Το Pinterest ξεκίνησε ως μια ιστοσελίδα στην οποία μπορούσες να ανακαλύψεις και να οργανώσεις συνταγές και κατασκευές. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί ίσως στο καλύτερο κοινωνικό δίκτυο για να προωθήσεις την επιχείρησή σου. Πλέον, το Pinterest δέχεται μηνιαίως 320 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες. Ας δούμε λοιπόν, πώς μπορείς να το εκμεταλλευτείς για την προώθηση της επιχείρησής σου.
Γιατί να Επιλέξεις το Pinterest
Με έναν τόσο μεγάλο αριθμό χρηστών, το Pinterest αποτελεί μια καλή πλατφόρμα για να βρεις το κοινό σου. Ωστόσο, τα θετικά δεν σταματούν εκεί. Έρευνες έχουν δείξει πως το 47% των χρηστών αυτού του κοινωνικού δικτύου, έχει σκοπό να πραγματοποιήσει αγορές.
Όπως αντιλαμβάνεσαι, οι χρήστες έχουν σκοπό την πραγματοποίηση αγορών κι έτσι με την σωστή προώθηση μπορείς να το εκμεταλλευτείς. Το ζητούμενο είναι να βρεις το κοινό σου και να παρουσιάσεις τα προϊόντα σου με τον πιο ελκυστικό τρόπο.
Τι Πρέπει να Κάνεις για Αρχή
Πριν ξεκινήσεις να δημοσιεύεις στο Pinterest, πρέπει να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό. Εφόσον όλα τα παρακάτω είναι έτοιμα, θα αρχίσεις να προωθείς τα προϊόντα σου μέσω των pin.
-
Προσδιόρισε το Κοινό σου
Όπως και σε κάθε άλλο κοινωνικό δίκτυο, έτσι και στο Pinterest πρέπει να πραγματοποιήσεις έρευνα για να βρεις το κοινό σου. Ωστόσο, αν έχεις πραγματοποιήσει την απαραίτητη έρευνα για την προώθηση στο Facebook και στο Instagram, τότε η διαδικασία θα είναι αρκετά πιο εύκολη. Συνδύασε τα δεδομένα του κοινού σου από τα υπόλοιπα social media με τα δεδομένα του Pinterest και θα έχεις ανακαλύψει τους επιθυμητούς χρήστες.
-
Δημιούργησε έναν Business λογαριασμό
Το συγκεκριμένο κομμάτι μπορεί να σου φαίνεται αυτονόητο, αλλά είναι εξαιρετικά σημαντικό. Μόνο ο επαγγελματικός λογαριασμός στο Pinterest σου επιτρέπει να δεις σημαντικά analytics, όπως είναι τα impressions, saves και link clicks. Με τον επαγγελματικό λογαριασμό επίσης, θα έχεις πρόσβαση και στις διαφημίσεις.
Αν για κάποιο λόγο έχεις δημιουργήσει έναν προσωπικό λογαριασμό στο Pinterest, μπορείς εύκολα να τον μετατρέψεις σε business. Μόλις κάνεις τον λογαριασμό, μην ξεχάσεις να συνδέσεις την ιστοσελίδα σου με το Pinterest. Η διαδικασία είναι σχετικά απλή, μιας και απαιτεί μόνο την προσθήκη ενός meta tag στον κώδικα της ιστοσελίδας σου. Έχε κατά νου βέβαια, ότι σε κάθε λογαριασμό στο Pinterest μπορείς να συνδέσεις μόνο μια ιστοσελίδα.
-
Φτιάξε το Προφίλ σου ώστε να Ανταποκρίνεται στο Brand σου
Το τελευταίο βήμα για να ετοιμάσεις τον λογαριασμό σου είναι να συμπληρώσεις το προφίλ σου. Η εικόνα προφίλ, η περιγραφή και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που θα συμπληρώσεις πρέπει να είναι σύμφωνα με το brand σου.
Πώς να Ξεχωρίσεις στο Pinterest
Παρακάτω σου παρουσιάζουμε όλα τα μυστικά που θα κάνουν τα pin σου να ξεχωρίσουν.
Δώσε Βάση στα Γραφιστικά
Όπως στο Instagram, οι τελευταίες γραφιστικές τάσεις στο Pinterest θέλουν ένα φυσικό αποτέλεσμα. Φυσικά, οι γραμματοσειρές και τα χρώματα θα πρέπει να ανταποκρίνονται στο brand image που έχεις χτίσει. Ωστόσο, οι βέλτιστες πρακτικές φανερώνουν πως πρέπει να χρησιμοποιείς περισσότερα από ένα κυρίαρχα χρώματα στις εικόνες σου. Οι φωτογραφίες που ακολουθούν αυτή την τεχνική έχουν 3 φορές περισσότερα save από τις υπόλοιπες. Τέλος, κράτα κατά νου πως το κατάλληλο μέγεθος μιας εικόνας για το Pinterest είναι 2:3, ή 600*900 pixel.
Ασχολήσου με το SEO του Pinterest
Αν και το Pinterest είναι μια πλατφόρμα που βασίζεται στην εικόνα, θα πρέπει και πάλι να ασχοληθείς με το SEO των αναρτήσεών σου. Κάθε pin έχει τίτλο και λεζάντα, κι έτσι θα πρέπει να φροντίσεις να γράφεις περιγραφές που να περιλαμβάνουν τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύεις. Μπορείς να πάρεις ιδέες και από τις λεζάντες που γράφεις για το Instagram.
Δημιούργησε Προωθημένα Pin
Στο Pinterest έχεις επίσης τη δυνατότητα να δημιουργήσεις προωθημένα pin. Η προώθησή σου μπορεί να είναι κάποιο προϊόν ή ακόμα κι ένα lead magnet. Σε κάθε περίπτωση όμως, θα πρέπει πρώτα να πραγματοποιήσεις πολύ καλή έρευνα του κοινού που θα στοχεύσεις.
Το Pinterest είναι μια πλατφόρμα που πρέπει να ανακαλύψεις.
Επικοινώνησε με τους ειδικούς της SocialMe για να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες του.