Το digital marketing βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο περιεχόμενο. Αν θέλεις να βελτιώσεις τις αποδόσεις του, τότε πρέπει να δώσεις μεγαλύτερη σημασία στο σωστό blog post, που θα ενδιαφέρει το κοινό σου καθημερινά. Το κοινό και οι μηχανές αναζήτησης είναι αυστηροί κριτές, που εκτιμούν το ποιοτικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο.
Σε αυτό το άρθρο σου δίνουμε τον τρόπο, με τον οποίο μπορείς να δημιουργήσεις ένα σωστό blog post, σε μερικά απλά βήματα.
1) Βρες ένα Θέμα, που να Ενδιαφέρει το Κοινό σου
Πριν ξεκινήσεις να γράφεις οτιδήποτε, είναι πολύ σημαντικό να προσδιορίσεις το κοινό σου. Ορισμένα από τα ερωτήματα που πρέπει να θέσεις είναι: τι ηλικίας είναι, τι ενδιαφέροντα έχει, και για ποιο πράγμα θα ήθελε να ενημερωθεί. Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα θα επηρεάσουν το στυλ γραψίματος σου, τη φρασεολογία σου, αλλά και τη θεματολογία σου.
2) Γράψε έναν Τίτλο που Τραβάει την Προσοχή
Ο τίτλος του blog post είναι ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι του. Θα πρέπει να τραβάει την προσοχή και να δίνει σαφώς το θέμα του άρθρου. Αν δεν είναι καλός, τότε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα το blog post να μη διαβαστεί. Όταν γράφεις τον τίτλο, φρόντισε να μη δώσεις όλες τις πληροφορίες στο κοινό. Θα πρέπει να του δημιουργήσεις περιέργεια για το περιεχόμενο, ώστε να το διαβάσει και να το μοιραστεί στα κοινωνικά του δίκτυα.
3) Η Πρώτη Παράγραφος Πρέπει να Εξάπτει την Φαντασία
Το τρίτο βήμα αφορά την πρώτη παράγραφο. Σε αυτό το σημείο είναι που θα εξαρτηθεί αν ο αναγνώστης θα συνεχίσει να διαβάζει ή όχι. Για το λόγο αυτό, η πρώτη παράγραφος πρέπει να είναι συνεκτική και να πικάρει την περιέργεια του αναγνώστη. Μια καλή τακτική είναι να ξεκινήσεις με μια πιο προσωπική ιστορία, ώστε ο αναγνώστης του blog post να ταυτιστεί κι έτσι να θέλει να μάθει τη συνέχεια.
4) Υποστήριξε την Κεντρική σου Ιδέα με Ενδιαφέροντα Στοιχεία και Επιχειρήματα
Από αυτό το σημείο και μετά έχεις κερδίσει την προσοχή του κοινού. Δεν πρέπει όμως, να επαναπαυθείς. Το περιεχόμενο του blog post θα πρέπει να συνεχίσει να είναι ενημερωτικό και ενδιαφέρον. Σε κάθε παράγραφο καλό θα ήταν να δίνεις καινούργια στοιχεία, τα οποία να ενισχύουν τα επιχειρήματά σου. Παράλληλα, μην ξεχνάς να ενισχύσεις την αλληλεπίδραση με το κοινό, είτε με χιούμορ, είτε κάνοντας ερωτήσεις.
5) Κλείσε με ένα Δυνατό Call-to-Action
Το blog post έχει κάποιο σκοπό. Μερικά στοχεύουν στο να δημιουργήσουν πωλήσεις κι άλλα στο να ενθαρρύνουν το κοινό να γραφτεί σε ένα newsletter, ή να μοιραστεί το blog post του στα κοινωνικά του δίκτυα. Όποιος κι αν είναι ο λόγος, για τον οποίον το έγραψες, μην ξεχάσεις στο τέλος, να αναφέρεις ρητά τι θέλεις. Αν το υπόλοιπο περιεχόμενο είναι καλό και ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του αναγνώστη, τότε το call-to-action θα έχει μεγάλη ανταπόκριση.
6) Εμπλούτισε το Κείμενο με Οπτικοακουστικό Υλικό
Μετά την ολοκλήρωση του κειμένου, μην ξεχάσεις να το πλαισιώσεις με οπτικοακουστικό υλικό, είτε πρόκειται για εικόνες, είτε βίντεο. Αυτά όχι μόνο θα σπάσουν τη μονοτονία του κειμένου, αλλά θα ξεκουράζουν και τα μάτια του αναγνώστη. Επίσης, προσθέτουν πληροφορία, η οποία λειτουργεί ευεργετικά για το υπόλοιπο περιεχόμενο.