Οι γιορτές είναι η μεγαλύτερη ευκαιρία για τα ηλεκτρονικά καταστήματα να αυξήσουν τις Χριστουγεννιάτικες πωλήσεις τους. Για κάθε επιχείρηση, είναι η καλύτερη ευκαιρία να προωθήσουν νέα προϊόντα και να ξεπουλήσουν τα προηγούμενα. Είναι ευκολότερο να προσελκύσετε τους καταναλωτές και αυτοί είναι πιο διαθέσιμοι να πραγματοποιήσουν αγορές. Αυτήν την περίοδο πολλές εταιρείες αποκτούν ακόμα και το 60%-70% του ετήσιου τζίρου τους.
Γι’ αυτόν το λόγο σ’ αυτό το άρθρο θα δούμε πώς θα αυξήσετε τις Χριστουγεννιάτικες πωλήσεις σας με το Digital Marketing!
Προκαλέστε την αίσθηση του επείγοντος.
Οι ψυχολόγοι που ασχολούνται με τις συμπεριφορές των ατόμων έχουν διαπιστώσει ότι οι επείγουσες καταστάσεις αφυπνούν τους ανθρώπους. Η αφύπνιση καταστέλλει την αναβλητικότητα τους με αποτέλεσμα να τους πείθει να δρουν γρήγορα. Η δημιουργία της αίσθησης μιας επείγουσας ανάγκης είναι ένας πολύ καλός τρόπος να προσελκύσετε τους πελάτες σας, κατά τη διάρκεια της περιόδου των διακοπών. Σε κανένα δεν αρέσει να χάσει μια ελκυστική προσφορά. Όταν θέτετε μια προθεσμία σε μια συγκεκριμένη ενέργεια, οι άνθρωποι αυτομάτως περνούν στο στάδιο του consideration. Δηλαδή προσπαθούν κατευθείαν να λάβουν μια απόφαση, για να προλάβουν.
Ο πιο συνήθης και αποτελεσματικός τρόπος, για να δημιουργήσετε μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης είναι απλά να εισάγετε ένα χρονομετρητή αντίστροφης μέτρησης. Ο χρονομετρητής μπαίνει συνήθως στη σελίδα του προϊόντος σας και τονίζεται ιδιαίτερα. Με την εμφάνιση ενός χρονοδιακόπτη, υπενθυμίζετε στους πελάτες σας ότι ο χρόνος σας τελειώνει και πρέπει να αποφασίσετε. Ένα μεγάλο μέρος του κοινού λαμβάνει άμεσα την απόφαση να αγοράσει και εσείς αυξάνετε τις Χριστουγεννιάτικες πωλήσεις σας.
Προσαρμοστείτε στο κλίμα των εποχών
Τα Social Media σας είναι ζωντανά και πρέπει να έχουν χαρακτήρα. Τα Χριστούγεννα είναι μια ιδανική περίοδος να ανανεωθείτε και να μπείτε στο κλίμα των εποχών.
Αρχικά, μπορείτε να προσαρμόσετε το λογότυπο που έχετε στα profile σας, τόσο σε Facebook όσο και Instagram. Συγκεκριμένα, πολλοί διαλέγουν να προσθέσουν μικρές Χριστουγεννιάτικες πινελιές, όπως χιόνι ή κόκκινο σκούφο. Επιπλέον, μπορείτε να σχεδιάσετε ένα καινούριο εποχιακό cover με τις προσφορές, το οποίο θα εμπνέει τους χρήστες. Αυτό το cover δεν τοποθετείται μόνο στα social media, αλλά μπορεί να μπει και στο home page της ιστοσελίδας σας και στα newsletters, που στέλνετε. Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε σχετικά χριστουγεννιάτικα hashtags και να συμμετάσχετε στις συζητήσεις, όπου αυτό είναι κατάλληλο. Μια ακόμα ενέργεια, που μπορείτε να κάνετε αν διαθέτετε blog είναι να γράψετε άρθρα, που σχετίζονται τόσο με εσάς, όσο και με την εποχή, για να είστε επίκαιροι.
Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει συνέπεια στις ενέργειες σας. Γι’ αυτό το λόγο φροντίστε και οι αναρτήσεις να κινούνται στον ίδιο χαρακτήρα. Μια κοινή στρατηγική θα σας βοηθήσει να συσχετίσετε το εμπορικό σήμα σας με τις Χριστουγεννιάτικές πωλήσεις, που προσφέρετε.
Γίνεται δημιουργικοί με τις διαφημιστικές σας καμπάνιες
-
Προσφέρετε ένα εξατομικευμένο combo λόγω Χριστουγέννων.
Βρείτε δικά σας προϊόντα, που παρέχετε και που αν συνδυαστούν μπορούν να δημιουργήσουν μια εμπειρία, που θα μπορείτε να προωθήσετε. Για παράδειγμα αν πουλάτε είδη ρουχισμού, συνδυάστε σύνολο για Χριστουγεννιάτικες περιστάσεις και δημιουργείστε ελκυστικά combos. Μπορείτε ακόμα και με ένα προϊόν να φτιάξετε combo. Αν δραστηριοποιήστε για παράδειγμα στο χώρο των αναψυκτικών, μπορείτε να φτιάξετε μια οικογενειακή συσκευασία, που θα δίνει 2 αναψυκτικά δώρο. Πίσω από αυτήν την ενέργεια χτίζετε την ιστορία σας, δηλαδή ότι θέλετε να περάσετε το μήνυμα της οικογένειας και της σημαντικότητας του “να μοιράζομαι”.
-
Δημιουργήστε έναν οδηγό για χριστουγεννιάτικα δώρα.
Βοηθήστε τους πελάτες σας να βρουν το τέλειο δώρο με έναν οδηγό. Δημιουργήστε κολάζ των καλύτερων προϊόντων σας και κατηγοριοποιήστε τα, για να καλύψετε τις ανάγκες των πελατών σας. Δώστε εναλλακτικές λύσεις ανά περίσταση, ανά διαθέσιμο budget ή ανά ανάγκη που καλύπτει. Προωθήστε αυτόν τον οδηγό στα social media σας και σε κάθε μέσο που διαθέτετε.
-
Δωρεάν έξοδα αποστολής.
Δωρεάν έξοδα αποστολής. Προσφέρετε δωρεάν έξοδα αποστολής αν διαθέτετε eshop, για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Σε περίπτωση που πουλάτε προϊόντα χαμηλού κόστους, μπορείτε να ορίσετε ένα όριο ελάχιστης δαπάνης για δωρεάν αποστολή. Επιπλέον, μπορείτε να προσφέρετε ενέργειες καλύτερης εξυπηρετήσης, που δίνουν υπεραξία στα προϊόντα σας. Μια τέτοια ενέργεια μπορεί να είναι η δωρεάν συσκευασία δώρων Χριστουγέννων.
Επικοινώνησε μαζί μας άμεσα κι αύξησε τα κέρδη σου τις περιόδους των γιορτών!