Το email marketing αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες του digital marketing, και γι’ αυτό, πρέπει να το αναπτύξεις για την επιχείρησή σου. Τα newsletters μπορούν εύκολα και γρήγορα να τραβήξουν το ενδιαφέρον των πελατών σου, αλλά και να δημιουργήσουν καινούργια leads. Ωστόσο, αν δεν αναπτύξεις σωστή στρατηγική, μπορεί να παρατηρήσεις πως οι παραλήπτες σου διαγράφονται από τη λίστα σου.
Σε αυτό το άρθρο, θα βρεις ιδέες για να στέλνεις newsletters που έχουν αξία για τους εγγεγραμμένους χρήστες και κρατούν αμείωτο το ενδιαφέρον τους.
#1 Ανακοίνωσε Ένα Καινούργιο Προϊόν
Όσοι έχουν επιλέξει να εγγραφούν στη mailing list σου είναι όλοι αυτοί που ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σου. Έτσι, κάθε φορά που έχεις φέρει καινούργια προϊόντα στο e-shop σου, ή ετοιμάζεσαι να λανσάρεις μια καινούργια υπηρεσία, πρέπει να είναι οι πρώτοι που θα το μάθουν. Ετοίμασε μια σειρά από newsletters που θα παρουσιάζουν τα καινούργια προϊόντα ή υπηρεσίες, δίνοντας αποκλειστικά sneak peeks στους παραλήπτες τους. Σε κάθε περίπτωση, γράψε ένα αποτελεσματικό subject line, για να έχεις μεγάλο open rate και χτίσε την ανυπομονησία για την επιχείρησή σου.
#2 Προώθησε Ένα Webinar
Τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις έχουν ανακαλύψει πως τα webinars είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος, για να δημιουργήσεις leads. Παράλληλα, είναι ένα καλός τρόπος για να μεγαλώσεις τη mailing list σου, αλλά και για να ενισχύσεις τη σχέση σου με τους πελάτες σου. Έτσι, αν αποφασίσεις να διοργανώσεις ένα webinar, θα πρέπει να το προωθήσεις όσο καλύτερα μπορείς. Η προώθηση στα social media θα σου φέρει καινούργιους χρήστες στη mailing list σου, ενώ ένα newsletter θα κάνει τους πελάτες σου να αισθανθούν ξεχωριστοί. Μια καλή ιδέα είναι να κρατήσεις ορισμένες θέσεις μόνο για τους εγγεγραμμένους χρήστες του newsletter σου.
#3 Ανακοίνωσε Εκπτώσεις και Αποκλειστικές Προσφορές
Το email marketing συνεχίζει να ξεχωρίζει ως στρατηγική επειδή παρουσιάζει μεγάλο conversion rate. Για το λόγο αυτό, είναι το καλύτερο μέσο για να προωθήσεις τις προσφορές που κάνεις στο e-shop σου. Εφόσον οι παραλήπτες γνωρίζουν την επιχείρηση και τα προϊόντα σου, είναι πιο πιθανό να επισκεφτούν το e-shop σου και να εκμεταλλευτούν τις εκπτώσεις που κάνεις. Τα newsletters είναι ιδανικά για να αναθερμάνεις τους χρήστες που είναι ήδη εξοικειωμένοι με την επιχείρησή σου.
#4 Κάνε Έρευνα για τη Γνώμη των Πελατών σου
Ένα newsletter είναι ένας άμεσος τρόπος επικοινωνίας με τους πελάτες σου. Για το λόγο αυτό, μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να μάθεις τη γνώμη τους και να βελτιώσεις τις υπηρεσίες σου. Για να το κάνεις αυτό, δημιούργησε ένα newsletter με μια έρευνα ή ένα ερωτηματολόγιο, μέσα από το οποίο μπορείς να λάβεις τα σχόλια των παραληπτών. Συνήθως, αυτό το feedback θα σου φανερώσει τους τομείς που υστερεί το e-shop σου, κι έτσι, θα μπορείς να κάνεις τις απαραίτητες διορθωτικές κινήσεις.
#5 Κάνε μια Ανασκόπηση των Δημοσιεύσεων στο Blog σου
Ένας εύκολος τρόπος για να προωθήσεις τις δημοσιεύσεις στο blog σου είναι μέσα από ένα newsletter. Με αυτόν τον τρόπο, ενημερώνεις όλους τους χρήστες που δεν επισκέπτονται καθημερινά την ιστοσελίδα σου για το καινούργιο σου περιεχόμενο. Την ίδια στιγμή όμως, τους προσφέρεις και κάτι που έχει αξία. Τα blog posts συνήθως είναι σχετικά με τη βιομηχανία σου κι είναι γεμάτα με χρήσιμες πληροφορίες. Έτσι, κρατάς αμείωτο το ενδιαφέρον των παραληπτών του newsletter σου.
#6 Ενημέρωσε για Τα Νέα της Βιομηχανίας σου
Ακόμα μια καλή ιδέα για ένα newsletter είναι να γράψεις ένα κείμενο για τα νέα της βιομηχανίας σου. Για παράδειγμα, ένα e-shop με ρούχα μπορεί να αναλύσει μια τάση της μόδας με παραδείγματα μέσα από τα διαθέσιμα προϊόντα. Από την άλλη πλευρά, ένας γιατρός μπορεί να ενημερώσει τους εγγεγραμμένους χρήστες για μια καινούργια θεραπεία ή μια έρευνα που έγινε στον τομέα του.
Οι σωστοί χειρισμού στο email marketing θα σου φέρουν εντυπωσιακά αποτελέσματα. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να αφήσεις τους ειδικούς της SocialMe να το αναλάβουν.