Το Digital Marketing για την επιχείρησή σου περιλαμβάνει και την ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων. Το Instagram τα τελευταία χρόνια αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα με ένα ευρύ φάσμα χρηστών. Έτσι, αν καταφέρεις να προσελκύσεις το κοινό σου σε αυτή την πλατφόρμα, θα δεις ένα εντυπωσιακό engagement rate. Με τις σωστές λεζάντες μάλιστα, μπορείς να οδηγήσεις αυτό το κοινό στην ιστοσελίδα σου και να παρατηρήσεις πωλήσεις. Σε αυτό το άρθρο, σου εξηγούμε πως μπορείς να γράψεις τις αποτελεσματικότερες λεζάντες για το περιεχόμενο που ανεβάζεις στο Instagram.
01. Δοκίμασε πολλές Εναλλακτικές
Πολύ συχνά, την ώρα που θέλεις να δημοσιεύσεις κάτι δεν σου έρχεται κάποια πετυχημένη λεζάντα. Αυτές που βγάζεις με το ζόρι και βιαστικά, δύσκολα θα σου φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Για να λύσεις το πρόβλημα, προσπάθησε να γράψεις αρκετές εναλλακτικές, ώστε να μπορείς να διαλέξεις την καλύτερη. Σε αυτό, σίγουρα θα σε βοηθήσει αν έχεις ένα social media calendar και μπορείς να ξεκινήσεις την προετοιμασία από πριν.
02. Τοποθέτησε τις Σημαντικές λέξεις στην Αρχή
Όπως και στα περισσότερα κείμενα που γράφεις στο Διαδίκτυο, θα πρέπει να τοποθετήσεις τις πιο σημαντικές λέξεις στην αρχή της λεζάντας σου. Πρέπει να θυμάσαι ότι ο χρήστης μέσα σε ένα κοινωνικό δίκτυο δεν είναι απόλυτα συγκεντρωμένος και έτσι μπορεί απλά να πάει στην επόμενη δημοσίευση, χωρίς να πατήσει το “δείτε περισσότερα”. Έτσι, οι πρώτες λέξεις θα πρέπει να τον ενημερώνουν για το περιεχόμενο της δημοσίευσης. Αν είναι κάτι που τον αφορά θα διαβάσει ολόκληρη τη λεζάντα. Σε αντίθετη περίπτωση, θα πάει παρακάτω.
03. Συμπερίλαβε ένα CTA
Κάθε λεζάντα έχει έναν σκοπό. Αυτός μπορεί να είναι να δημιουργήσει έναν ακόλουθο, να κάνει τον χρήστη να μοιράσει το περιεχόμενο για ενίσχυση του brand awareness ή ακόμα και να δημιουργήσει πωλήσεις. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει στη λεζάντα να αναφέρεις το call-to-action (CTA) που έχεις θέσει για αυτή τη δημοσίευση.
04. Χρησιμοποίησε μόνο 4 Hashtag
Τα hashtag είναι πολύ βοηθητικά, μιας και επιτρέπουν σε χρήστες που δεν σε ακολουθούν να δουν το περιεχόμενό σου. Ωστόσο, τα πολλά hashtag κάνουν τη δημοσίευσή σου να φαίνεται spam κι έτσι οι χρήστες έχουν την τάση να την αποφεύγουν. Για να μην πέσεις θύμα αυτού του λάθους, χρησιμοποίησε μόνο 4 hashtag σε κάθε δημοσίευση. Πολλοί influencer μάλιστα, χρησιμοποιούν μόνο τα main keyword στη λεζάντα και βάζουν όλα τα υπόλοιπα hashtag σε ένα σχόλιο κάτω από την ανάρτηση.
05. Δώσε Χρώμα στις Λεζάντες με Emoji
Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα emoji. Στην αρχή της λεζάντας τραβούν την προσοχή, ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στην αρχή μιας σημαντικής πρότασης στη μέση του κειμένου. Αρκετοί επίσης, χρησιμοποιούν τα emoji για να αντικαταστήσουν λέξεις.
06. Υιοθέτησε ένα πιο Χαλαρό Ύφος
Το Instagram έχει γενικά μια πιο χαλαρή και οικεία ατμόσφαιρα. Έτσι, ακόμα κι αν διαχειρίζεσαι το προφίλ της επιχείρησής σου, θα πρέπει να υιοθετήσεις ανάλογο ύφος. Ωστόσο, δεν θα πρέπει να ξεχάσεις το brand σου. Η θεματολόγια σου και ορισμένες φράσεις καλό θα ήταν να είναι συνεπείς σε όλες τις πλατφόρμες.
07. Μοιράσου μια Προσωπική Ιστορία
Μια γνωστή τεχνική που χρησιμοποιούν οι influencer ονομάζεται attraction marketing. Με τη στρατηγική αυτή προωθείς το προϊόν σου, μέσα από την προσωπική σου ιστορία. Δηλαδή, μπορείς να δημιουργήσεις μια ανάρτηση στην οποία εξηγείς πως έβαλες το προϊόν στη ζωή σου και τι αλλαγές σου έφερε.
08. Χρησιμοποίησε τις Λεζάντες ως Ευκαιρία για να Επικοινωνήσεις με το Κοινό σου
Η επικοινωνία με το κοινό σου και η ενθάρρυνση του user-generated content είναι η τελευταία τάση στις στρατηγικές του social media marketing. Έτσι, η λεζάντα σου μπορεί να γίνει η αφορμή για να ανοίξεις κουβέντα με το κοινό σου και να λάβεις πολύτιμες πληροφορίες. Μπορείς ακόμα να την χρησιμοποιήσεις ως αρχή για ένα challenge, στο οποίο θα προσκαλείς τους χρήστες να συμμετέχουν.