• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Εάν ήδη διαθέτετε κάποια ιστοσελίδα, το πιο πιθανό είναι να έχετε ακούσει για το διαδραστικό σχεδιασμό (interactive web design) μιας ιστοσελίδας. Πρόκειται στην ουσία για τον σχεδιασμό της ιστοσελίδας με τέτοιο τρόπο, ώστε να ενθαρρύνει την συμμετοχή του χρήστη και την αλληλεπίδραση του με την ιστοσελίδα, μέσα από λογικές ενέργειες και στοιχεία (modules) π.χ πατήστε κλικ για να βρεθείτε εδώ.

 

To διαδραστικό design μπορεί να αποφέρει σημαντικά πλεονεκτήματα για την ιστοσελίδα σας, όπως:

 

  • Κάνει την ιστοσελίδα σας να ξεχωρίζει από άλλες στατικές ιστοσελίδες και πιθανούς ανταγωνιστές

 

  • Αυτοματοποιεί σε πολλές περιπτώσεις την διαδικασία επικοινωνίας σας με πιθανούς πελάτες που σας επισκέπτονται διαδικτυακά

 

  • Ενθαρρύνει τον επισκέπτη να προβεί σε κάποιες συγκεκριμένες ενέργειες και βήματα που θα θέλατε εσείς π.χ εγγραφή στο newsletter ή κατέβασμα κάποιοι αρχείου.

 

 

Σκεφτείτε το εξής παράδειγμα για να κατανοήσετε περισσότερο την διαφορά μιας διαδραστικής ιστοσελίδας από μια στατική. Από την μια έχετε ένα στατικό και συνηθισμένο βιβλίο στα χέρια σας στο οποίο εσείς πρέπει να γυρίζετε την σελίδα κάθε φορά και φυσικά, δεν μπορείτε να αλλάξετε τον τρόπο που εμφανίζονται το κείμενο ή οι εικόνες ούτε να κάνετε κάτι έξτρα όπως π.χ να επικοινωνήσετε με τον συγγραφέα άμεσα μέσω του βιβλίου. Από την άλλη, έχετε ένα οnline διαδραστικό βιβλίο στα χέρια σας το οποίο σας επιτρέπει με το πάτημα ενός κλικ να βρεθείτε στην σελίδα που θέλετε, να αλλάξετε τον τρόπο που εμφανίζεται το περιεχόμενο, να κάνετε προσομοίωση 3D των εικόνων, και να επικοινωνήστε άμεσα με τον συγγραφέα του βιβλίου για να μάθετε περισσότερα. Οι στατικές και οι διαδραστικές ιστοσελίδες δουλεύουν με παρόμοιο τρόπο. Συνεπώς, οι δυνατότητες μιας διαδραστικής ιστοσελίδας είναι φυσικά πολύ περισσότερες από μια στατική.

 

 Ποιες είναι οι βασικές αρχές ενός διαδραστικού design;

 

Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι αρχές του διαδραστικού web design είναι οι εξείς:

 

  • Δώστε ανατροφοδότηση (feedback), στον επισκέπτη. Είναι απαράβατος κανόνας να δώσετε στον χρήστη πληροφορίες και απλές οδηγίες για το που βρίσκεται–από το πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα που θα μπει στην ιστοσελίδα σας. Μερικά απλά παραδείγματα τέτοιας ανατροφοδότησης είναι η χρήση παραθύρου με χρόνο φόρτωσης (loading time), η χρήση ξεχωριστού παραθύρου για κάθε στάδιο π.χ φόρμα επικοινωνίας, η χρήση οθόνης λάθους/error και οδηγίες ανάκαμψης από λάθη.

 

 

  • Χρήση συντομεύσεων/shortcuts. Μια πρόκληση για τους web developers είναι η σχεδίαση μιας ιστοσελίδας λαμβάνοντας υπόψη διαφορετικά επίπεδα χρηστών–από αρχάριους μέχρι προχωρημένους. Ωστόσο, μια ασφαλής κατεύθυνση είναι ο σχεδιασμός ιστοσελίδας για τον μέσο χρήστη και μια λύση εδώ είναι η χρήση συντομεύσεων ή shortcuts, οι οποίες οδηγούν τον χρήστη με το πάτημα ενός link από την μια περιοχή/σελίδα στην άλλη.

 

 

  • Χρησιμοποίηστε οικεία γλώσσα για τον επισκέπτη. Αν διαθέτετε ηλεκτρονικό κατάστημα, οι διάφορες ενέργειες που θα θέλετε να κάνει ο επισκέπτης θα πρέπει να είναι σε απλή και οικεία γλώσσα, όπως και σε ένα πραγματικό κατάστημα στο εμπόριο. Χρησιμοποιείστε όρους όπως “σας προτείνουμε με βάση τα αγαπημένα σας”, “προσθήκη στο καλάθι” “αγορά”,  “πληρωμή” και όλα τα συναφή. Με αυτόν τον τρόπο, θα κάνετε τον χρήστη να αισθανθεί πιο άνετα για να προβεί σε κάποια επιθυμητή ενέργεια.

 

 

  • Υποστηρίξτε την αλλαγή ή ακύρωση δεδομένων από τους χρήστες. Είναι σημαντικό για τον κάθε χρήστη, όταν δίνει τα στοιχεία του ή οποιεσδήποτε άλλες πληροφορίες, να μπορεί να τα τροποιήσει ή να ακυρώσει κάποιο λάθος. Αυτό μπορεί να γίνει εύκολα με την προσθήκη κουμπιών όπως “ακύρωση” ή “αλλαγή δεδομένων” ή “τροποποίηση παραγγελίας”. Μην περιμένετε από τον χρήστη να επικοινωνήσει μαζί σας για τυχόν αλλαγές–δώστε του την δυνατότητα να το κάνει μόνος του, σε σύντομο χρονικό διάστημα.

 

 

Στην socialme.gr, γνωρίζουμε από πρώτο χέρι όλες τις αρχές μιας διαδραστικής και αποτελεσματικής ιστοσελίδας. Είτε θέλετε να φτιάξετε μια καινούρια ιστοσελίδα, είτε θέλετε να κάνετε την υπάρχουσα ιστοσελίδα σας πιο αποτελεσματική, μπορούμε να σας βοηθήσουμε μέσω μιας ευρείας γκάμας υπηρεσιών για κατόχους ιστοσελίδας, Πατήστε ΕΔΩ για να επικοινωνήσετε μαζί μας.


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Διευρυμένες διαφημίσεις κειμένου Google: όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις

Next Post

3 συμβουλές για πιο αποτελεσματική βελτιστοποίηση tagging των ΥοuTube βίντεο σας.

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης