Τα social media είναι ένα βασικό κομμάτι του digital marketing, για κάθε επιχείρηση. Αποτελούν μέσα, με τα οποία μπορούν οι επιχειρήσεις να φτάσουν ένα μεγάλο μέρος του κοινού τους. Επίσης, έχουν τη δυνατότητα να προωθήσουν εύκολα τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα τους και σε άλλους χρήστες, που ενδεχομένως να ενδιαφέρονται. Ανάμεσα στα κοινωνικά δίκτυα το Facebook συνεχίζει να είναι ένα από τα πιο δημοφιλή. Για το λόγο αυτό, κάθε digital marketing στρατηγική περιλαμβάνει κάποια καμπάνια στο Facebook.
Για να είναι όμως, πετυχημένη η καμπάνια αυτή, θα πρέπει να είναι σε θέση να τραβήξει την προσοχή του κοινού. Σε αυτό το άρθρο θα σου δώσουμε μερικές χρήσιμες συμβουλές για το πώς μπορείς να αυξήσεις το engagement στις καμπάνιες, που αναπτύσσεις για το Facebook.
1) Ζήτησε τη Γνώμη του Κοινού σου
Οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων δε θέλουν απλά να είναι θεατές στις διάφορες δημοσιεύσεις σου. Θέλουν να μπορούν να σχολιάσουν και να δείξουν τη γνώμη τους. Αν εσύ, λοιπόν, φροντίσεις και τους δώσεις την ευκαιρία να αλληλοεπιδράσουν με την καμπάνια σου, τότε η συμμετοχή τους θα είναι μεγάλη. Αυτό μπορείς να το κάνεις πολύ εύκολα, ζητώντας από το κοινό να σχολιάσει τη δημοσίευση ή ρωτώντας κάτι σχετικό με αυτήν.
Ένας πολύ καλός τρόπος επίσης, είναι η δημιουργία δημοσκοπήσεων. Αυτές θα παίξουν διπλό ρόλο για εσένα. Από τη μία πλευρά, θα κάνουν το κοινό να νιώσει ότι είναι μέρος της επιχείρησής σου. Από την άλλη μεριά όμως, θα λάβεις πολύτιμες πληροφορίες για τους πελάτες σου. Αυτές οι πληροφορίες θα βελτιώσουν τις υπηρεσίες.
2) Χρησιμοποίησε Εικόνες
Είναι γνωστό ότι για να ξεχωρίσει η δημοσίευσή σου στην αρχική σελίδα ενός χρήστη, θα πρέπει να έχει κάτι που να τραβάει το μάτι. Αυτό θα πρέπει να γίνεται χωρίς να έχει διαβάσει το περιεχόμενο, ώστε να θέλει να σταματήσει την περιήγησή του. Έτσι, κάθε δημοσίευση θα πρέπει να συνοδεύετε από μια φωτογραφία υψηλής ποιότητας. Φυσικά, η φωτογραφία θα πρέπει να είναι σχετική με το θέμα της δημοσίευσης.
Μία ακόμα ιδέα, είναι η δημιουργία περιεχομένου, απευθείας πάνω σε μια εικόνα. Είναι μια τεχνική, που απαιτεί μια καλή γραφιστική ομάδα, μιας και το αποτέλεσμα θα πρέπει να κρατάει την προσοχή του χρήστη και να επικοινωνεί οπτικά το μήνυμα, που θέλεις να περάσεις.
3) Δημιούργησε Περιεχόμενο σε Μορφή Βίντεο
Ένας πολύ δημοφιλής τρόπος, για να αυξήσεις το engagement στις δημοσιεύσεις σου είναι η δημιουργία βίντεο. Αυτά μπορεί να είναι vlogs, βίντεο με οδηγίες, unboxings, ενημερωτικά, χιουμοριστικά, ή ότι άλλο ταιριάζει με το προφίλ της επιχείρησής σου. Η συγκεκριμένη τεχνική θέλει δέσμευση και μια πολύ καλή ομάδα να το αναλάβει.
4) Δημοσίευσε Περιεχόμενο Τακτικά
Οι καμπάνιες στα κοινωνικά δίκτυα απαιτούν τακτικότητα και συνέπεια. Καλό θα ήταν να δημοσιεύεις περιεχόμενο συχνά και με ένα σταθερό ρυθμό. Μην ξεχάσεις να μελετήσεις τα Insights, που σου δίνει το Facebook, ώστε να δεις ποιες ώρες είναι ενεργό το κοινό σου. Έτσι, θα μπορέσεις να προσαρμόσεις την στρατηγική σου και να δημοσιεύεις περιεχόμενο την ώρα που είναι ενεργό.
5) Αλληλοεπίδρασε με το Κοινό σου
Η αλληλεπίδραση με το κοινό σου δε σταματάει μόνο στο ότι πρέπει να του θέτεις ερωτήσεις. Ένα ακόμα κομμάτι είναι ότι πρέπει να του δώσεις να καταλάβει ότι η γνώμη του μετράει. Ένας τρόπος, για να γίνει αυτό είναι να πατάς «Μου αρέσει» στα σχόλια του. Επίσης, αν υπάρχουν σχόλια με ερωτήσεις, βεβαιώσου ότι τα έχεις απαντήσει.
Επικοινώνησε άμεσα μαζί μας κι αύξησε τις πωλήσεις σου, μέσω του Facebook.