνιες στοχευμένες για κάθε χρήστη ξεχωριστά ή στοχευμένες για κατηγορίες χρηστών. Θα έχεις ακούσει σίγουρα τις καμπάνιες Remarketing. Αν δεν ξέρεις πως δουλεύουν φαντάσου να μπορούσες να στείλεις ένα mail στον επισκέπτη της σελίδας σου και να αναφέρει ως προσφώνηση το όνομα του ή να του δίνεις μια έκπτωση για να αγοράσει το προϊόν που έχει αφήσει στο καλάθι του. Επιπλέον, πως θα σου φαινόταν να διαφημίζεις συγκεκριμένα προϊόντα σε άτομα που έχουν μπει στην σελίδα σου και έχεις παρατηρήσει ότι ενδιαφέρονται για μια κατηγορία μόνο.
Η στόχευση είναι το κλειδί για το αποδοτικό Marketing το 2019 και για να γίνει σωστά χρειάζεται προσωποποιημένο Marketing!
Είσαι έτοιμος να εφαρμόσεις τις νέες τάσεις και τεχνολογίες στην επιχείρηση σου; Έλα σε επικοινωνία μαζί μας και συνεργάσου με τους ειδικούς για να σε βοηθήσουν να απογειώσεις τις πωλήσεις σου!