Aνεξάρτητα από το πόσο αφοσιωμένος είσαι στη διαχείριση του Instagram της εταιρείας σου, δεν μπορείς να είσαι όλη την ώρα πάνω από ένα κινητό και να ασχολείσαι μόνο με αυτό, ακόμα και αν είσαι influencer, μοιραία κάποια στιγμή θα χρειαστείς βοήθεια. Πως μπορείς λοιπόν να εξασφαλίσεις ότι αν αναλάβει κάποιο άλλο άτομο ή ένας επαγγελματίας τον λογαριασμό σου στο Instagram θα εξακολουθήσει να διατηρεί το ίδιο Brand; Επιπλέον, έχεις αναρωτηθεί πως θα δώσεις μια μοναδική ταυτότητα στα stories σου, ώστε να σχετίζονται άμεσα με το Brand σου;
Για αυτούς τους προβληματισμούς διαλέξαμε να γράψουμε αυτό το άρθρο που αποτελεί ένα Instagram Stories Brand Guide! Πάμε να τα δούμε!
1. Γραμματοσειρές
Είτε προτιμάς μία από τις πέντε τυποποιημένες γραμματοσειρές στα Instagram Stories (κλασική, μοντέρνα, νέον, γραφομηχανή ή ισχυρή) είτε χρησιμοποιείς μια τρίτη εφαρμογή όπως το HypeType για να επεκτείνεις τις επιλογές σου, η γραμματοσειρά λέει πολλά για το brand σου.
Οι γραμματοσειρές μεταφέρουν την προσωπικότητα και το χαρακτήρα του Brand σου στους followers σου. Η χρήση διαφορετικής γραμματοσειράς θα αλλάξει τον τόνο των stories σου. Βεβαιώσου λοιπόν, ότι θα επιλέξεις 1 κύρια γραμματοσειρά και 1 δευτερεύουσα για όλα τα stories σου και βάλε την στον οδηγό σου.
2. Λίστα εγκεκριμένων και επώνυμων hashtag
Η προσθήκη των hashtags στα Instagram Stories μπορεί να σε βοηθήσει να προσεγγίσεις ένα ευρύτερο κοινό. Αλλά μπορεί επίσης να δουλέψει εναντίον σου αν χρησιμοποιήσεις ένα hashtag που μπορεί να μην ταιριάζει με το Brand σου ή να ενοχλεί το κοινό σου.
Αποθήκευσε σε μια λίστα αποδεκτά hashtag που χρησιμοποιείς για το Brad σου. Αυτή η λίστα θα πρέπει να περιλαμβάνει επώνυμα hashtags (αυτά που είναι ειδικά για την εταιρεία ή τις καμπάνιες σου), καθώς και κάθε άλλο εγκεκριμένο hashtags που χρησιμοποιείς τακτικά.Υποσημείωση το ίδιο ισχύει και για τα Gifs!
3. Εικόνες και Μοτίβα
Ακριβώς όπως ο καφές είναι το πιο σημαντικό μέρος του πρωινού σου, τα γραφικά από τη δικιά τους μεριά αποτελούν και αυτά το σημαντικότερο μέρος της στρατηγικής σου.
Ανέφερε στον οδηγό σου αναλυτικά για το που θα βρει κάποιος εγκεκριμένες εικόνες (π.χ. ιστότοπους φωτογραφιών), επιπλέον ανέφερε που θα βρούνε φακέλους με τα γραφικά που σχετίζονται με το brand σου, καθώς αυτά μετατρέπουν μια απλή εικόνα σε κάτι πιο εξειδικευμένο.
Επιπλέον, γίνε σαφής με τη χρήση φίλτρων και τις δυνατότητες επεξεργασίας μιας εικόνας ώστε να κρατήσεις ένα παρόμοιο αυθεντικό στυλ!
4. Χρώματα
Δεν μπορεί να υπάρξει ολοκληρωμένος οδηγός για Instagram Stories αν δεν προβλέπει τα χρώματα που αντιπροσωπεύουν το Brand σου. Στη λίστα που θα κάνεις χρειάζεται να αναφέρεις τους κωδικούς των χρωμάτων, είτε είναι HEX, είτε RHB και εξηγείς το που χρησιμοποιείτε το κάθε τι και σε τι περίσταση.
Υπάρχει η κύρια παλέτα (τα χρώματα του λογότυπου και της συσκευασίας σου, για παράδειγμα, τα οποία σχετίζονται περισσότερο με το εμπορικό σήμα σου), καθώς και τα δευτερεύοντα χρώματα. Τα δευτερεύοντα χρώματα ενδέχεται να είναι πιο ουδέτερα ή υποτονικά, αλλά θα πρέπει να συμπληρώσουν την κύρια παλέτα σου.
5. Ημερολόγιο και Ώρα αναρτήσεων
Το κλειδί για την επιτυχία είναι η συνέπεια. Το κοινό σου αλληλεπιδρά μαζί σου καθημερινά και χτίζεις σχέσεις αλλά και συνήθειες, για αυτό το λόγο πρέπει να έχεις συνέπεια στο περιεχόμενο που προσφέρεις.
Ενημέρωσε τον οδηγό σου με προτεινόμενες ώρες που θα γίνονται οι αναρτήσεις, με το τι είδους αναρτήσεις θα γίνονται ανα συγκεκριμένα μέρα ή ημερομηνία και επίσης τον αριθμό των αναρτήσεων που επιθυμείς.
Μπορεί να χρειαστεί προσπάθεια να συγκεντρωθούν, αλλά είναι πραγματικά ένα πολύ σημαντικό αρχείο που περιλαμβάνει την στρατηγική σου Marketing για το Instagram. Με αυτό το τρόπο προστατεύεις το Brand σου αλλά και την γνώση, ώστε να μην χαθεί με τον χρόνο!
Εάν θέλεις να αναλάβει το Instagram Brand Guide σου μια ειδική ομάδα τόσο για να καταγράψει και να αξιολογήσει το Brand σου, όσο και για να δημιουργήσει μια μοναδική εταιρική ταυτότητα, τότε μπορείς να απευθυνθείς στη SocialMe!