Τα Social Messaging Apps έχουν εισχωρήσει στον κόσμο του Digital Marketing. Αποτελούν ένα εξαιρετικό μέσο για προσωποποιημένο Marketing. Με τον όρο προσωποποιημένο marketing εννοούμε όλες εκείνες τις τεχνικές, που απευθύνονται με στοχευμένα μηνύματα σε έναν ή μια ομάδα καταναλωτών απαντώντας στις ανάγκες τους.
Οι καλύτεροι Marketeers γνωρίζουν ότι προσωοποιημένο marketing (one-to-one) έχει πολύ μεγαλύτερη ανταπόκριση από το μαζικό marketing (one-to-many).
Σύμφωνα με έρευνες της Salesforce πάνω στο Mobile Behavior Report υποστηρίζεται θερμά η χρήση του προσωποποιημένου Marketing. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι το 90% των χρηστών ενός Social Messaging App θεωρούν ότι οι διαφημίσεις που λαμβάνουν είναι πολύ ή αρκετά στοχευμένες. Μάλιστα, ένα ποσοστό αναφέρει ότι είναι και αρκετά χρήσιμες. Επίσης, σύμφωνα με έρευνα του Facebook, το 70% των καταναλωτών αισθάνεται περισσότερη εμπιστοσύνη για Brands που αλληλοεπιδρούν μαζί τους, μέσω Social Messaging Apps.
Αυτός είναι και ο λόγος, που οι Marketers τελευταία εξερευνούν τις προοπτικές, που προσφέρουν αυτά τα μέσα. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πώς μπορεί και η επιχείρηση σου να αξιοποιήσει τα Social Messaging Apps.
1) Εξασφάλισε 3x καλύτερο CTR, σε σχέση με ένα απλό email.
Οι χρήστες κατεβάζουν την εφαρμογή Chanty, που επιτρέπει στην εκάστοτε εταιρεία να στέλνει στοχευμένα προσωπικά μηνύματα σε κάθε χρήστη. Με αυτόν τον τρόπο ο κάθε χρήστης μπορεί να λάβει αυτοματοποιημένα μηνύματα (νέα, ανακοινώσεις, άρθρα κλπ) από τα bot της εταιρείας. Έχει τη δυνατότητα επιπλέον, να επιλύσει σημαντικές απορίες και να διαδράσει έτσι ακόμα περισσότερο.
2) Δώσε ένα ανάλαφρο τόνο στις πωλήσεις σου.
Ο David Stroh, σύμβουλος μάρκετινγκ στη Re/Max Plus in Frederick αναφέρει ότι χρησιμοποιεί τα Messaging Apps ως κύριο μέσο επικοινωνίας. Τα emails αρχίζουν να γίνονται βαρετά και πολύ formal για τις επιχειρήσεις. Δεν ενδείκνυνται λοιπόν, πολλές φορές, για να χτίσεις σχέσεις με έναν πελάτη, να επανέλθεις για ένα ζήτημα ή να παρουσιάσεις μια νέα πρόταση.
Το κλειδί είναι να στείλεις στο κοινό σου κάτι χρήσιμο ή πολύτιμο. “Να τους ενημερώσεις για ένα γεγονός, που μπορεί να τους ενδιαφέρει, όχι απαραίτητα για ένα προϊόν, που πρέπει να αγοράσει. Μη φοβηθείς να μοιραστείς χρήσιμες συμβουλές ή να δώσεις δωρεάν insights, για τον κλάδο του.
Ένα εξαιρετικό Social Messaging App, που έχει δημιουργηθεί γι’ αυτόν το σκοπό και μπορείς να χρησιμοποιήσεις είναι το LinkedIn Chat.
3) Σχεδίασε το δικό σου chatbot
Φυσικά, ένα chatbot δε μπορεί να διαχειριστεί όλα τα ζητήματα των χρηστών, ειδικά τα πιο περίπλοκα, αλλά είναι μια πολύ καλή βάση. Το chatbot είναι μια εξαιρετική επιλογή, για να ταξινομήσεις τις σημαντικότερες απορίες του κοινού σου και να προσφέρεις αυτόματες απαντήσεις. Με τη χρήση ενός chatbot εξαλείφεις τους χρόνους αναμονής και κλείνεις meetings ή events σε πραγματικό χρόνο. Δε χρειάζεται δηλαδή, να στέλνεις αυτοματοποιημένες απαντήσεις, όπως «θα σας απαντήσουμε μόλις διαβάσουμε το μήνυμα σας». Μπορείς να ρυθμίσεις το chatbot να κλείσει μόνο του την επόμενη συνάντηση σου ή να δώσει την απάντηση που χρειάζεται ο χρήστης άμεσα.
Ένα chatbot δε σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να είναι και μια δαπανηρή επένδυση. Επίσης, δε σημαίνει ότι πρέπει να αξιοποιήσεις big data και AI, για να το κάνεις να λειτουργήσει. Υπάρχουν πολλά προσιτά εργαλεία, που σου επιτρέπουν να δημιουργείς chatbots με μια απλή καθοδήγηση από τους ειδικούς της SocialMe. Μάθε περισσότερα για τα chatbot στο άρθρο μας: Συμβουλές Marketing για το πώς να χτίσετε ένα Messenger Chatbot.
Σήμερα, δεν αρκεί να έχεις έναν ιστότοπο, να συλλέγεις emails και να βασίζεσαι σε cold call πωλήσεις. Δε μπορείς να κάθεσαι και να περιμένεις τους πελάτες σου να έρθουν από μόνοι τους, αλλά ούτε να τους προσεγγίσεις απότομα. Θα χρειαστεί να βρεις ένα μέσο που αισθάνονται άνετα να συζητήσουν μαζί σου, τόσο προσωπικό όσο και απρόσωπο. Ποιο είναι αυτό; Μα φυσικά, τα Social Messaging Apps.
Εσύ πιστεύεις ότι αξιοποιείς κατάλληλα αυτά τα κανάλια; Βασίζεις τις πωλήσεις σου σε στρατηγικές γύρο από τα Messaging Apps;
Επικοινώνησε μαζί μας άμεσα κι αύξησε τα κέρδη σου!