• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Τα Social Messaging Apps έχουν εισχωρήσει στον κόσμο του Digital Marketing. Αποτελούν ένα εξαιρετικό μέσο για προσωποποιημένο Marketing. Με τον όρο προσωποποιημένο marketing εννοούμε όλες εκείνες τις τεχνικές, που απευθύνονται με στοχευμένα μηνύματα σε έναν ή μια ομάδα καταναλωτών απαντώντας στις ανάγκες τους.

Οι καλύτεροι Marketeers γνωρίζουν ότι προσωοποιημένο marketing (one-to-one) έχει πολύ μεγαλύτερη ανταπόκριση από το μαζικό marketing (one-to-many).

Σύμφωνα με έρευνες της Salesforce πάνω στο Mobile Behavior Report υποστηρίζεται θερμά  η χρήση του προσωποποιημένου Marketing. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι το 90% των χρηστών ενός Social Messaging App θεωρούν ότι οι διαφημίσεις που λαμβάνουν είναι πολύ ή αρκετά στοχευμένες. Μάλιστα, ένα ποσοστό αναφέρει ότι είναι και αρκετά χρήσιμες. Επίσης, σύμφωνα με έρευνα του Facebook, το 70% των καταναλωτών αισθάνεται περισσότερη εμπιστοσύνη για Brands που αλληλοεπιδρούν μαζί τους, μέσω Social Messaging Apps.

Αυτός είναι και ο λόγος, που οι Marketers τελευταία εξερευνούν τις προοπτικές, που προσφέρουν αυτά τα μέσα. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πώς μπορεί και η επιχείρηση σου να αξιοποιήσει τα  Social Messaging Apps.

 

1) Εξασφάλισε 3x καλύτερο CTR, σε σχέση με ένα απλό email.

Οι χρήστες κατεβάζουν την εφαρμογή Chanty, που επιτρέπει στην εκάστοτε εταιρεία να στέλνει στοχευμένα προσωπικά μηνύματα σε κάθε χρήστη. Με αυτόν τον τρόπο ο κάθε χρήστης μπορεί να λάβει αυτοματοποιημένα μηνύματα (νέα, ανακοινώσεις, άρθρα κλπ) από τα bot της εταιρείας. Έχει τη δυνατότητα επιπλέον, να επιλύσει σημαντικές απορίες και να διαδράσει έτσι ακόμα περισσότερο.

 

2) Δώσε ένα ανάλαφρο τόνο στις πωλήσεις σου.

Ο David Stroh, σύμβουλος μάρκετινγκ στη Re/Max Plus in Frederick αναφέρει ότι χρησιμοποιεί τα Messaging Apps ως κύριο μέσο επικοινωνίας. Τα emails αρχίζουν να γίνονται βαρετά και πολύ formal για τις επιχειρήσεις. Δεν ενδείκνυνται λοιπόν, πολλές φορές, για να χτίσεις σχέσεις με έναν πελάτη, να επανέλθεις για ένα ζήτημα ή να παρουσιάσεις μια νέα πρόταση.

 

Το κλειδί είναι να στείλεις στο κοινό σου κάτι χρήσιμο ή πολύτιμο. “Να τους ενημερώσεις για ένα γεγονός, που μπορεί να τους ενδιαφέρει, όχι απαραίτητα για ένα προϊόν, που πρέπει να αγοράσει. Μη φοβηθείς να μοιραστείς χρήσιμες συμβουλές ή να δώσεις δωρεάν insights, για τον κλάδο του.

Ένα εξαιρετικό Social Messaging App, που έχει δημιουργηθεί γι’ αυτόν το σκοπό και μπορείς να χρησιμοποιήσεις είναι το LinkedIn Chat.

 

3) Σχεδίασε το δικό σου chatbot

Φυσικά, ένα chatbot δε μπορεί να διαχειριστεί όλα τα ζητήματα των χρηστών, ειδικά τα πιο περίπλοκα, αλλά είναι μια πολύ καλή βάση. Το chatbot είναι μια εξαιρετική επιλογή, για να ταξινομήσεις τις σημαντικότερες απορίες του κοινού σου και να προσφέρεις αυτόματες απαντήσεις.  Με τη χρήση ενός chatbot εξαλείφεις τους χρόνους αναμονής και κλείνεις meetings ή events σε πραγματικό χρόνο. Δε χρειάζεται δηλαδή, να στέλνεις αυτοματοποιημένες απαντήσεις, όπως «θα σας απαντήσουμε μόλις διαβάσουμε το μήνυμα σας». Μπορείς να ρυθμίσεις το chatbot να κλείσει μόνο του την επόμενη συνάντηση σου ή να δώσει την απάντηση που χρειάζεται ο χρήστης άμεσα.

Ένα chatbot δε σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να είναι και μια δαπανηρή επένδυση. Επίσης, δε σημαίνει ότι πρέπει να αξιοποιήσεις big data και AI, για να το κάνεις να λειτουργήσει. Υπάρχουν πολλά προσιτά εργαλεία, που σου επιτρέπουν να δημιουργείς chatbots με μια απλή καθοδήγηση από τους ειδικούς της SocialMe. Μάθε περισσότερα για τα chatbot στο άρθρο μας: Συμβουλές Marketing για το πώς να χτίσετε ένα Messenger Chatbot.

 

Σήμερα, δεν αρκεί να έχεις έναν ιστότοπο, να συλλέγεις emails και να βασίζεσαι σε cold call πωλήσεις. Δε μπορείς να κάθεσαι και να περιμένεις τους πελάτες σου να έρθουν από μόνοι τους, αλλά ούτε να τους προσεγγίσεις απότομα. Θα χρειαστεί να βρεις ένα μέσο που αισθάνονται άνετα να συζητήσουν μαζί σου, τόσο προσωπικό όσο και απρόσωπο. Ποιο είναι αυτό; Μα φυσικά, τα Social Messaging Apps.

 

Εσύ πιστεύεις ότι αξιοποιείς κατάλληλα αυτά τα κανάλια; Βασίζεις τις πωλήσεις σου σε στρατηγικές γύρο από τα Messaging Apps;

Επικοινώνησε μαζί μας άμεσα κι αύξησε τα κέρδη σου!


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Τακτικές Marketing που χρειάζεσαι οπωσδήποτε για το 2020 (Μέρος 2ο)

Next Post

Digital Marketing Checklist για Ξενοδοχεία – Hotel Website

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης