Έχεις βρεθεί πρόσφατα στη δυσάρεστη θέση να παρατηρήσεις, ότι τα emails που στέλνεις σε λίστες με δυνητικούς πελάτες σου, καταλήγουν στα «ανεπιθύμητα»; Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε πώς μπορούμε να προστατευτούμε, ώστε τα emails μας να μην καταλήγουν στα «ανεπιθύμητα» του πελάτη. Αν λοιπόν ασχολείσαι ή θέλεις να ασχοληθείς με το email marketing, τότε είναι απαραίτητο να γνωρίζεις τα παρακάτω.
Λάβε άδεια για να στείλεις email στις επαφές σου.
Τι θα έκανες εάν λάμβανες ένα email από έναν άγνωστο αποστολέα; Εάν ήσουν λίγο καχύποπτος, δεν θα το άνοιγες ποτέ. Στην ιδέα ότι μπορεί να περιέχει κάποιο κακόβουλο λογισμικό, μπορεί να το διέγραφες ή να το πήγαινες στα «ανεπιθύμητα». Αυτό κάνουν και οι περισσότεροι άνθρωποι.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις, είναι να βεβαιωθείς ότι έχεις την άδεια των επαφών σου για να επικοινωνήσεις μαζί τους, μέσω email. Για να το πετύχεις αυτό, χρειάζεσαι μια opt-in form (φόρμα εγγραφής), με την οποία θα ζητάς την άδεια των πελατών σου, ώστε να τους στέλνεις marketing emails.
Η παραπάνω φόρμα θα είναι η κύρια πηγή συλλογής στοιχείων επικοινωνίας, για να χτίσεις μια υγιή λίστα. Προκειμένου να εξασφαλίσεις ότι η λίστα σου είναι ιδανική, καλό θα ήταν να προσθέσεις ένα διπλό opt-in. Το διπλό opt-in είναι ένας τύπος opt-in, όπου οι χρήστες πρέπει να εγγραφούν στη λίστα σου και στη συνέχεια να επιβεβαιώσουν τη συνδρομή τους. Συνήθως, η επιβεβαίωση της συνδρομής γίνεται κάνοντας κλικ σε ένα σύνδεσμο, που εμπεριέχεται σε ένα email επιβεβαίωσης (confirmation email), το οποίο τους στέλνεται.
Βεβαιώσου ότι το email address σου δεν έχει χαρακτηριστεί ως «ανεπιθύμητη» αλληλογραφία
Το email σου θα μπορούσε εύκολα να καταλήξει στον φάκελο «ανεπιθύμητα», αν η διεύθυνση IP που χρησιμοποιείς, έχει χαρακτηριστεί ότι στέλνει «ανεπιθύμητη» αλληλογραφία. Δε χρειάζεται δηλαδή, να έχεις στείλει εσύ καν κάποια «ανεπιθύμητη» αλληλογραφία, για να καταλήξεις στα spam του πελάτη. Αν λοιπόν, μια διεύθυνση IP αναπτύξει φήμη ότι στέλνει ανεπιθύμητα emails, θα χρειαστούν μήνες για να βελτιώσει τη θέση της. Αυτό το γεγονός δεν αλλάζει ακόμα και αν έχεις σταματήσει να στέλνεις «ανεπιθύμητα» emails.
Για να αποφευχθεί αυτό, αναζήτησε μια αξιόπιστη υπηρεσία email marketing, που είναι πολύ αυστηρή σχετικά με το τι είδους χρήστες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα τους. Αυτό θα σε βοηθήσει να αποφύγεις τα email «ανεπιθύμητα» filters. Ουσιαστικά, διασφαλίζεις ότι τα emails σου δεν καταλήγουν στα «ανεπιθύμητα» του πελάτη, λόγω διακομιστών που έχουν χαρακτηριστεί για spamming. Για να ελέγξεις τη φήμη της διεύθυνσης IP του διακομιστή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη MXToolBox σελίδα.
Μη χρησιμοποιείς παραπλανητικά Subject Lines
To 69% των παραληπτών επισημαίνουν τα emails που λαμβάνουν ως ανεπιθύμητα μηνύματα, με βάση μόνο το θέμα τους (subject line). Εκτός από το γεγονός ότι η χρήση παραπλανητικού θέματος είναι παράνομη, είναι και μια επιζήμια ενέργεια για το Brand σου. Ένας παραπλανητικός τίτλος μπορεί να κάνει τους subscribers σου να αισθάνονται εξαπατημένοι. Κάθε φορά λοιπόν που θέλεις να γράψεις ένα Subject line, δώσε ιδιαίτερη προσοχή. Βεβαιώσου ότι δε χρησιμοποιείς υπερβολικά τα κεφαλαία γράμματα και τα θαυμαστικά. Μη δίνεις ψευδείς υποσχέσεις και προσπάθησε να μην φαίνεσαι υπερβολικά πιεστικός στο λόγο σου.
Απόφυγε τη χρήση συνημμένων αρχείων
Τα emails με συνημμένα αρχεία, συχνά δημιουργούν υποψίες τόσο μεταξύ των email services providers, όσο και των ίδιων των παραληπτών τους. Ο καθένας έχει πέσει θύμα ενός ιού στον υπολογιστή του από ένα email. Συνεπώς, οι περισσότεροι άνθρωποι είναι επιφυλακτικοί για το άνοιγμα μηνυμάτων που περιέχουν συνημμένα.
Συμπεριέλαβε πάντα ένα unsubscribe link
Είναι πολύ σημαντικό να παρέχεις στους συνδρομητές σου έναν εύκολο τρόπο να διαγραφούν από την λίστα σου. Μπορεί να σκέφτεσαι ότι έτσι χάνεις πελάτες, αλλά στην πραγματικότητα αυτοί οι παραλήπτες δε θα αγόραζαν ποτέ από εσένα. Αντιθέτως, θα ήταν ένα πρόβλημα για εσένα, γιατί αποτελούν κόστος και αφετέρου μπορούν να σε τοποθετήσουν στα «ανεπιθύμητα». Δίνοντας τη δυνατότητα σε αυτούς τους subscribers να διαγραφούν, θα μειώσει τον αριθμό των καταγγελιών ανεπιθύμητης αλληλογραφίας που έχεις. Έτσι σταδιακά, χτίζεις μια υγιή λίστα με πιο χρήσιμα στατιστικά και μεγαλύτερο conversion rate στις πωλήσεις σου.
Αύξησε τις πωλήσεις σου, με τη βοήθεια του email marketing εδώ.