• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Η επιτυχία στο Διαδίκτυο είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς, σωστής προώθησης, και τύχης. Γράφοντας ποιοτικά blog posts πάνω σε ενδιαφέροντα θέματα είναι το πρώτο βήμα για να αποκτήσεις κοινό. Στη συνέχεια, θα πρέπει να ασχοληθείς με το SEO και το marketing της ιστοσελίδας σου, ώστε να φτάσει αυτό το περιεχόμενο στους σωστούς χρήστες.

Ωστόσο, για να καταφέρεις να κάνεις την ιστοσελίδα σου πιο ορατή στους χρήστες και στις μηχανές αναζήτησης, θα πρέπει να δημοσιεύεις περιεχόμενο συχνά. Κάτι τέτοιο μετατρέπεται σε πρόκληση, μιας και θα πρέπει πάντα να εντοπίζεις θέματα που να ενδιαφέρουν το κοινό σου.

Σε αυτό το άρθρο, θα βρεις πώς μπορείς να βρεις ενδιαφέροντα θέματα, για να ενισχύσεις την ιστοσελίδα σου και να έχεις πάντα νέο περιεχόμενο προς δημοσίευση.

 

#1 Αναζήτησε για Θέματα Ανάμεσα στα Keywords σου

Τα keywords που έχεις εντοπίσει στην έρευνά σου είναι ένα θησαυροφυλάκιο από θέματα, με τα οποία μπορείς να ασχοληθείς. Όλα αυτά τα keywords είναι θέματα που απασχολούν το κοινό σου και για το λόγο αυτό, τα έχουν χρησιμοποιήσει στις μηχανές αναζήτησης. Έτσι, εντόπισε τα keywords, που δεν έχουν μεγάλο ανταγωνισμό και γράψε ελκυστικά blog posts, που θα δελεάσουν τους χρήστες.

#2 Έλεγξε τα Google Analytics της Ιστοσελίδας σου

Τα Google Analytics, όπως και το Google Search Console, είναι δύο εργαλεία που σου επιτρέπουν να καταλάβεις καλύτερα το κοινό σου. Μέσα από αυτά τα εργαλεία, θα βρεις ποια θέματα έχουν τα περισσότερα κλικς, αλλά και την περισσότερη παραμονή στην ιστοσελίδα. Έτσι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις αυτά τα δεδομένα ως γνώμονα για να εμβαθύνεις στα ζητήματα που απασχολούν το κοινό σου.

#3 Κάνε Εγγραφή σε Σχετικά Forums

Τα Forums και οι ομάδες στα κοινωνικά δίκτυα δεν είναι μόνο ιδανικά για την προώθηση των blog posts σου. Ένας ακόμα σημαντικός ρόλος που παίζουν στη στρατηγική σου είναι ότι σε ενημερώνουν για τα ζητήματα που απασχολούν τους συγκεκριμένους χρήστες. Διάβασε τις δημοσιεύσεις και τα σχόλια που κάνουν οι υπόλοιποι χρήστες, και προσπάθησε να πάρεις μέρος στη γενική κουβέντα τους. Μέσα από αυτή τη διαδικασία θα εντοπίσεις τα θέματα που θα έχουν την περισσότερη απήχηση σε αυτούς.

#4 Διάβασε τα Σχόλια Κάτω από τα Blog Posts σου

Μια παρόμοια διαδικασία με την αναζήτηση στα forums και τα κοινωνικά δίκτυα είναι και η αξιολόγηση των σχολίων που έχουν τα blog posts σου. Τα σχόλια έρχονται από χρήστες που γνωρίζουν το περιεχόμενό σου και θέλουν να σε δουν να βελτιώνεσαι. Ακόμα, ενδεχομένως να σου κάνουν συγκεκριμένες ερωτήσεις, τις οποίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις, για να εμβαθύνεις πάνω στο ζήτημα.

#5 Ακολούθησε τα Hashtags που σε Ενδιαφέρουν

Τα τελευταία χρόνια, τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν τις κυρίαρχες πλατφόρμες για τη δημιουργία διαλόγου στο Διαδίκτυο. Έτσι, αν θες να εντοπίσεις με τι ασχολείται το κοινό που στοχεύεις, θα πρέπει να κάνεις έρευνα μέσα σε αυτά. Ένας εύκολος τρόπος για να μαθαίνεις όλα τα νεότερα είναι να ακολουθήσεις όλα τα σχετικά hashtags. Το Twitter και το Instagram είναι δύο δημοφιλής πλατφόρμες, που θα σου επιτρέψουν να διαβάσεις σχόλια και ερωτήσεις, που θα σου δώσουν πολύτιμες ιδέες για νέο περιεχόμενο.

#6 Αξιοποίησε τις Προτάσεις του Google Search

Το Google Search, όπως και το YouTube, διαθέτουν λειτουργία αυτόματης συμπλήρωσης. Η συγκεκριμένη λειτουργία είναι εξαιρετικά βοηθητική, για να ανακαλύψεις τι αναζητούν οι χρήστες. Επίλεξε τα βασικά σου keywords και πληκτρολόγησέ τα στην μπάρα αναζήτησης. Μόλις ξεκινήσεις να γράφεις, το Google θα σου εμφανίσει μια λίστα με προτάσεις αναζήτησης. Σημείωσε όσες από αυτές τις προτάσεις ταιριάζουν με την ιστοσελίδα σου, για να τις αναπτύξεις σε ξεχωριστά άρθρα.

 

Μια ιστοσελίδα με ξεχωριστό και πρωτότυπο περιεχόμενο δεν περνάει απαρατήρητη, τόσο από το κοινό όσο και από τις μηχανές αναζήτησης. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να έρθεις σε επικοινωνία με την ομάδα της SocialMe και να αναπτύξεις την ιστοσελίδα σου άμεσα.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

E-shops – Πώς θα Σχεδιάσεις την Τέλεια Σελίδα Προϊόντος

Next Post

6 Μυστικά για να Ενσωματώσεις το Branding σου στην Ιστοσελίδα σου

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης