Τον τελευταίο καιρό, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις επιλέγουν να δημιουργήσουν μια στρατηγική marketing, που να περιλαμβάνει τις εφαρμογές άμεσων μηνυμάτων, όπως είναι το Viber. Μια τέτοια στρατηγική, σίγουρα θα ενισχύσει το customer experience σου και θα σου επιτρέψει να έρθεις πιο κοντά με τους πελάτες σου. Παράλληλα, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το Viber και ως μέσο για το customer support της επιχείρησης σου.
Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψεις όλους τους λόγους, για τους οποίους πρέπει να υιοθετήσεις αυτή την στρατηγική άμεσα.
#1 Οι Περισσότεροι Χρήστες στην Ελλάδα Χρησιμοποιούν το Viber
Ο λόγος, που το SMS marketing φέρνει εντυπωσιακά αποτελέσματα, είναι επειδή κάθε δυνητικός σου πελάτης έχει ένα κινητό τηλέφωνο. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το Viber. Η άνοδος του Διαδικτύου στην καθημερινότητά μας έχει σπρώξει πολλούς να προτιμάμε αυτές τις εφαρμογές άμεσων μηνυμάτων, παρά τα SMS. Στην Ελλάδα, μάλιστα, το Viber κυριαρχεί σε σχέση με άλλες δημοφιλείς εφαρμογές, όπως είναι το WhatsApp. Έτσι, το πιο πιθανό είναι πως οι περισσότεροι πελάτες σου χρησιμοποιούν αυτή την εφαρμογή και θα βρουν πολύ βολική τη στρατηγική σου.
#2 Οι Τελευταίες Τάσεις Δείχνουν Προτίμηση προς τα Μηνύματα
Το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότεροι χρήστες έχουν στραφεί στη χρήση άμεσων μηνυμάτων για την επικοινωνία τους. Ειδικά οι νέοι χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα, για να στείλουν μηνύματα, μέσω κάποιας εφαρμογής, παρά για να τηλεφωνήσουν κάπου. Έτσι, προσθέτοντας customer support, μέσω Viber, τους δίνεις επιπλέον κίνητρο, για να επικοινωνήσουν με την επιχείρηση σου.
#3 Το Viber είναι ένα Δωρεάν Εργαλείο
Κάθε επιχείρηση πρέπει να κοιτάει όλες τις πλευρές κάθε στρατηγικής και λύσης που σκοπεύει να ενσωματώσει. Ο οικονομικός παράγοντας μάλιστα είναι καθοριστικής σημασίας σε πολλές περιπτώσεις. Το Viber είναι μια δωρεάν εφαρμογή, που μπορείς εύκολα να εγκαταστήσεις τόσο σε ένα κινητό, όσο και σε κάποιον υπολογιστή. Παράλληλα, το ίδιο ισχύει και για τους χρήστες, οι οποίοι μπορούν να το εγκαταστήσουν και να ξεκινήσουν να το χρησιμοποιούν εντελώς δωρεάν.
#4 Μπορείς να Προσωποποιήσεις τα Μηνύματα σου
Μια από τις τελευταίες τάσεις στο web design είναι το website personalization. Την ίδια στιγμή όμως, η τάση αυτή έχει εισέρθει και σε κάθε πτυχή του marketing. Κάτι τέτοιο είναι εμφανές στο e-mail και στο SMS marketing. Το customer support μέσω Viber είναι ιδανικό για να βάλεις στοιχεία προσωποποίησης για να νιώσει ο πελάτης σου ξεχωριστός. Με αυτό τον τρόπο, θα νιώσει ότι ασχολήθηκες για να βρεις λύση στο πρόβλημα του, ενισχύοντας έτσι την εμπιστοσύνη που έχει στο brand σου.
#5 Οι Χρήστες Μπορούν Εύκολα να Διαγραφούν
Εφόσον ένας χρήστης σου απευθυνθεί μέσω Viber, μπορείς να συνεχίσεις να του στέλνεις προωθητικά μηνύματα σε αυτή την πλατφόρμα. Φυσικά, μια τέτοια εγγραφή θα πρέπει να γίνεται πάντα μετά από συμφωνία. Έτσι, το Viber θα γίνει ακόμα μια εφαρμογή, που θα σου παράγει leads. Το μεγάλο θετικό της εφαρμογής, έναντι των SMS, είναι ότι η διαγραφή ενός χρήστη είναι εύκολη και γρήγορη. Για το λόγο αυτό, πολλοί χρήστες δε θα διστάσουν να εγγραφούν.
#6 Η Επικοινωνία Γίνεται πιο Άμεση
Δεν υπάρχει αμφιβολία πως τα μηνύματα μέσω Viber προσφέρουν αμεσότητα στην επικοινωνία μεταξύ του πελάτη και του customer support σου. Κάθε χρήστης μπορεί να κάνει όποια ερώτηση θέλει και θα λάβει άμεσα μια κατανοητή απάντηση, προσωποποιημένη για την περίπτωση του. Επίσης, όλες οι πληροφορίες θα υπάρχουν καταγεγραμμένες, κι έτσι θα μπορεί να ανατρέχει σε αυτές για διευκρινήσεις.
#7 Το Engagement των Μηνυμάτων είναι Υψηλό
Όπως και στο SMS marketing, έτσι και στο Viber, το open rate των μηνυμάτων είναι τεράστιο. Αυτό το δεδομένο κάνει την εφαρμογή την καλύτερη επιλογή σου αν ψάχνεις μια εναλλακτική μορφή προώθησης.
Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe και να μάθεις πώς μπορείς να αξιοποιήσεις του Viber.