Είναι το Instagram άραγε μια καλή επιλογή για Beauty Brands; Θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε αρχικά αυτή την ερώτηση.
Οι άνθρωποι είμαστε κοινωνικά πλάσματα. Είναι λογικό να αγαπάμε να είμαστε σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης. Επιθυμούμε την αλληλεπίδραση με τους συνανθρώπους μας. Εμπιστευόμαστε τις προτάσεις των φίλων και της οικογένειας μας και αυτές οι προτάσεις επηρεάζουν συχνά τις αποφάσεις στις αγορές μας. Ρωτάμε τους αγαπημένους μας για συμβουλές σχετικά με το πού να δώσουμε τα χρήματα μας.
- Σε ποια καφετέρια θέλουμε να πάμε;
- Ποια μάσκαρα είναι αυτή;
- Τι βιβλίο να διαβάσουμε;
- Ποια βαφή χρησιμοποιείς;
- Από που ψωνίζεις τα ρούχα σου;
Το Instagram σαν πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έχει καταφέρει, μέσα από τη δύναμη της εικόνας, να συμπεριλάβει όλα αυτά τα στοιχεία. Συνεπώς, για μια εταιρεία που θέλει να διαμορφώσει την εικόνα της και να προσελκύσει κόσμο είναι ιδανική επιλογή. Ειδικότερα μάλιστα, όταν τα προϊόντα της είναι εκ φύσεως ελκυστικά στο μάτι, όπως τυγχάνει να συμβαίνει με τα προϊόντα ομορφιάς.
Ωστόσο, για να χρησιμοποιήσουμε το Instagram, πρέπει να το κάνουμε σωστά, προκειμένου να αποδώσει. Πάμε να δούμε μερικές συμβουλές για Beauty Brands στο Instagram.
Συνοχή στα χρώματα και στο Μοτίβο
Ας πάρουμε το προφανές: κάθε λογαριασμός διαθέτει όμορφα μοντέλα, όμορφα τοπία, και καλλυντικά σε καθαρή συσκευασία. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι μόνο το θέμα των φωτογραφιών που έχει σημασία: κάθε μία από αυτές τις φωτογραφίες των λογαριασμών έχει επιμεληθεί και επεξεργαστεί μαζί, έτσι ώστε να φαίνονται ενιαίες, όταν τις βλέπετε στη μορφή πλέγματος στο Instagram. Οι φωτογραφίες είναι αισθητικά ευχάριστες, τα θέματα τους είναι όμορφα και οι αποχρώσεις τους είναι συμπληρωματικές.
Υπάρχει πολύ ροζ, πολύ λευκό και φυσικά παστέλ. Για να τονίζουν όμως μερικά περιστατικά τοποθετούν ένα χρωματισμό έντονο, όπως κόκκινο σε ένα κραγιόν. Κατευθείαν κάνει τη διαφορά για ένα χρήστη και φαίνεται εντυπωσιακό το αποτέλεσμα.
Τα χρώματα παραμένουν σταθερά στις φωτογραφίες των Beauty Brands και δεν αλλάζουν ξαφνικά τις παλέτες χρωμάτων τους από τη μια φωτογραφία στην άλλη. Στην πραγματικότητα, είναι πολύ πιθανό να εφαρμόζουν τα ίδια φίλτρα Instagram για κάθε φωτογραφία. Επιπλέον, διαλέγουν να επεξεργαστούν τις χρωματικές ισορροπίες έτσι ώστε οι φωτογραφίες να αλληλοσυμπληρώνονται.
Συνεργασία με μικρούς influencers
Οι μικροί Influencers που έχουν λιγότερους από 10.000 followers είναι μια εξαιρετική περίπτωση για να εξετάσετε. Συνήθως οι influencers αυτού του βεληνεκούς έχουν και το μεγαλύτερο engagement με το κοινό τους. Επιπλέον, το κόστος είναι σημαντικά μικρότερο και πολλές φορές γίνεται συμφωνία με παροχή υπηρεσιών. Θέλετε λοιπόν, πολλούς τέτοιους Influencers, που μπορούν να σας φέρουν σημαντική αύξηση σε followers και πωλήσεις. Αν η τιμολόγηση της συνεργασίας δεν είναι προϊοντική, τότε χρειάζεται να εξετάσετε κάποιους παράγοντες. Ο πρώτος είναι ο αριθμός των followers που έχουν, έπειτα η αλληλεπίδραση, το πόσα posts θα ανεβάσει, τα stories ή video που θα γίνουν και με τι κείμενο. Υπάρχει όμως, και ένα τρίτο είδος συνεργασίας ειδικότερα στα Beauty Brands και είναι με βάσει τις πωλήσεις. Σε αυτό το είδος της συνεργασίας ο influencer ανεβάζει ένα post με συγκεκριμένο link και ανάλογα τις πωλήσεις που θα επιφέρει, κερδίζει και την ανάλογη προμήθεια.
Ανάρτηση Testimonials
Στη πραγματικότητα, το κοινό σας δεν ταυτίζεται μόνο με τους influencers. Ο οποιοσδήποτε καθημερινός πελάτης σας μπορεί να γίνει το πρόσωπο, που θα ταυτιστεί το κοινό σας σε ένα βαθμό. Για παράδειγμα, μια απλή μητέρα, που ανήκει σε μια κατηγορία για γυναίκες με οικογένεια. Ανεβάζοντας ένα testimonial κερδίζετε αξιοπιστία και χτίζετε μια σχέση εμπιστοσύνη με το κοινό σας, παρουσιάζοντας τον αντίκτυπο που προσφέρετε. Προκειμένου όμως, ένα testimonial να είναι ισχυρό, χρειάζεται να πληροί κάποιες προϋποθέσεις:
- Χρειάζεται να περιέχει το πρόσωπο στο οποίο αναφέρεστε
- Να ανήκει σε μια κατηγορία των καταναλωτών σας
- Αποφύγετε να είναι φτιαχτό
- Να συνοδεύεται από ένα δυναμικό κείμενο ή ιστορία
Θέλεις κι εσύ να χτίσεις ένα ισχυρό Beauty Brand, μέσα από το Instagram με σκοπό να αυξήσεις τις πωλήσεις σου;
Επικοινώνησε άμεσα μαζί μας, για μία δωρεάν αξιολόγηση των Social Media accounts σου, εδώ!