Κάθε επιχείρηση χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της. Μάλιστα, μια viral επιτυχία μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη μιας startup εταιρείας. Μια επιτυχημένη καμπάνια θα δώσει ώθηση στην επιχείρησή σου, αλλά και θα ενισχύσει το brand awareness της.
Ωστόσο, το να κάνεις viral επιτυχία δεν είναι απλή υπόθεση. Αρχικά, δεν υπάρχουν σαφείς κανόνες, που να σου υποδεικνύουν το δρόμο προς την επιτυχία στα social media. Παράλληλα, οι τάσεις αλλάζουν συνεχώς, με αποτέλεσμα το δημοφιλές περιεχόμενο να αλλάζει. Παρόλες τις δυσκολίες όμως, υπάρχουν κάποιοι γενικοί κανόνες, που θα βοηθήσουν τις καμπάνιες σου να γίνουν viral.
#1 Επίλεξε τη Σωστή Πλατφόρμα Κοινωνικής Δικτύωσης
Αν έχεις ασχοληθεί με την προώθηση της επιχείρησής σου στα social media, γνωρίζεις πως πρέπει να χτίσεις ισχυρή παρουσία σε κάθε ένα από αυτά. Φυσικά, οι πλατφόρμες που θα επιλέξεις εξαρτώνται από το κοινό που προσπαθείς να προσεγγίσεις. Ένας βασικός κανόνας για να κάνεις viral επιτυχία είναι να γνωρίζεις σε βάθος την κάθε πλατφόρμα και να δημιουργείς περιεχόμενο σύμφωνα με την κάθε περίπτωση. Για παράδειγμα, στο Tik Tok μπορείς να γίνεις viral αν ξεκινήσεις το δικό σου hashtag challenge.
#2 Βρες το Στοιχείο που θα Κάνει την Καμπάνια σου Μοναδική
Ακόμα ένα στοιχείο που θα κάνει την καμπάνια σου να ξεχωρίσει είναι η μοναδικότητά του. Πλέον, τα κοινωνικά δίκτυα έχουν συγκεντρώσει ένα τεράστιο αριθμό χρηστών. Ανάμεσα σε αυτούς, βρίσκονται και οι ανταγωνιστές σου. Αν όλοι ασχολείστε με τις ίδιες τάσεις και δημιουργείτε παρόμοιο περιεχόμενο, τότε το κοινό δε θα δείξει κανένα ενδιαφέρον. Πρέπει να εντοπίσεις όλα αυτά τα στοιχεία που κάνουν το brand σου μοναδικό και να τα αναδείξεις μέσα από την καμπάνια σου.
#3 Δημιούργησε μια Συναισθηματική Σύνδεση με το Κοινό σου
Αν παρατηρήσεις βίντεο και άλλες viral δημοσιεύσεις στα κοινωνικά δίκτυα, θα παρατηρήσεις πως όλες στοχεύουν στα συναισθήματα των θεατών τους. Μερικές προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα αίσθημα νοσταλγίας, άλλες ένα αίσθημα ομαδικότητας, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις που στοχεύουν στο θυμό του κοινού. Σε κάθε περίπτωση, η καμπάνια δεν πρέπει να περνάει απαρατήρητη, αν και δε σου προτείνουμε να στοχεύεις στα αρνητικά συναισθήματα. Πάντως, όσο πιο έντονη η συναισθηματική σύνδεση, τόσο μεγαλύτερη η πιθανότητα να γίνει viral.
#4 Δημοσίευσε τη Σωστή Ώρα της Ημέρας
Τα social media είναι ανταγωνιστικές πλατφόρμες που η κάθε λεπτομέρεια μπορεί να έχει σημαντική επίπτωση στα αποτελέσματα. Η μέρα και η ώρα που δημοσιεύεις τις εικόνες και τα βίντεό σου είναι καθοριστικής σημασίας για την ορατότητα που θα έχουν. Δυστυχώς, κάθε κοινό έχει τις δικές του ενεργές ώρες. Για να πετύχεις μέσα στα κοινωνικά δίκτυα, θα πρέπει να μελετήσεις τις ιδιαιτερότητες του συγκεκριμένου κοινού που στοχεύεις. Όταν καταφέρεις να εντοπίσεις τη σωστή ώρα για τη δημοσίευση, θα έχεις αρκετό engagement ώστε να μπορείς να έχεις πιθανότητας για viral επιτυχία.
#5 Σχεδίασε Περιεχόμενο που να Μπορεί να Μοιραστεί
Ακόμα ένα στοιχείο που θα βοηθήσει τις καμπάνιες σου να γίνουν viral είναι το πόσο εύκολα μπορούν να διαμοιραστούν. Κάποια είδη περιεχομένου έχουν την τάση να αποκτούν περισσότερα shares από άλλα, επειδή έχουν μεγαλύτερη απήχηση στο κοινό. Έτσι, προσπάθησε να ενσωματώσεις τέτοιου είδους περιεχόμενο στις καμπάνιες σου, χωρίς να ξεχνάς να προσθέσεις κι ένα στοιχείο που τις κάνει να ξεχωρίζουν.
#6 Διατήρησε την Αυθεντικότητα της Επιχείρησής σου
Η προσπάθειά σου για να κάνεις viral επιτυχία μπορεί να σε οδηγήσει στο να ξεχάσεις το όραμα της επιχείρησής σου. Ωστόσο, οι στόχοι σου θα πρέπει να είναι πάντα εμφανείς, μιας και είναι αυτοί που κάνουν την εταιρεία σου μοναδική. Σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει να δείχνεις πως οι δημοσιεύσεις σου δημιουργούνται με σκοπό μόνο την προώθηση.
Με τη σωστή καθοδήγηση, μια viral επιτυχία είναι εφικτή. Επικοινώνησε με την ομάδα της SocialMe μέσα από τη φόρμα, για να εντείνεις τις προσπάθειές σου.