Στο προηγούμενο μας άρθρο αρχίσαμε να παρουσιάζουμε ένα αναλυτικό οδηγό SEO για την επιχείρηση σου. Σκοπός μας είναι να σου δείξουμε πώς μπορεί να παραμετροποιηθεί η ιστοσελίδα σου, ώστε να εμφανίζεται ευκολότερα στη Google. Ήδη μάθαμε το βήμα 1ο για το πώς κάνουμε έρευνα keywords και το βήμα 2ο για το πώς να επιλέξεις τα ιδανικά Keywords, που θέλεις να στοχεύσεις.
Σε αυτό το άρθρο θα περάσουμε στο επόμενο βήμα, που σχετίζεται με το content marketing.
Βήμα 3ο Δημιούργησε βελτιστοποιημένο περιεχόμενο για τις μηχανές αναζήτησης
Αν θέλεις να εμφανίζεται ευκολότερα η ιστοσελίδα σου στη Google, θα πρέπει να δημιουργήσεις περιεχόμενο που έχει βελτιστοποιηθεί, για να απαντάει στις ανάγκες της μηχανής αναζήτησης. Αφού έχεις σχεδιάσει μια λίστα από keywords, σύμφωνα με το πρώτο μας άρθρο, ήρθε η στιγμή να τα ενδυναμώσεις, μέσα από την ιστοσελίδα σου. Αυτό που χρειάζεται να κάνεις τώρα είναι να αναπτύξεις ένα σχετικό και χρήσιμο περιεχόμενο. Θα δώσεις έμφαση στα keywords, που χρησιμοποιούν οι καταναλωτές, για να βρουν Brand όπως το δικό σου. Το περιεχόμενό σου είναι αυτό που κάνει scanning η μηχανή αναζήτησης, για να βρει συσχέτιση με τα κατάλληλα keywords και να δώσει σχετικές απαντήσεις στα SERP της.
Το περιεχόμενο της ιστοσελίδα σου είναι ένας «on-page SEO» παράγοντας, που σημαίνει ότι κάνεις παραμετροποιήσεις στον ιστότοπό σου, προκειμένου να εμφανίζεται ευκολότερα η ιστοσελίδα σου στη Google. Η Google θεωρεί ότι το ποιοτικό περιεχόμενο είναι ένας κορυφαίος παράγοντας κατάταξης. Επομένως, είναι ζωτικής σημασίας οι επιχειρήσεις να επενδύουν στην παραγωγή και δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου, σε τακτική βάση. Παρακάτω σου παραθέτουμε τα χαρακτηριστικά, που καθιστούν ένα περιεχόμενο ποιοτικό.
Έκταση κειμένου
Αν και δεν είναι απαγορευτικό να γράψεις μια σύντομη δημοσίευση στο blog, πολλά από τα κορυφαία αποτελέσματα της Google είναι πάνω από 600-2.000 λέξεις. Ένα αναλυτικό άρθρο δεν είναι απλά πιο χρήσιμο για ένα επισκέπτη, αλλά σου προσφέρει επιπλέον οφέλη στην αξιολόγηση της Google. Οι επισκέπτες τείνουν να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στην ιστοσελίδα σου, διαβάζοντας το άρθρο και αυτό αποτυπώνεται ως πολύ θετικό στοιχείο, για κάθε μηχανή αναζήτησης.
Εύκολο στην ανάγνωση
Ακόμη και αν η επιχείρησή σου δραστηριοποιείται σε ένα πολύπλοκο τομέα, είναι σημαντικό να διασφαλίσεις ότι προσφέρεις ένα ευανάγνωστο και ευκολονόητο περιεχόμενο, για τους επισκέπτες, που το διαβάζουν. Το περιεχόμενο που έχει δομή με επικεφαλίδες, υπότιτλους, bullet points και σύντομες προτάσεις είναι ευκολότερο να διαβαστεί και θα ενισχύσει την αξία του SEO σου.
Επικαιρότητα
Η Google ευνοεί το περιεχόμενο, που έχει ανανεωθεί ή δημοσιευθεί πρόσφατα. Το ίδιο μάλιστα ισχύει και για τους χρήστες που χρησιμοποιούν τις μηχανές αναζήτησης. Φαντάσου να θέλεις να μάθεις για τις διαφημίσεις στα Social Media. Σίγουρα ψάχνοντας στα αποτελέσματα των μηχανών, θα αποφύγεις άρθρα που έχουν παλιές ημερομηνίες δημοσίευσης. Αντιθέτως, θα προτιμήσεις πιο επίκαιρα άρθρα, γνωρίζοντας ότι ο κλάδος του Marketing αλλάζει ραγδαία χρόνο με το χρόνο. Οι ιστότοποι, που βρίσκονται στην κορυφή των αποτελεσμάτων στις μηχανές αναζήτησης (SERP), προσφέρουν έγκαιρο και σχετικό περιεχόμενο. Επομένως, βεβαιώσου ότι έχεις ενημερώσει με συνέπεια τις παλαιότερες αναρτήσεις σου, σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις. Έτσι θα τα βοηθήσεις να αυξήσουν τις επιδόσεις τους και να κερδίσουν μια καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα της Google.
Μορφοποίηση Περιεχομένου
Εκτός από την παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου, θα πρέπει επίσης να δώσεις προσοχή στο πώς μορφοποιείς το περιεχόμενο της σελίδα σου. Αυτό θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο, στο πόσο εύκολα μπορούν οι μηχανές αναζήτησης να βρουν και να κατανοήσουν το περιεχόμενό σου. Αρχικά, θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις τα Keywords σου στις πρώτες 100 λέξεις. Το ίδιο ισχύει και για το blog σου και για την υπόλοιπη ιστοσελίδα. Θα πρέπει επίσης να συμπεριλάβεις τα Keywords σου στην αρχή των τίτλων, που θα χρησιμοποιήσεις.
Επιπλέον, θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις τα keywords σε τουλάχιστον μία από τις επικεφαλίδες H2, καθώς και στην περιγραφή, τα meta tags και τη διεύθυνση URL. Θα πρέπει επίσης να τα χρησιμοποιήσεις στους τίτλους των εικόνων δηλαδή, alt κείμενο και λεζάντες, όταν χρειάζεται.
Μείνε συντονισμένος γιατί ακολουθούν και τα υπόλοιπα μέρη του οδηγού.
Επικοινώνησε μαζί μας, για σε βοηθήσουμε να βελτιστοποιήσεις το SEO σου.