Η ανάπτυξη συνδέσμων από και προς την ιστοσελίδα σου (το λεγόμενο link building), είναι πολύ σημαντική για το SEO της ιστοσελίδας σου αφού επιτρέπει στις μηχανές αναζήτησεις να βρουν πιο εύκολα σχετικό περιεχόμενο. Eίναι περίπου σαν “δρομάκια” τα οποία συνδέουν μια γειτονική ιστοσελίδα ή εσωτερική σελίδα με μια άλλη. Το θέμα είναι όμως, ότι αυτό πρέπει να γίνεται σωστά και όχι με μεθόδους black-hat οι οποίες έχουν ως στόχο απλά να ξεγελάσουν τις μηχανές αναζήτησης γιατί κινδυνεύεις να έχεις αντίθετα αποτελέσματα από αυτά που περιμένεις. Εάν ωστόσο θέλεις να πετύχεις μια σωστή ανάπτυξη συνδεσμών για SEO σκοπούς, ορίστε μερικές συμβουλές για το πως να το κάνεις.
No 1: Κάνε έρευνα για keywords που σχετίζονται με το αντικείμενό σου
Μια ακόμα τεχνική ανάπτυξης λινκ είναι να ψάξεις για μη-ανταγωνιστικές σελίδες που χρησιμοποιούν αυτά τα σχετικά keyword. Για παράδειγμα, εαν έχεις επιχείρηση ενοικιάσεως αυτοκινήτων, μπορείς να ψάξεις keyword όπως “ενοικιάσεις αυτοκινήτων σε θεσσαλονίκη” σε τουριστικές ιστοσελίδες και να επικοινωνήσεις μαζί τους για ανταλλαγή link ή και banner. Τις πλείστες περιπτώσεις, δεν θα σε χρεώσουν για ανταλλαγή link αλλά αν πρόκειται για μεγάλη εταιρεία με υψηλή επισκεψιμότητα, πιθανόν να σου ζητήσουν κάποιο ποσό για να αναρτήσουν συνδέσμους που θα παραπέμπουν στην ιστοσελίδα σου. Εφόσον δεν πρόκειται για ανταγωνιστή, είναι εξαιρετική ιδέα να ξεκινήσεις μια ανταλλαγή link η οποία θα ωφελήσει το SEO σου.
Νο 2: Ανάπτυξε ποιοτικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο.
Για να πείσεις τους άλλους να αναρτήσουν λινκ που παραπέμπουν στην ιστοσελίδα σου, θα πρέπει να έχεις χρήσιμο και σχετικό περιεχόμενο εξαρχής. Χρησιμοποίησε ενδιαφέρον τίτλους και πόσταρε περιεχόμενο που ο κόσμος περιμένει να δει από εσένα, με την προοπτική κιόλας να γίνει viral. Mην πέσεις όμως στην παγίδα να βάλεις άσχετα δημοφιλή keyword για να κερδίσεις περισσότερα κλικ. H Google και σε αυτή την περίπτωση μπορεί να εντοπίσει ή ίδια πότε γίνεται αυτό ή να λάβει spam αναφορές από τους ίδιους τους χρήστης μέσω της σελίδας αναφοράς: Συνεπώς, δεν θέλεις να το ρισκάρεις και να πετύχεις αντίθετα αποτελέσματα.
Σε γενικές γραμμές, είναι καλό να διατηρείς ένα εταιρικό blog και να ποστάρεις ποιοτικό περιεχόμενο τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα, ουτώς ώστε να αυξήσεις τις πιθανότητες να σε κάνει κάποιος link.
Νο 3: Zήτησε από πελάτες σου να σε κάνουν link.
Eάν ήδη έχεις κάποιους σταθερούς και ευχαριστημένους πελάτες οι οποίοι διατηρούν ιστοσελίδα και ιστολόγιο ή έχουν ενεργή συμμετοχή στα social media, μπορείς εύκολα να τους ζητήσεις να ποστάρουν εκεί συνδέσμους που θα παραπέμπουν στην ιστοσελίδα σου. Και αν οι πελάτες σου είναι γνωστοί στο χώρο και έχουν ήδη μεγάλη επισκεψιμότητα, μπορείς και εσύ να πάρεις ένα κομμάτι από αυτή την επιτυχία. Σαν αντάλλαγμα φυσικά, θα φιλοξενήσεις και εσύ στην ιστοσελίδα σου σχετικούς συνδέσμους, tag, και banner που οδηγούν στην ιστοσελίδα τους.
Χρειάζεσαι βοήθεια σχετικά με την SEO βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σου μέσα από νόμιμες και αποδεδειγμένες μεθόδους; απλά επικοινώνησε μαζί μας για ένα σχέδιο που καλύπτει τις δικές σου ανάγκες και στόχους.