Μια startup εταιρεία έχει να αντιμετωπίσει πολλές προκλήσεις. Μία από αυτές είναι ο τρόπος με τον οποίο θα προσεγγίσει το ενδιαφερόμενο κοινό. Πλέον, αυτό το πρόβλημα έχει γίνει ευκολότερο με την άνοδο των κοινωνικών δικτύων. Τα social media έχουν μπει στην καθημερινή ζωή όλων και γι’ αυτό αποτελούν το βασικότερο μέσο προβολής, που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια startup εταιρεία, για να κάνει την παρουσία της αισθητή.
Σε αυτό το άρθρο θα σου δείξουμε το πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις την επιρροή των social media, για να προσεγγίσεις το κατάλληλο κοινό, για την startup εταιρεία σου.
Εντόπισε τις Συνήθειες του Κοινού σου
Το πρώτο βήμα, για να αναπτύξεις μια σωστή και πετυχημένη στρατηγική digital marketing για τη startup εταιρεία σου είναι να εντοπίσεις το κοινό σου και τις συνήθειές του. Έχοντας κατά νου τους χρήστες που προσπαθείς να προσεγγίσεις, μπορείς να αποφασίσεις σημαντικά πράγματα. Έτσι, θα γνωρίζεις τις ώρες που πρέπει να είσαι ενεργός στα κοινωνικά δίκτυα. Αλλά και το ποιες πλατφόρμες πρέπει να αναπτύξεις.
Αξιοποίησε την Επιρροή των Influencers
Η επιρροή των Social Media τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί ραγδαία λόγω των influencers. Το influencer marketing είναι η τελευταία τάση στο marketing, την οποία έχουν αγκαλιάσει ακόμα και οι μεγάλες επιχειρήσεις. Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες μορφές του marketing, οι influencers έχουν ήδη το δικό τους κοινό, που τους εμπιστεύεται. Αν, λοιπόν, βρεις τον influencer που ταιριάζει με την εικόνα της startup σου, τότε μπορείς να προσεγγίσεις εύκολα το κοινό σου.
Χρησιμοποίησε το Feedback από το Κοινό σου
Στα πρώτα στάδια της ανάπτυξης της εταιρείας σου είναι πολύ σημαντικό να λάβεις σοβαρά υπόψη σου το feedback από το κοινό σου. Μέσω δημοσκοπήσεων, που θα κάνεις στα κοινωνικά δίκτυα, μπορείς να ανακαλύψεις πολλά, σχετικά με τις προτιμήσεις του κοινού σου. Ακόμα, θα διαπιστώσεις αν τα βήματα που κάνεις είναι σωστά, μιας και τα σχόλια των χρηστών είναι πάντα διαφωτιστικά.
Μελέτησε τα Analytics και τα Insights
Συμπληρωματικά με τη γνώμη των χρηστών, πολλά χρήσιμα δεδομένα θα σου δώσουν τα analytics, που σου προσφέρει το κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Από τα στατιστικά αυτά θα διαπιστώσεις το ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος, για να επικοινωνείς με το κοινό σου. Επιπλέον, θα παρατηρήσεις τι είδους δημοσιεύσεις είναι πιο δημοφιλείς με αυτό. Άλλες χρήσιμες πληροφορίες που θα πάρεις από τα analytics είναι οι ώρες που πρέπει να δημοσιεύεις και μια γενική εικόνα της στρατηγικής σου.
Δημοσίευε Τακτικά
Εφόσον έχεις μια startup εταιρεία, πρέπει να κάνεις αισθητή την παρουσία σου στους χρήστες των κοινωνικών δικτύων. Ο τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι με το να είσαι συνεπής στις δημοσιεύσεις σου. Πράγματι, είναι καλό να δημοσιεύεις συχνά, αλλά είναι ακόμα καλύτερα να έχεις ένα πρόγραμμα. Αν προσφέρεις ποιοτικό περιεχόμενο, που τραβάει την προσοχή του κοινού, τότε θα τους προσελκύσεις και θα δημιουργήσεις ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σου.
Πειραματίσου με τα Stories
Τα stories έχουν μπει δυναμικά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μπορούν να γίνουν το κλειδί της επιτυχίας σου. Αυτές οι σύντομες δημοσιεύσεις, που είναι διαθέσιμες μόνο για 24 ώρες σου προσφέρουν τη δυνατότητα για πειραματισμό. Με τα stories μπορείς να δοκιμάσεις διαφορετικά είδη δημοσιεύσεων, ώστε να ανακαλύψεις ποιο τραβάει το μάτι του κοινού σου. Επιπρόσθετα, τα stories θα κάνουν την εταιρεία σου πιο προσβάσιμη στο κοινό, δημιουργώντας ένα αίσθημα εμπιστοσύνης και οικειότητας.
Επικοινώνησε τώρα μαζί μας, για μία δωρεάν εκτίμηση των Social Media accounts σου.