Το ιατρικό μάρκετινγκ είναι ένα απαραίτητο εργαλείο, για κάθε ιατρείο ή κλινική που θέλει να προσεγγίσει ασθενείς. Πλέον, κάθε πολίτης που χρειάζεται ιατρική φροντίδα, συνήθως χρησιμοποιεί το διαδίκτυο, για να βρει ένα που να τον εξυπηρετεί. Με τη χρήση των στρατηγικών του ιατρικού μάρκετινγκ, μπορείς να το βοηθήσεις να ανακαλύψει και να προτιμήσει την επιχείρησή σου.
Παρακάτω, θα ανακαλύψεις τα οφέλη του ιατρικού μάρκετινγκ και γιατί θα πρέπει να επενδύσεις σε αυτό.
#1 Ενισχύει τη Φήμη του Ιατρείου σου
Ο πρωταρχικός λόγος για να ασχοληθείς με το ιατρικό μάρκετινγκ, είναι η ενίσχυση της φήμης του ιατρείου σου. Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, όσο πιο συχνά συναντάει ένας χρήστης το όνομα του ιατρείου σου, τόσο πιο εύκολα θα το θυμηθεί όταν το χρειαστεί. Παράλληλα, αν φροντίσεις να δημιουργείς ενημερωτικό και χρήσιμο περιεχόμενο, τότε θα εδραιωθείς στο μυαλό των χρηστών του Διαδικτύου ως αυθεντία στον τομέα σου. Κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει εύκολα με τη δημιουργία σωστά δομημένων blog post, για την ιστοσελίδα σου.
#2 Αυξάνει τη Βάση των Ασθενών σου
Ένας από τους βασικούς στόχους του μάρκετινγκ, είναι η αύξηση της βάσης των πελατών μιας επιχείρησης. Στην περίπτωση ενός ιατρείου, αυτή η βάση είναι οι ασθενείς του. Κάθε βιομηχανία, έχει άλλες απαιτήσεις για επιτυχημένο lead generation. Γενικά όμως, το περιεχόμενο σε μορφή βίντεο είναι εξαιρετικά αποδοτικό, ειδικά για τον τομέα της υγείας. Το lead generation σε αυτήν την περίπτωση, βασίζεται πολύ στην εμπιστοσύνη και στη σχέση που έχει δημιουργηθεί μεταξύ του γιατρού και του ασθενή.
#3 Προσφέρει Έναν πιο Άμεσο Τρόπο Επικοινωνίας
Ακόμα ένα μεγάλο όφελος του ιατρικού μάρκετινγκ, είναι ότι ανοίγει καινούργιους τρόπους επικοινωνίας με τους ασθενείς του ιατρείου σου. Για παράδειγμα, εκτός από το τηλέφωνο και το e-mail, μπορείς να δημιουργήσεις μια ειδική φόρμα για τα ραντεβού. Επίσης, με την ανάπτυξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, μπορείς να επικοινωνήσεις άμεσα κάθε έκτακτη ανακοίνωση. Όλοι αυτοί οι καινούργιοι τρόποι επικοινωνίας, κάνουν τη σχέση σου με τους ασθενείς σου, πιο ισχυρή και άμεση.
#4 Υπογραμμίζει τις Επιτυχίες του Ιατρείου σου
Οι παράγοντες που επηρεάζουν την απόφαση των ασθενών να κλείσουν ένα ραντεβού σε ένα ιατρείο, είναι η κατάρτιση του ιατρικού προσωπικού και οι αξιολογήσεις παλαιότερων ασθενών. Έτσι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το ιατρικό μάρκετινγκ, για να ενημερώσεις τους χρήστες για τα επιτεύγματα, αλλά και την εξειδίκευσή σου. Για παράδειγμα, μπορείς να δημοσιεύσεις κείμενα και βίντεο, στα οποία περιγράφεις και αναλύεις περιπτώσεις με τις οποίες έχεις ασχοληθεί. Ακόμα, μια καλή ιδέα είναι να παρέχεις συνδέσμους σε δημοσιεύσεις, που έχεις κάνει σε διάφορα ιατρικά περιοδικά.
#5 Ενημερώνει τους Πολίτες για Σημαντικά Ζητήματα του Τομέα
Με το ιατρικό μάρκετινγκ, έχεις τη δυνατότητα να ενημερώσεις τους πολίτες για διάφορα θέματα του ιατρικού τομέα. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα, υπάρχουν εξελίξεις στον τομέα, που φέρνουν αλλαγές σε υπάρχουσες θεραπείες και πρακτικές. Έτσι, τόσο η ιστοσελίδα σου, όσο και τα προφίλ σου στα κοινωνικά δίκτυα, είναι ο κατάλληλος χώρος, για να ενημερώσεις τον κόσμο που σε ακολουθεί. Η συγκεκριμένη τακτική επίσης, ενισχύει και τη φήμη σου ως αυθεντία στο χώρο.
#6 Σταματά τη Διάδοση Ψευδών Πληροφοριών
Ο τομέας της υγείας πλήττεται από ψευδής πληροφορίες, ειδικά σε περιόδους υγειονομικών κρίσεων, όπως είναι αυτή που διανύουμε. Για το λόγο αυτό, είναι σημαντικό να χρησιμοποιήσεις τις πλατφόρμες που έχεις στη διάθεσή σου, για να ενημερώσεις τους πολίτες σχετικά με ζητήματα που τους απασχολούν.
#7 Δίνει ένα Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα στο Ιατρείο σου
Ακόμα ένας λόγος που το ιατρικό μάρκετινγκ θα σε ωφελήσει, είναι ότι θα αποκτήσεις ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το local SEO, για παράδειγμα, είναι μια τεχνική που θα επιτρέψει στους ασθενείς της περιοχής να ανακαλύψουν το ιατρείο σου. Πλέον, κάθε επιχείρηση είναι άμεσα διαθέσιμη στους χρήστες του Διαδικτύου και η εφαρμογή σωστών στρατηγικών μάρκετινγκ θα κάνει τη διαφορά.
Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για το ιατρικό μάρκετινγκ, συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe.