Η ανάπτυξη όλων των social media της επιχείρησής σου βοηθάει στην ηλεκτρονική της παρουσία. Πλέον, η πλειοψηφία των καταναλωτών χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα για να ενημερωθεί για την κυκλοφορία καινούργιων προϊόντων αλλά και για να πραγματοποιήσει αγορές. Έτσι, ένα από τα ζητούμενα του digital marketing είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας των κοινωνικών δικτύων. Σε αυτό το άρθρο, θα ρίξουμε μια ματιά στο περιεχόμενο που πρέπει να δημοσιεύεις στο Twitter για να αυξήσεις το engagement και την επισκεψιμότητά του.
#1 Κάνε Ερωτήσεις και Δημοσκοπήσεις
Σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, ο πιο απλός τρόπος για να ενθαρρύνεις τους ακόλουθούς σου να αλληλεπιδράσουν με τις δημοσιεύσεις σου, είναι να τους κάνεις ερωτήσεις. Στο Facebook μπορείς να τους κάνεις μάλιστα μια ερώτηση, στην οποία μπορούν να απαντήσουν μόνο με μια αντίδραση. Το Twitter όμως δεν έχει αυτή τη δυνατότητα. Έτσι, σε αυτή την πλατφόρμα είτε θα πρέπει να περιμένεις απάντηση, είτε να κάνεις μια δημοσκόπηση. Σε κάθε περίπτωση, προσπάθησε να συμπεριλάβεις το κοινό μέσα στις ερωτήσεις σου. Επίσης, μην ξεχάσεις να επιλέξεις το κατάλληλο hashtag ώστε να εμφανίζεσαι στους χρήστες που επιθυμείς.
#2 Δημοσίευε Νέα σχετικά με τη Βιομηχανία σου
Είναι γεγονός πως οι χρήστες του Twitter ενδιαφέρονται για την επικαιρότητα. Έτσι, πρέπει να έχεις κατά νου ότι οι ακόλουθοί σου θα εκτιμήσουν αν τους ενημερώνεις για τις εξελίξεις στη βιομηχανία σου. Παράλληλα, φρόντισε να κάνεις tweet όπου θα σχολιάζεις την επικαιρότητα. Αναρτήσεις όπως αυτές θα αναδημοσιευτούν από άλλους χρήστες, πράγμα που θα αυξήσει την προβολή σου. Επίσης, θα ενισχύσουν και το brand authority σου μιας και οι χρήστες θα διαπιστώσουν την αυθεντία σου στη βιομηχανία.
#3 Κάνε Ανακοινώσεις για την Επιχείρησή σου
Το Twitter αποτελεί γενικά ένα κοινωνικό δίκτυο που είναι σχετικά εύκολο να αποκτήσεις έναν σημαντικό αριθμό ακόλουθων. Όπως αντιλαμβάνεσαι, κάθε δημοσίευση που κάνεις θα έχει και αρκετή απήχηση. Έτσι, δεν πρέπει να χάσεις αυτή την ευκαιρία και να προωθείς κάθε δραστηριότητα της επιχείρησής σου. Ενδεικτικά, μπορείς να δημοσιεύεις link για το καινούργιο περιεχόμενο στο blog σου, πληροφορίες σχετικά με τις υπηρεσίες που προσφέρεις, αλλά και εικόνες των προϊόντων σου. Ακόμα μια καλή ιδέα είναι να δημοσιεύεις teaser σχετικά με νέα προϊόντα και υπηρεσίες που σκοπεύεις να εντάξεις.
#4 Δημοσίευσε Οπτικό Υλικό
Το Twitter δεν διαφέρει και πολύ από τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα. Το περιεχόμενο που τραβάει πιο πολύ το ενδιαφέρον των χρηστών, είναι οι εικόνες. Ανάλογα με την ανάρτηση που θέλεις να δημιουργήσεις, μπορείς να δημοσιεύσεις διαφορετικές μορφές οπτικού υλικού. Αν θέλεις να δημιουργήσεις μια ενημερωτική ανάρτηση, τότε ένα Infographic είναι η καλύτερή σου επιλογή. Αν από την άλλη μεριά, θέλεις να ενθαρρύνεις το κοινό να αλληλεπιδράσει, μπορείς να δημοσιεύσεις ένα GIF και να τους ζητήσεις να σου απαντήσουν με ένα GIF. Επίσης, οι εικόνες με γνωμικά είναι δημοφιλείς και σε αυτή την πλατφόρμα.
#5 Δώσε Κουπόνια και Flash Sales
Το Twitter είναι ένα ιδανικό κοινωνικό δίκτυο για να προωθήσεις έκτακτες προσφορές και εκπτώσεις. Πέρα από την αύξηση στο engagement, θα καταφέρεις να στείλεις και χρήστες στο e-shop σου. Συνόδευσε την ανακοίνωση της προσφοράς με ένα όμορφο εικαστικό που τραβάει το μάτι. Για αυτή την περίπτωση, μπορείς να χρησιμοποιήσεις και κινούμενα γραφικά μιας και θέλεις να είσαι σίγουρος πως δεν θα περάσει απαρατήρητο. Ωστόσο, για να μετατραπεί αυτό το traffic σε πωλήσεις, θυμήσου πως πρέπει να έχεις ένα πλήρως λειτουργικό και βελτιστοποιημένο e-shop.
#6 Δημοσίευσε Tips και Κριτικές
Ακόμα μια καλή ιδέα για αναρτήσεις στο Twitter, είναι διάφορα tips σχετικά με τα προϊόντα σου. Επίσης, μπορείς να αναδημοσιεύεις διάφορες κριτικές που αφήνουν οι χρήστες για την επιχείρησή σου. Αν παρατηρήσεις πως αυτά που θες να γράψεις ξεπερνούν τους 280 χαρακτήρες, ετοίμασέ τα σε μια εικόνα ή σε πολλαπλά tweet.
Μην αφήνεις ανεκμετάλλευτο το Twitter της επιχείρησής σου.
Συμπλήρωσε τη φόρμα για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe.
Μια καινούργια περιπέτεια στα social media, σε περιμένει!