Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί μια μικρή αλλαγή στο τοπίο των social media. Οι χρήστες πλέον, έχουν φύγει από τα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα κι έχουν μετακινηθεί σε μικρότερα ή πιο εναλλακτικά. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η άνοδος του Tik Tok, που έχει συγκεντρώσει ένα μεγάλο μέρος της νεολαίας. Το αντίστοιχο κοινωνικό δίκτυο για τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις, είναι αναμφισβήτητα το LinkedIn. Μέχρι τώρα, μπορεί να μην είχες σκεφτεί πως το LinkedIn είναι ο κατάλληλος χώρος για την προώθηση της επιχείρησής σου. Όμως αν το κοινό σου βρίσκεται εκεί θα πρέπει να το συμπεριλάβεις στη στρατηγική σου.
Ενημέρωσε τη Σελίδα της Επιχείρησής σου στο LinkedIn
Το LinkedIn περιλαμβάνει δύο ειδών προφίλ. Το πρώτο είναι το προσωπικό, στο οποίο μπορείς να γράψεις για την κατάρτιση και τις επαγγελματικές σου εμπειρίες. Το δεύτερο είναι το προφίλ της επιχείρησής σου. Έτσι, θα πρέπει να ενημερώσεις το προφίλ της επιχείρησής σου, ώστε να αποτελεί και αυτό μέρος του brand σου. Όταν ένας χρήστης μέσα σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο θέλει να μάθει περισσότερα για την επιχείρησή σου, αυτό είναι το πρώτο μέρος που θα κοιτάξει. Θα πρέπει να είναι αρκετά ελκυστικό, ώστε να θέλει να ακολουθήσει το link για την ιστοσελίδα σου.
Προώθησε τη Σελίδα της Επιχείρησής σου
Η σελίδα της επιχείρησής σου θα εμφανιστεί οργανικά σε αναζητήσεις μέσα στο LinkedIn. Ωστόσο, μπορείς να κάνεις το επιπλέον βήμα και να ενημερώσεις το υπόλοιπο κοινό σου για την παρουσία σου εκεί. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να συμπεριλάβεις link προς το προφίλ σου στο LinkedIn τόσο στα κοινωνικά σου δίκτυα, όσο και στην ιστοσελίδα σου. Με αυτό τον τρόπο, το προφίλ σου εκεί θα αποκτήσει αρκετή κίνηση για να σου δώσει μεγαλύτερη ώθηση μέσα στην πλατφόρμα.
Δημιούργησε Ποιοτικό Περιεχόμενο
Όπως και σε κάθε άλλο κοινωνικό δίκτυο, στο LinkedIn μπορείς να προσελκύσεις κοινό με την ποιότητα των αναρτήσεών σου. Ωστόσο, το LinkedIn είναι λίγο πιο δύσκολο από τα υπόλοιπα, καθώς χρησιμοποιείται από επαγγελματίες. Έτσι, κάθε περιεχόμενο που ανεβάζεις θα πρέπει να έχει σοβαρό ύφος και να στοχεύει στην ενημέρωση των ακολούθων σου. Αν οι χρήστες βρίσκουν το περιεχόμενό σου πολύτιμο, θα σε ακολουθήσουν μιας και θα θεωρήσουν πως είσαι αυθεντία στον τομέα σου. Τα blog post στο LinkedIn είναι μια καλή ευκαιρία για να αυξήσεις το brand awareness για την επιχείρησή σου.
Χρησιμοποίησε Οπτικοακουστικό Υλικό Υψηλής Ποιότητας
Παρόλο που το περιεχόμενο στο LinkedIn είναι σοβαρό, αυτό δεν σου αποκλείει τη χρήση βίντεο και φωτογραφιών. Αντιθέτως, το οπτικοακουστικό περιεχόμενο παρουσιάζει μεγαλύτερο engagement rate ακόμα και μέσα σε αυτό το κοινωνικό δίκτυο. Έτσι, μπορείς να ενισχύσεις το περιεχόμενο που γράφεις με εικόνες υψηλής ποιότητας ή και βίντεο που υποστηρίζει τις απόψεις σου. Επίσης, μπορείς να χρησιμοποιήσεις γραφήματα και άλλες σχετικές οπτικοποιήσεις των δεδομένων σου, ώστε να κάνεις το κείμενό σου πιο ευανάγνωστο.
Μπες σε LinkedIn Group
Ένας τρόπος για να βρεις χρήστες στον τομέα που σε ενδιαφέρει στο LinkedIn είναι να μπεις στα διάφορα group που υπάρχουν μέσα στην πλατφόρμα. Εκεί μπορείς να αλληλεπιδράσεις άμεσα με τους χρήστες που σε ενδιαφέρουν και να κάνεις αισθητή την παρουσία σου. Αν μάλιστα έχεις μαζέψει έναν καλό αριθμό ακολούθων, μπορείς να δημιουργήσεις και το δικό σου group για να προσελκύσεις ακόμα περισσότερους χρήστες.
Χρησιμοποίησε τα LinkedIn Ads
Όπως σε κάθε κοινωνικό δίκτυο,έτσι και στο LinkedIn μπορείς να δημιουργήσεις διαφημίσεις. Το καλό με αυτή την πλατφόρμα είναι ότι προσφέρει πολύ καλές υπηρεσίες για τη στόχευση του κοινού που σε ενδιαφέρει. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, οι διαφημίσεις σου να εμφανίζονται σε ένα αρκετά καλά στοχευμένο κοινό.
Έλεγξε τα Analytics του LinkedIn
Εφόσον έχεις αναπτύξει μια στρατηγική για προώθηση στο LinkedIn δεν θα πρέπει να ξεχνάς να ελέγχεις τα analytics. Τα metrics από τα analytics θα σου δείξουν που έχει πετύχει η στρατηγική σου και σε ποιο σημείο πρέπει να βελτιωθείς.