Το ιατρικό marketing έχει πολλές ιδιαιτερότητες μιας και πρόκειται για μια απαιτητική βιομηχανία. Ωστόσο, έχει πολλά οφέλη για κάθε ιατρείο και κλινική που θέλει να προσεγγίσει ασθενείς. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του είναι το αίσθημα εμπιστοσύνης, που πρέπει να καλλιεργηθεί στους ασθενείς. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί τόσο μέσα από το σχεδιασμό της ιστοσελίδας και των υπηρεσιών, όσο και από περιεχόμενο που δημοσιεύεται.
Σε αυτό το άρθρο, θα μελετήσουμε τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να καλλιεργηθεί η εμπιστοσύνη, μέσα από το ιατρικό marketing.
#1 Χρησιμοποίησε Απλή Γλώσσα
Ο πρώτος τρόπος, για να κάνεις τους ασθενείς να σε εμπιστευτούν, είναι να δημιουργήσεις περιεχόμενο που μπορούν να το καταλάβουν. Η συγκεκριμένη βιομηχανία έχει αρκετή ορολογία, κι έτσι, είναι δύσκολο μη εξοικειωμένοι άνθρωποι να παρακολουθήσουν τέτοιο περιεχόμενο. Ωστόσο, αν προσπαθήσεις να δώσεις πρακτικές συμβουλές με έναν τρόπο που γίνεται εύκολα κατανοητός από όλους, μπορείς να κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους. Φυσικά, δε θα παραλείψεις την απαραίτητη ορολογία, αν και μπορείς να δίνεις συνοπτικές εξηγήσεις για κάθε όρο που αναφέρεις.
#2 Ανοίξου για τις Δυσκολίες που Αντιμετωπίζεις
Η πανδημία του COVID-19 έχει φέρει δυσκολίες για όλες τις επιχειρήσεις, όπως είναι και τα ιατρεία και οι κλινικές. Αν αποφασίσεις να ανοιχτείς για αυτές τις δυσκολίες, τότε οι ασθενείς θα δουν το ανθρώπινο πρόσωπο του ιατρείου σου. Τέτοιες δημοσιεύσεις προσφέρουν την απαραίτητη αμεσότητα στο ιατρικό marketing, που καλλιεργεί την εμπιστοσύνη. Παράλληλα, τέτοιες δημοσιεύσεις σου επιτρέπουν να είσαι διαφανής και να μιλήσεις για τις δύσκολες περιπτώσεις που αντιμετωπίζεις. Φυσικά, θα πρέπει να έχεις κατά νου και να τηρείς το ιατρικό απόρρητο.
#3 Σύστησε την Ομάδα σου
Ακόμα ένα είδος περιεχομένου που δείχνει την ανθρώπινη πτυχή μιας κλινικής είναι εικόνες και βίντεο με την ομάδα σου. Αν στο ιατρείο σου έχεις νοσοκόμους, σύστησέ τους στο κοινό σου. Μόλις ένας ασθενής συνδέσει ένα πρόσωπο με το ιατρείο σου, μπορεί πιο εύκολα να αισθανθεί εμπιστοσύνη και να αφήσει την υγεία του στα χέρια σου. Παράλληλα, τέτοιο περιεχόμενο είναι πιο ανάλαφρο, πράγμα που δίνει ποικιλία στα κοινωνικά σου δίκτυα.
#4 Γίνε Μέρος της Κοινότητας
Μια αποτελεσματική στρατηγική, για να ενισχύσεις την εμπιστοσύνη των ασθενών ως προς το ιατρείο ή την κλινική σου είναι να γίνεις ενεργό μέλος της κοινότητας. Προσπάθησε να βρεις εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες που διοργανώνονται και βοήθησε με όποιο τρόπο μπορείς. Ακόμα, μπορείς να συνδράμεις στην κοινότητα με τη διοργάνωση μιας εθελοντικής αιμοδοσίας, πράγμα πολύ σημαντικό ειδικά στην περίοδο που διανύουμε. Όσο πιο πολύ προβάλλεται το όνομά σου σε τέτοιες περιπτώσεις, τόσο μεγαλύτερο το αίσθημα εμπιστοσύνης που καλλιεργείς στους ασθενείς.
#5 Δημιούργησε μια Δυναμική Ιστοσελίδα
Πλέον, οι περισσότεροι ασθενείς που αναζητούν ένα ιατρείο κρίνουν τις ικανότητες του γιατρού μέσα από την ιστοσελίδα του. Έτσι, θα πρέπει να έχεις υιοθετήσει τεχνικές web design, που ενισχύουν την εμπιστοσύνη. Εκτός από αυτό όμως, θα πρέπει να δώσεις μεγάλη έμφαση, ώστε η ιστοσελίδα σου να μπορεί να προβληθεί από κάθε συσκευή. Δε μπορείς να γνωρίζεις το μέγεθος της οθόνης που θα χρησιμοποιήσει ο κάθε χρήστη, κι έτσι θα πρέπει να έχει γίνει η απαραίτητη πρόβλεψη.
#6 Πρόσφερε Υπηρεσίες Εξ Αποστάσεως
Μια ανάγκη που έχει αναδείξει η πανδημία και η κατάσταση που βιώνουμε είναι οι υπηρεσίες εξ αποστάσεως. Φυσικά, κάτι τέτοιο δε μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις ιατρικές ειδικότητες. Ωστόσο, αν υπάρχει τρόπος να εισάγεις τέτοιες υπηρεσίες, θα δεις σημαντικά αποτελέσματα.
#7 Πρόβαλλε Κριτικές Ασθενών σου
Ένας από τους βασικούς τρόπους με τους οποίους μπορείς να χτίσεις την εμπιστοσύνη των ασθενών είναι η προβολή κριτικών από παλιότερους ασθενείς σου. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αποδείξεις τις ικανότητές σου από τα θετικά σχόλια, που έχεις λάβει.
Η εμπιστοσύνη βρίσκεται στον πυρήνα του ιατρικού marketing. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe και να μάθεις τι μπορείς να κάνεις, για να την ενισχύσεις.