Θέλεις να αποδώσει όλη η διεργασία, που έχεις κάνει για το SEO στη σελίδα σου; Χρειάζεται να ασχοληθείς με ένα ακόμα κομμάτι. Αναφερόμαστε στο SEO εκτός σελίδας, το λεγόμενο off-page SEO. Όλη η έρευνα για Keywords, που αναφέραμε στο 1ο μας άρθρο και η βελτιστοποίηση του SEO, που αναφέραμε στο 2ο μας άρθρο, στηρίζεται στο off-page SEO, για να αναδειχθεί.
Στο 3ο άρθρο μας λοιπόν, θα μιλήσουμε για υποστηρικτικές ενέργειες, που ενισχύουν τη δυναμικότητα του SEO, ώστε να εμφανίζεται ευκολότερα η ιστοσελίδα σου στη Google.
Βήμα 4ο Τι είναι το off–page SEO και πώς το διαχειρίζεσαι
Το off-page SEO σε βοηθάει να συγκεντρώσεις traffic πίσω στην ιστοσελίδα σου, μέσα από backlinks τρίτων ιστοσελίδων. Θα πρέπει να εξασφαλίσεις ότι οι ιστοσελίδες, που χρησιμοποιούν backlinks για τη δική σου, προσφέρουν επίσης και ποιοτικό περιεχόμενο. Το ποιοτικό περιεχόμενο θα οδηγήσει τον αναγνώστη να πατήσει το click και να μεταφερθεί στη σελίδα σου.
Παρακάτω θα σου παρουσιάσουμε μια σειρά από ενέργειες, που μπορείς να κάνεις, για να διαχειριστείς αποτελεσματικά το off-page SEO.
Κοινοποίησε περιεχόμενο στα Social Media
Ένας από τους ευκολότερους τρόπους, για να αποκτήσει το περιεχόμενό σου αξία στον κόσμο, είναι να το μοιραστείς στα Social Media, που διαθέτεις. Όσο μεγαλύτερη απήχηση έχει το περιεχόμενο που μοιράζεσαι, τόσο το καλύτερο. Προσεγγίζεις περισσότερους ανθρώπους και αυτοί διαβάζουν περισσότερα πράγματα στην ιστοσελίδα σου, ενισχύοντας το SEO σου.
Γράψε άρθρα για άλλες ιστοσελίδες
Η αξιοποίηση της δυνατότητας να φιλοξενήσεις άρθρα σου σε άλλα blog, είναι ένας πολύ καλός τρόπος, για να αυξήσεις την απήχηση σου. Μπορείς να απευθυνθείς σε ένα νέο κοινό ή σε ένα παρεμφερές κοινό. Το σίγουρο είναι ότι υπάρχει η δυνατότητα, μέσω backlinks να το οδηγήσεις στη δική σου ιστοσελίδα. Φρόντισε λοιπόν, να βρεις σχετικές ιστοσελίδες, που θα μπορούσαν να αναρτήσουν άρθρα σου. Σύναψε νέες συνεργασίες με ιστοσελίδες, στις οποίες μπορείς να προσδώσεις αξία στο κοινό τους, μέσω του ποιοτικού περιεχόμενου που προσφέρεις. Επιπλέον, ένας εξαιρετικός τύπος συνεργάτη είναι οι ιστοσελίδες, που παρέχουν συμπληρωματικές υπηρεσίες ή προϊόντα, για να ανταλλάξετε ποιοτικό περιεχόμενο.
Συνεργάσου με influencers
Αν θέλεις να επεκτείνεις την απήχηση που έχει το Brand σου, θα σε ωφελήσει να συνεργαστείς με influencers, σχετικούς με το πεδίο που ενδιαφέρεσαι. Υπάρχουν πολλοί τύποι influencers, για να καλύψεις διαφορετικές ανάγκες. Αν θες να συνεργαστείς με τον κατάλληλο, απευθύνσου στη SocialMe, για να σε βοηθήσει. Μια τέτοια συνεργασία θα αυξήσει δραματικά την αλληλεπίδραση του κοινού, με το περιεχόμενο σου. Είναι λογικό λοιπόν, να παρατηρήσεις μεγάλη αύξηση και στην επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου.
Συμμέτεχε σε Κοινότητες και άφησε σχόλια
Η σύνδεση σου με διαδικτυακές κοινότητες, όπως σχετικά forums και κλειστά ή public groups στα social media προσφέρουν πολλαπλά οφέλη. Παρ’ ότι μια χρονοβόρα διαδικασία, είναι ένας εξαιρετικός τρόπος, για να διαδράσεις με άλλα άτομα του κλάδου. Θα κάνεις branding την επιχείρηση σου και θα σε γνωρίσει νέο κοινό, το οποίο θα αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες. Μέσα από την συμμετοχή σου μπορείς να μοιράζεσαι χρήσιμα links της ιστοσελίδας σου, ώστε να αυξήσεις την επισκεψιμότητα προς αυτήν.
Συμβουλή μας είναι να μπεις σε διάσημα forums του κλάδου σου ή ιστοσελίδες με Q&As και να αρχίσεις να προσφέρεις χρήσιμες λύσεις στο κοινό. Παρατήρησε ποιες θεματικές- αναρτήσεις συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και προσπάθησε να δώσεις μια λύση ως ειδικός. Η λύση, που θα δώσεις, μπορεί να είναι είτε μέσω μιας υπηρεσίας, είτε μέσω ενός blog, ενός ebook, podcast, video κλπ. Καλό θα είναι όλη αυτή η πληροφορία να είναι ενσωματωμένη στον ιστότοπο σου, ώστε μαζί με το νέο traffic να ενδυναμώσεις και το SEO σου.
Ευελπιστούμε να σου φάνηκε χρήσιμος ο οδηγός, που σου παρουσιάσαμε στα τρία τελευταία μας άρθρα. Οι SEO Experts μας είναι στη διάθεση σου, για να χτίσουν μια ολοκληρωμένη στρατηγική, ώστε να απογειώσουν την κατάταξη της ιστοσελίδας σου.
Επικοινώνησε μαζί μας, για μία δωρεάν αξιολόγηση της ιστοσελίδας σου, εδώ!