Το Tik Tok είναι αναμφισβήτητα το πιο ανερχόμενο κοινωνικό δίκτυο. Η πλατφόρμα αυτή έχει καταφέρει να προσελκύσει τη νέα γενιά των χρηστών του Διαδικτύου, κι έτσι αποτελεί το καλύτερο μέρος για να τους προσεγγίσεις. Σε προηγούμενο άρθρο μας, σου εξηγήσαμε το είδος του περιεχόμενου που θα σου φέρει επιτυχία στο Tik Tok. Σήμερα, θα σου φανερώσουμε τα μυστικά που θα σου φέρουν ακόμα μεγαλύτερο engagement rate.
#1 Χρησιμοποίησε Καλό Εξοπλισμό για τη Δημιουργία του Περιεχομένου σου
Μπορεί να σου φαίνεται αυτονόητο, αλλά πολλές επιχειρήσεις που ανακαλύπτουν τώρα το Tik Tok δεν ασχολούνται με την ποιότητα του περιεχομένου τους. Φυσικά, δεν χρειάζεται να έχεις επαγγελματικό εξοπλισμό για να δημιουργήσεις ένα άρτιο αποτέλεσμα. Ακόμα και βίντεο από κινητό τηλέφωνο μπορεί να είναι αρκετό, αρκεί να φροντίσεις η εικόνα να είναι καθαρή. Ωστόσο, όταν ξεκινήσεις να συγκεντρώνεις έναν μεγάλο αριθμό ακολούθων, θα ήταν καλό να επενδύσεις σε καλύτερο εξοπλισμό.
#2 Πες μια Ιστορία μέσα από τα Βίντεο σου
Το επόμενο βήμα που θα αυξήσει το engagement rate στο περιεχόμενο που ανεβάζεις στο Tik Tok, είναι να δημιουργείς βίντεο που λένε μια ιστορία. Με αυτό τον τρόπο, θα τραβήξεις το ενδιαφέρον των θεατών του, οι οποίοι θα θέλουν να το δουν μέχρι το τέλος.
Υπάρχει μια δημοφιλής θεωρία για τον αλγόριθμο της πλατφόρμας, η οποία αναφέρει πως αρχικά το Tik Tok δείχνει το βίντεο σου μόνο σε μια μικρή ομάδα χρηστών. Αν αυτοί οι χρήστες το παρακολουθήσουν μέχρι το τέλος, τότε η πλατφόρμα θα το προτείνει σε πολλούς άλλους.
#3 Αξιοποίησε τους Influencer
Όπως σε κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, έτσι και στο Tik Tok υπάρχουν influencer που ασχολούνται μόνο με αυτή την πλατφόρμα. Το influencer marketing στο Tik Tok, μάλιστα δουλεύει με τον ίδιο τρόπο όπως και στα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Έτσι, μπορείς να εντοπίσεις τους micro influencer που ταιριάζουν με την επιχείρησή σου και να συνεργαστείς μαζί τους. Οι χρήστες που θα έρθουν από αυτούς θα αυξήσουν το traffic και το engagement rate του προφίλ σου.
#4 Τράβηξε το Ενδιαφέρον των Χρηστών στα Πρώτα 3 Δευτερόλεπτα
Ένας χρήστης του Tik Tok θα αποφασίσει αν θέλει να δει ένα βίντεο μέσα στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα. Έτσι, είναι σημαντικό να τραβήξεις το ενδιαφέρον τους από την αρχή. Μια γνωστή τακτική που ακολουθούν πολλοί δημιουργοί στην πλατφόρμα είναι να ξεκινάς με μια ερώτηση ή με ένα σημείο με αγωνία. Επίσης, μπορείς να ξεκινήσεις με μια έντονη αντίδραση που θα κάνει τον χρήστη να θέλει να ανακαλύψει τι συνέβη.
#5 Πάρε μέρος σε Διάφορα Hashtag Challenge
Ένας εύκολος κι απλός τρόπος για να αυξήσεις το engagement rate που έχεις στο Tik Tok είναι να συμμετέχεις κι εσύ στα διάφορα hashtag challenge. Για αρχή, εντόπισε τα challenges που έχουν αρκετές συμμετοχές και ανέβασε τη δική σου εκδοχή. Αν έχεις αρκετούς χρήστες, όμως, μπορείς να σκεφτείς και την πιθανότητα να ξεκινήσεις το δικό σου hashtag challenge. Σε κάθε περίπτωση, φρόντισε να βάλεις τον καλύτερο σου εαυτό.
#6 Κάνε το Χρήστη να Πατήσει Pause στη Μέση του Βίντεο σου
Ένα μυστικό για να αυξήσεις το engagement rate με το περιεχόμενό σου στο Tik Tok είναι να κάνεις τον χρήστη να πατήσει pause κατά τη διάρκεια του βίντεο. Γενικά, το Tik Tok ευνοεί τα βίντεο που έχουν πολλά replay αλλά και αλληλεπίδραση μέσα στο βίντεο. Πολλοί δημιουργοί τοποθετούν κείμενο μέσα στο περιεχόμενο, το οποίο κρατάει μόλις λίγα δέκατα του δευτερολέπτου. Έτσι, ο χρήστης αναγκάζεται να πατήσει pause για να το διαβάσει. Αυτή η κίνηση θεωρείται αλληλεπίδραση κατά τη διάρκεια του βίντεο, πράγμα που θα ενισχύσει την απήχηση του περιεχομένου.
Αυτές οι χρήσιμες συμβουλές θα οδηγήσουν περισσότερους χρήστες στο προφίλ σου στο Tik Tok και θα αυξήσουν το engagement rate σου.