• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Πλέον, είναι αδιαμφισβήτητο πως αν θέλεις να ενισχύσεις τις πωλήσεις της επιχείρησης σου θα πρέπει να χτίσεις μια ισχυρή παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα. Μια social media marketing στρατηγική όμως, απαιτεί να έχεις κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Με αρκετή δημιουργικότητα, αναλυτική σκέψη, και έρευνα, μπορείς να ξεκινήσεις να αποκτάς ακόλουθους, που θα ενδιαφερθούν για την επιχείρηση σου.

Σε αυτό το άρθρο, θα σου δώσουμε συμβουλές για το πώς να επιλέξεις τις καλύτερες κοινωνικές πλατφόρμες, με τις οποίες πρέπει να ασχοληθείς.

 

#1 Αποφάσισε σε Ποιο Κοινό Στοχεύεις

Ο βασικότερος λόγος, που θα επηρεάσει τα κοινωνικά δίκτυα που θα επιλέξεις, αλλά και το είδος των δημοσιεύσεων σου, είναι το κοινό που στοχεύεις. Κάνε μια καλή έρευνα και βρες το φύλο, την τοποθεσία, και την ηλικιακή ομάδα του. Όλοι αυτοί είναι σημαντικοί παράγοντες, καθώς διαφορετικοί χρήστες προτιμούν και άλλα κοινωνικά δίκτυα. Για παράδειγμα, οι πιο μεγάλες ηλικίες προτιμούν το Facebook, οι επαγγελματίες συχνάζουν στο LinkedIn, ενώ οι νέοι προτιμούν το Instagram ή το Tik Tok.

#2 Εξερεύνησε Όλες σου τις Επιλογές

Πριν αποφασίσεις σε ποιες πλατφόρμες θα χτίσεις ηλεκτρονική παρουσία για την επιχείρηση σου, καλό θα ήταν να εξερευνήσεις όλες σου τις επιλογές. Εκτός από τις γνωστές σου επιλογές, υπάρχουν πολλά εναλλακτικά social media, που μαζεύουν ένα συγκεκριμένο κοινό. Για παράδειγμα, το Pinterest και το Reddit αποτελούν και τα δυο διαφορετικές επιλογές, που δεν έχουν τόσο μεγάλη ανταγωνιστικότητα. Επίσης, μπορείς να βρεις και αρκετές εναλλακτικές επιλογές για το Tik Tok, όλες εφαρμογές, που προσελκύουν νέους χρήστες, που αναζητούν κάτι διαφορετικό.

#3 Έλεγξε τις Πλατφόρμες που Έχουν οι Ανταγωνιστές σου

Σε κάθε social media marketing στρατηγική θα πρέπει να ελέγχεις και τους ανταγωνιστές σου. Όπως κι εσύ, έτσι κι αυτές οι επιχειρήσεις προσπαθούν να προσεγγίσουν ένα κοινό, παρόμοιο με αυτό που στοχεύεις. Έτσι, μπορείς να πάρεις ιδέες για τα κοινωνικά δίκτυα, που πρέπει να αναπτύξεις, το είδος του περιεχομένου που πρέπει να δημιουργείς, αλλά και για το πόσο συχνά μπορείς να δημοσιεύεις. Σε κάθε περίπτωση, οι πλατφόρμες που έχουν αναπτύξει οι ανταγωνιστές σου είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης και για τη δική σου στρατηγική προώθησης.

#4 Πλατφόρμες που Έχουν Έλλειψη Ανταγωνισμού

Από την άλλη πλευρά, μπορείς να εντοπίσεις τα κοινωνικά δίκτυα που έχουν αναπτύξει οι ανταγωνιστές σου, αλλά και αυτά που έχουν παραμελήσει. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι οι πλατφόρμες αυτές δεν έχουν τα κατάλληλο κοινό για την επιχείρηση σου, ή ότι το κοινό τους είναι ακόμα ανεξερεύνητο. Για παράδειγμα, το Pinterest τα τελευταία χρόνια είναι πολύ αποδοτικό για πολλές επιχειρήσεις αν και για πολλά χρόνια πολλοί το αγνοούσαν. Με αυτό τον τρόπο, προσπαθείς να εντοπίσεις τις ελλείψεις της αγοράς και να τις καλύψεις. Επειδή όμως, τέτοια ανεκμετάλλευτα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα μικρό ρίσκο, δε χρειάζεται να ξοδεύεις όλη σου την ενέργεια για την ανάπτυξή τους.

#5 Επίλεξε μια Πλατφόρμα που Ταιριάζει με τους Στόχους σου

Κάθε κοινωνικό δίκτυο δουλεύει με διαφορετικό τρόπο κι έχει διαφορετικές λειτουργίες. Για αυτό, η παρουσία σου σε διαφορετικές πλατφόρμες θα σου φέρει και πολλά αποτελέσματα. Για παράδειγμα, με το Facebook Shops ή το Instagram Shopping μπορείς να πραγματοποιήσεις πωλήσεις μέσα από αυτές πλατφόρμες. Από την άλλη πλευρά, το YouTube θα σου κερδίσει ένα πιστό κοινό, που θα παρακολουθεί κάθε σου κίνηση.

#6 Προτίμησε τα Social Media για το Περιεχόμενο που Δημιουργείς

Τέλος, οι διαφορετικές πλατφόρμες απαιτούν και διαφορετικό είδος περιεχομένου. Στο Tik Tok μπορείς να ανεβάζεις μόνο σύντομα βίντεο, ενώ το Pinterest σου επιτρέπει να ανεβάζεις μόνο εικόνες. Social media, όπως το Facebook και το Instagram είναι πιο ευέλικτα μιας και σου επιτρέπουν να δημοσιεύεις ό,τι περιεχόμενο θέλεις.

 

Συμπλήρωσε τη φόρμα, που θα βρεις εδώ, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe και να ξεκινήσεις το σχεδιασμό της social media marketing στρατηγικής της επιχείρησης σου.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Πώς να Δημιουργήσεις μια Online Εκδήλωση στο Facebook

Next Post

Πώς να Επιλέξεις τη Σωστή Γραμματοσειρά για το Λογότυπο της Επιχείρησης σου

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης