• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Αν θέλεις να αναπτύξεις μια σωστή στρατηγική social media marketing, θα πρέπει να ξεκινήσεις να αξιοποιείς κάθε πλατφόρμα, που προτιμάει το κοινό, που στοχεύεις. Εξάλλου, μια από τις τελευταίες τάσεις στα social media σου λέει πως πρέπει να ανακαλύψεις κάθε εναλλακτική πλατφόρμα.

Το Pinterest είναι ένα κοινωνικό δίκτυο, που εδώ και χρόνια αποτελεί την αγαπημένη επιλογή χιλιάδων χρηστών. Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες επιχειρήσεις το χρησιμοποιούν, για να προωθήσουν τα προϊόντα τους, αλλά και για να κάνουν πωλήσεις. Τα αποτελέσματα είναι τόσο εντυπωσιακά, που η πλατφόρμα έχει φέρει κάποιες αλλαγές, ώστε να ενισχύσει τους πωλητές. Αν, λοιπόν, ενδιαφέρεσαι να ενισχύσεις την παρουσία σου στο Pinterest, αυτή είναι η καλύτερη περίοδος για να το κάνεις. Παρακάτω, θα ανακαλύψεις όλες τις αλλαγές που έχει εισάγει το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο.

 

#1 Γνώρισε τα Pinterest Stories

Τα Stories στο Facebook και στο Instagram είναι πολύ επιτυχημένα εργαλεία. Μάλιστα, υπάρχουν πολλοί χρήστες, που προτιμούν να δημοσιεύουν προσωρινό περιεχόμενο, παρά κανονικά posts. Έτσι, ήταν θέμα χρόνου πριν και τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα ξεκινήσουν να ενσωματώνουν κάποια παρόμοια λειτουργία. Στο Pinterest, θα μπορείς να τραβήξεις φωτογραφίες ή βίντεο με την κάμερα του κινητού σου και στη συνέχεια να τα ντύσεις με αυτοκόλλητα, κείμενα, και εφέ.

#2 Καινούργιος Σχεδιασμός των Προφίλ των Χρηστών

Επίσης, μια από τις μεγάλες αλλαγές του Pinterest αφορά τα προφίλ των χρηστών. Μέχρι τώρα, τα pin και τα board που έβλεπες ήταν ανακατεμένα, ανεξάρτητα εάν επρόκειτο για δημιουργίες του χρήστη ή repins. Πλέον όμως, τα προφίλ θα δίνουν μεγαλύτερη έμφαση στο πρωτότυπο περιεχόμενο. Το καινούργιο προφίλ των χρηστών, επίσης, θα φέρει αλλαγές και στα μηνύματα, μιας και η πλατφόρμα θα εισάγει την αντίδραση σε μια εικόνα με emoji.

#3 Περισσότερα Analytics

Σαν δημιουργός και πωλητής στο Pinterest, πρέπει να γνωρίζεις το πόσο επιτυχημένο είναι το περιεχόμενο σου. Τα analytics, όπως και σε κάθε κοινωνικό δίκτυο, αποτελούν το κατάλληλο μέρος, για να διαπιστώσεις εάν η στρατηγική σου είναι σωστή για το κοινό σου. Όσοι χρήστες έχουν καταστήματα θα μπορούν να δουν πληροφορίες σχετικά με το conversion. Για παράδειγμα, θα μπορούν να μελετήσουν το χρονικό διάστημα που πέρασε από το αρχικό κλικ στο pin, μέχρι και την πραγματοποίηση της αγοράς.

#4 Αύξηση της Ορατότητας των Καταστημάτων στην Πλατφόρμα

Η επόμενη καινούργια λειτουργία του Pinterest θα αυξήσει την ορατότητα του καταστήματος σου στην πλατφόρμα. Πιο συγκεκριμένα, κάθε φορά που ένας χρήστης ψάχνει για ένα προϊόν στο κοινωνικό δίκτυο, μαζί με τα αποτελέσματα θα βλέπει και πωλητές που έχουν το συγκεκριμένο είδος προϊόντων. Έτσι, θα είναι πιο εύκολο από ποτέ να λαμβάνεις επισκέπτες από το Pinterest, μιας και η ορατότητα σου στην πλατφόρμα θα αυξηθεί.

#5 Μπορείς να Κάνεις Tag τα Προϊόντα Πάνω στην Εικόνα

Ακόμα, το Pinterest σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις τα tag τα προϊόντα σου πάνω στην εικόνα που δημοσιεύεις. Έτσι, κάθε χρήστης θα μπορεί να ανακαλύψει και να δει κάθε προϊόν που τον ενδιαφέρει, χωρίς να χρειάζεται να ψάξει ολόκληρο το e-shop σου. Αυτό το εργαλείο βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστική περίοδο.

#6 Καινούργιο Layout για Διαφημίσεις στην Πλατφόρμα

Οι συλλογές εικόνων είναι ένα καινούργιο layout διαφημίσεων στο Pinterest που φέρνει πολύ καλά αποτελέσματα. Μάλιστα, υπολογίζεται πως όσοι το έχουν δοκιμάσει έχουν παρατηρήσει 6-18% αύξηση στο καλάθι αγορών των πελατών τους. Με αυτό το layout, μπορείς να δημιουργήσεις και να προωθήσεις έναν ολόκληρο κατάλογο προϊόντων. Παράλληλα, σου δίνεται πλέον η δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις και βίντεο για τη διαφήμιση σου.

#7 Αυτόματο Bidding για Καλύτερα Αποτελέσματα

Το PPC είναι πολύ αποτελεσματικό, όταν θέλεις να προωθήσεις τα προϊόντα σου σε ένα στοχευμένο κοινό. Παρ’ όλα αυτά, ένα λανθασμένο bidding μπορεί να οδηγήσει σε σπατάλη του budget σου, χωρίς να το καταλάβεις. Το αυτόματο bidding του Pinterest σε προστατεύει από κάτι τέτοιο, μιας και αναπροσαρμόζει τη στόχευση των διαφημίσεων σου.

 

Το Pinterest είναι μια καλή πλατφόρμα, για να ανακαλύψεις το κοινό σου. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να έρθεις σε επικοινωνία με τη SocialMe και να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες του.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

6 Τρόποι για να Αυξήσεις την Επισκεψιμότητα της Ιστοσελίδας σου από το Instagram

Next Post

Facebook Banners – Μια Μεγάλη Αλλαγή που θα Αλλάξει τη Στρατηγική σου

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης