To email marketing αποτελεί ένα αμφιλεγόμενο ζήτημα. Ορισμένοι υποστηρίζουν ότι πλέον κανείς δεν ασχολείται με τα email. Τα νούμερα όμως δείχνουν ότι σε σχέση με το engagement του, το email marketing έχει μεγαλύτερο conversion rate ακόμα και από το social media marketing. Έτσι, όσο μεγαλύτερη mailing list έχεις, τόσο πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα θα παρατηρήσεις. Σε αυτό το άρθρο, σου δίνουμε ιδέες για να μεγαλώσεις τη mailing list σου και να εκμεταλλευτείς στο έπακρον τις δυνατότητες του email marketing.
01. Χρησιμοποίησε ένα Lead Magnet
Το lead generation είναι μια παγιωμένη στρατηγική που καταφέρνει να διατηρήσει το ενδιαφέρον του κοινού για το προϊόν ή την υπηρεσία που προσφέρεις. Συνήθως, το ενδιαφέρον αυτό αναζωπυρώνεται με διάφορες ενέργειες μέσω του email marketing. Ένας τρόπος για να μαζέψεις περισσότερους εγγεγραμμένους χρήστες στην mailing list σου είναι να τους προσφέρεις κάτι σε αντάλλαγμα. Κάτι τέτοιο είναι συνήθως ένα ebook, μια checklist ή ένα βοηθητικό εργαλείο. Αν ο χρήστης θεωρήσει ότι αυτό που του προσφέρεις έχει αξία, θα είναι πρόθυμος να μοιραστεί την ηλεκτρονική του διεύθυνση.
02. Ετοίμασε έναν Διαγωνισμό
Μια ακόμα δοκιμασμένη τακτική για να συγκεντρώσεις άτομα στη mailing list σου είναι να διοργανώσεις έναν ηλεκτρονικό διαγωνισμό. Έτσι, μια συμμετοχή του χρήστη θα είναι έγκυρη μόνο αν εγγραφεί και επιβεβαιώσει το email του για το newsletter σου. Μπορείς ακόμα να βάλεις και περισσότερους όρους, ώστε παράλληλα να αποκτήσεις και περισσότερους ακόλουθους στα social media. Ενδεικτικά, οι χρήστες θα μπορούν να αυξήσουν τις συμμετοχές τους στο διαγωνισμό αν σε ακολουθήσουν στα social media ή αν κάνουν share.
03. Διοργάνωσε ένα Webinar
Η στρατηγική αυτή βασίζεται στο γεγονός ότι οι χρήστες θα εγγραφούν για το newsletter σου, αν τους δώσεις κάτι που να έχει αξία. Ο καλύτερος τρόπος για να το κάνεις αυτό, αλλά ταυτόχρονα και να παρουσιάσεις την αυθεντία σου, είναι να διοργανώσεις ένα webinar. Ενδεχομένως αυτή η στρατηγική να θέλει περισσότερο κόπο από τις υπόλοιπες σε αυτή τη λίστα αλλά τα οφέλη της είναι σημαντικά.
04. Συμπεριέλαβε Φόρμες σε Διάφορα Σημεία της Ιστοσελίδας σου
Πολλοί χρήστες, μπορεί να μην έχουν σκεφτεί ότι μπορούν να γραφτούν στο newsletter σου, αν και ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σου. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να δώσεις εσύ την ώθηση σε όλους αυτούς τους χρήστες. Τοποθέτησε φόρμες σε διαφορετικά σημεία της ιστοσελίδας σου, ώστε να είναι στο οπτικό πεδίο του χρήστη. Τοποθέτησε μια τέτοια φόρμα ακόμα και στη σελίδα λάθους 404.
05. Φτιάξε Περιεχόμενο σε μορφή Δημοσκοπήσεων
Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου θα παρουσιάσουν μεγαλύτερο engagement rate, αν τους ετοιμάσεις το κατάλληλο περιεχόμενο. Τέτοιο μπορεί να είναι μια δημοσκόπηση ή ένα quiz. Για τη συμμετοχή του, κάθε χρήστης θα πρέπει να δώσει το e-mail του. Για να τον πείσεις, μην ξεχάσεις να αναφέρεις πως η γνώμη του για σένα είναι πολύ σημαντική. Ταυτόχρονα, με την ολοκλήρωση της δημοσκόπησης, μπορείς να του στείλεις και κάτι μικρό σε ένα email για να τον ευχαριστήσεις.
06. Πρόσφερε Εκπτώσεις και Προσφορές
Κάτι ακόμα που μπορεί να έχει αξία για το κοινό σου είναι διάφορες εκπτώσεις και προσφορές. Μόλις ένας καινούργιος χρήστης εισέρχεται στο e-shop σου, θα βλέπει ένα pop-up από το οποίο θα μπορεί να εγγραφεί στη mailing list σου και να επωφεληθεί από κάποια έκπτωση. Κάτι αντίστοιχο μπορεί να γίνει για την πρώτη του αγορά ή για κάποια προσφορά που θα ισχύει μόνο για τις επόμενες 24 ώρες.
07. Πρόσθεσε το Χρήστη στη Mailing List μετά από μια Αγορά
Αν έχεις ένα προσεγμένο e-shop, τότε θα έχεις αρκετές πωλήσεις. Έτσι, κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει μια αγορά, πρόσθεσε το email του στην mailing list σου. Αυτά τα email μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις σε ένα automation, το οποίο στην αρχή θα ευχαριστεί για την αγορά ενώ στη συνέχεια θα προτείνει και παρόμοια αντικείμενα. Ένα τέτοιο automation μπορεί επίσης να δημιουργηθεί και για όσους παρατούν το καλάθι αγορών τους.