Τα Social Media είναι πλέον μέρος της καθημερινότητας όλων μας. Οπότε, είναι λογικό πως μεγάλο μέρος του κοινού αναζητά πιθανές αγορές μέσα από αυτά. Το Facebook πιο συγκεκριμένα, είναι από τα κοινωνικά δίκτυα που χρησιμοποιούνται με αυτό τον τρόπο, εξαιτίας των εργαλείων που έχει διαθέσιμα, όπως το Facebook Shop και Marketplace. Ειδικά το Facebook Shop, είναι μια εφαρμογή που μπορεί να λειτουργήσει πολύ καλά για την πώληση των προϊόντων σου, είτε έχεις ήδη ένα e-shop είτε όχι. Σε αυτό το άρθρο, σου εξηγούμε πώς μπορείς να ανακαλύψεις αυτές τις δυνατότητες του Facebook, που θα οδηγήσουν σε αύξηση των πωλήσεών σου.
01. Δημιούργησε μια Σελίδα στο Facebook για την Επιχείρησή σου
Είναι αυτονόητο πως για να ξεκινήσεις να χτίζεις μια κοινότητα στα κοινωνικά δίκτυα για την επιχείρησή σου, θα πρέπει να δημιουργήσεις επαγγελματικά προφίλ για αυτήν. Στο Facebook πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να δημιουργήσεις μια σελίδα για την επιχείρησή σου, η οποία μάλιστα θα γίνει και το κατάστημά σου μέσα σε αυτή την πλατφόρμα. Μια σελίδα μέσα στο Facebook, δείχνει στους χρήστες ποια είναι η επιχείρησή σου, κάνοντας τους να την εμπιστευτούν. Παράλληλα, μπορείς να δημιουργήσεις περιεχόμενο που θα τραβήξει το κοινό σου και πιθανώς θα θελήσει να επισκεφτεί το e-shop σου. Όμως, η λειτουργία της σελίδας σου δεν σταματάει εκεί, μιας και μπορείς να εισάγεις σε αυτήν τα προϊόντα σου και να πραγματοποιήσεις πωλήσεις μέσα από αυτήν.
02. Αν ήδη έχεις e-shop, επίτρεψε τη σύνδεση με το Facebook
Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορείς να εισάγεις τα προϊόντα σου στο Facebook και να προκύψει πώληση. Ο πρώτος είναι με απευθείας σύνδεση του e-shop σου με το Facebook, ενώ ο δεύτερος είναι η χειροκίνητη εισαγωγή των προϊόντων στη σελίδα. Στην περίπτωση που ήδη έχεις e-shop, θα είναι πολύ πιο εύκολο για σένα να το συνδέσεις με τη σελίδα σου στο Facebook. Με αυτό τον τρόπο, τα προϊόντα σου θα εμφανιστούν στη σελίδα κι ο κάθε χρήστης θα μπορεί να τα δει. Αυτό είναι εξαιρετικά βοηθητικό, μιας και ένα μέρος του κοινού σου δεν φεύγει από την πλατφόρμα για να επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου. Όλες οι μεγάλες e-commerce πλατφόρμες, όπως είναι το Shopify, υποστηρίζουν αυτή την σύνδεση επιτρέποντας σου να χρησιμοποιήσεις όλα τα προϊόντα
03. Αν δεν έχεις e-shop, δημιούργησε ένα Facebook Shop μέσα στη Σελίδα σου
Ο δεύτερος τρόπος που σου αναφέραμε παραπάνω είναι να εισάγεις τα προϊόντα στο Facebook shop χειροκίνητα. Αυτή είναι μια χρονοβόρα και κουραστική διαδικασία, αλλά αν δεν έχεις ακόμα κάποιο e-shop είναι απολύτως απαραίτητη. Όπως είχαμε αναφερθεί και στα μυστικά επιτυχίας ενός e-shop, θυμήσου πως οι εικόνες που θα χρησιμοποιήσεις να είναι υψηλής ποιότητας και οι περιγραφές των προϊόντων να είναι πλήρεις.
04. Χρησιμοποίησε τα Facebook Ads για την Προώθηση του Καταστήματός σου
Ένας από τους λόγους που τα Facebook shop έχουν γίνει τόσο δημοφιλή, είναι ότι μπορούν να εκμεταλλευτούν το κοινό που υπάρχει σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο. Ακόμα κι αν οι ακόλουθοι της σελίδας σου δεν είναι πολλοί, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα Facebook ads για να προσεγγίσεις όλους εκείνους τους χρήστες που ταιριάζουν στο κοινό σου. Είναι γεγονός πως όσο μεγαλύτερο είναι το engagement, τόσο μεγαλύτερη θα είναι και η πώληση των προϊόντων σου. Οπότε, οι διαφημίσεις σου θα πρέπει να στοχεύουν σε αυτό το κομμάτι. Αρχικά, δώσε προτεραιότητα στην προώθηση συγκεκριμένων προϊόντων για τα οποία έχεις εντοπίσει ζήτηση. Σε δεύτερο επίπεδο όμως, δημιούργησε περιεχόμενο για τις διαφημίσεις σου που να σχετίζεται με τα προϊόντα σου και το οποίο θα προσελκύσει χρήστες στη σελίδα σου.
05. Προώθησε τα Προϊόντα σου σε Facebook Group
Ένας ακόμα τρόπος για να προωθήσεις το κατάστημα και τα προϊόντα σου, είναι να βρεις διάφορα Facebook groups, στα οποία συχνάζουν οι χρήστες που σε ενδιαφέρουν. Εκεί μπορείς να αναδημοσιεύεις το ποιοτικό περιεχόμενο από τη σελίδα σου. Αν υπάρχει ενδιαφέρον, οι χρήστες θα την επισκεφτούν και εσύ ενδεχομένως να πετύχεις άλλη μία πώληση.
Το Facebook σου ξεκλειδώνει πολλές δυνατότητες για την πραγματοποίηση πωλήσεων. Επικοινώνησε σήμερα με την ομάδα της SocialMe μέσω της φόρμας, για τη δημιουργία ενός δωρεάν πλάνου δράσης για την προώθηση των προϊόντων σου στην πλατφόρμα αυτή.