Αν θέλεις να αναπτύξεις μια σωστή στρατηγική social media marketing, θα πρέπει να ξεκινήσεις να αξιοποιείς κάθε πλατφόρμα, που προτιμάει το κοινό, που στοχεύεις. Εξάλλου, μια από τις τελευταίες τάσεις στα social media σου λέει πως πρέπει να ανακαλύψεις κάθε εναλλακτική πλατφόρμα.
Το Pinterest είναι ένα κοινωνικό δίκτυο, που εδώ και χρόνια αποτελεί την αγαπημένη επιλογή χιλιάδων χρηστών. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν, για να προωθήσουν τα προϊόντα τους, αλλά και για να κάνουν πωλήσεις. Τα αποτελέσματα είναι τόσο εντυπωσιακά, που η πλατφόρμα έχει φέρει κάποιες αλλαγές, ώστε να ενισχύσει τους πωλητές. Αν, λοιπόν, ενδιαφέρεσαι να ενισχύσεις την παρουσία σου στο Pinterest, αυτή είναι η καλύτερη περίοδος για να το κάνεις. Παρακάτω, θα ανακαλύψεις όλες τις αλλαγές που έχει εισάγει το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.
#1 Γνώρισε τα Pinterest Stories
Τα Stories στο Facebook και στο Instagram είναι πολύ επιτυχημένα εργαλεία. Μάλιστα, υπάρχουν πολλοί χρήστες, που προτιμούν να δημοσιεύουν προσωρινό περιεχόμενο, παρά κανονικά posts. Έτσι, ήταν θέμα χρόνου πριν και τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα ξεκινήσουν να ενσωματώνουν κάποια παρόμοια λειτουργία. Στο Pinterest, θα μπορείς να τραβήξεις φωτογραφίες ή βίντεο με την κάμερα του κινητού σου και στη συνέχεια να τα ντύσεις με αυτοκόλλητα, κείμενα, και εφέ.
#2 Καινούργιος Σχεδιασμός των Προφίλ των Χρηστών
Επίσης, μια από τις μεγάλες αλλαγές του Pinterest αφορά τα προφίλ των χρηστών. Μέχρι τώρα, τα pin και τα board που έβλεπες ήταν ανακατεμένα, ανεξάρτητα εάν επρόκειτο για δημιουργίες του χρήστη ή repins. Πλέον όμως, τα προφίλ θα δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στο πρωτότυπο περιεχόμενο. Το καινούργιο προφίλ των χρηστών, επίσης, θα φέρει αλλαγές και στα μηνύματα, μιας και η πλατφόρμα θα εισάγει την αντίδραση σε μια εικόνα με emoji.
#3 Περισσότερα Analytics
Σαν δημιουργός και πωλητής στο Pinterest, πρέπει να γνωρίζεις το πόσο επιτυχημένο είναι το περιεχόμενο σου. Τα analytics, όπως και σε κάθε κοινωνικό δίκτυο, αποτελούν το κατάλληλο μέρος, για να διαπιστώσεις εάν η στρατηγική σου είναι σωστή για το κοινό σου. Όσοι χρήστες έχουν καταστήματα θα μπορούν να δουν πληροφορίες σχετικά με το conversion. Για παράδειγμα, θα μπορούν να μελετήσουν το χρονικό διάστημα που πέρασε από το αρχικό κλικ στο pin, μέχρι και την πραγματοποίηση της αγοράς.
#4 Αύξηση της Ορατότητας των Καταστημάτων στην Πλατφόρμα
Η επόμενη καινούργια λειτουργία του Pinterest θα αυξήσει την ορατότητα του καταστήματος σου στην πλατφόρμα. Πιο συγκεκριμένα, κάθε φορά που ένας χρήστης ψάχνει για ένα προϊόν στο κοινωνικό δίκτυο, μαζί με τα αποτελέσματα θα βλέπει και πωλητές που έχουν το συγκεκριμένο είδος προϊόντων. Έτσι, θα είναι πιο εύκολο από ποτέ να λαμβάνεις επισκέπτες από το Pinterest, μιας και η ορατότητα σου στην πλατφόρμα θα αυξηθεί.
#5 Μπορείς να Κάνεις Tag τα Προϊόντα Πάνω στην Εικόνα
Ακόμα, το Pinterest σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις τα tag τα προϊόντα σου πάνω στην εικόνα που δημοσιεύεις. Έτσι, κάθε χρήστης θα μπορεί να ανακαλύψει και να δει κάθε προϊόν που τον ενδιαφέρει, χωρίς να χρειάζεται να ψάξει ολόκληρο το e-shop σου. Αυτό το εργαλείο βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστική περίοδο.
#6 Καινούργιο Layout για Διαφημίσεις στην Πλατφόρμα
Οι συλλογές εικόνων είναι ένα καινούργιο layout διαφημίσεων στο Pinterest που φέρνει πολύ καλά αποτελέσματα. Μάλιστα, υπολογίζεται πως όσοι το έχουν δοκιμάσει έχουν παρατηρήσει 6-18% αύξηση στο καλάθι αγορών των πελατών τους. Με αυτό το layout, μπορείς να δημιουργήσεις και να προωθήσεις έναν ολόκληρο κατάλογο προϊόντων. Παράλληλα, σου δίνεται πλέον η δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις και βίντεο για τη διαφήμιση σου.
#7 Αυτόματο Bidding για Καλύτερα Αποτελέσματα
Το PPC είναι πολύ αποτελεσματικό, όταν θέλεις να προωθήσεις τα προϊόντα σου σε ένα στοχευμένο κοινό. Παρ’ όλα αυτά, ένα λανθασμένο bidding μπορεί να οδηγήσει σε σπατάλη του budget σου, χωρίς να το καταλάβεις. Το αυτόματο bidding του Pinterest σε προστατεύει από κάτι τέτοιο, μιας και αναπροσαρμόζει τη στόχευση των διαφημίσεων σου.
Το Pinterest είναι μια καλή πλατφόρμα, για να ανακαλύψεις το κοινό σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να έρθεις σε επικοινωνία με τη SocialMe και να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες του.