• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Το ιατρικό marketing έχει πολλές ιδιαιτερότητες μιας και πρόκειται για μια απαιτητική βιομηχανία. Ωστόσο, έχει πολλά οφέλη για κάθε ιατρείο και κλινική που θέλει να προσεγγίσει ασθενείς. Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του είναι το αίσθημα εμπιστοσύνης, που πρέπει να καλλιεργηθεί στους ασθενείς. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί τόσο μέσα από το σχεδιασμό της ιστοσελίδας και των υπηρεσιών, όσο και από περιεχόμενο που δημοσιεύεται.

Σε αυτό το άρθρο, θα μελετήσουμε τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να καλλιεργηθεί η εμπιστοσύνη, μέσα από το ιατρικό marketing.

 

#1 Χρησιμοποίησε Απλή Γλώσσα

Ο πρώτος τρόπος, για να κάνεις τους ασθενείς να σε εμπιστευτούν, είναι να δημιουργήσεις περιεχόμενο που μπορούν να το καταλάβουν. Η συγκεκριμένη βιομηχανία έχει αρκετή ορολογία, κι έτσι, είναι δύσκολο μη εξοικειωμένοι άνθρωποι να παρακολουθήσουν τέτοιο περιεχόμενο. Ωστόσο, αν προσπαθήσεις να δώσεις πρακτικές συμβουλές με έναν τρόπο που γίνεται εύκολα κατανοητός από όλους, μπορείς να κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους. Φυσικά, δε θα παραλείψεις την απαραίτητη ορολογία, αν και μπορείς να δίνεις συνοπτικές εξηγήσεις για κάθε όρο που αναφέρεις.

#2 Ανοίξου για τις Δυσκολίες που Αντιμετωπίζεις

Η πανδημία του COVID-19 έχει φέρει δυσκολίες για όλες τις επιχειρήσεις, όπως είναι και τα ιατρεία και οι κλινικές. Αν αποφασίσεις να ανοιχτείς για αυτές τις δυσκολίες, τότε οι ασθενείς θα δουν το ανθρώπινο πρόσωπο του ιατρείου σου. Τέτοιες δημοσιεύσεις προσφέρουν την απαραίτητη αμεσότητα στο ιατρικό marketing, που καλλιεργεί την εμπιστοσύνη. Παράλληλα, τέτοιες δημοσιεύσεις σου επιτρέπουν να είσαι διαφανής και να μιλήσεις για τις δύσκολες περιπτώσεις που αντιμετωπίζεις. Φυσικά, θα πρέπει να έχεις κατά νου και να τηρείς το ιατρικό απόρρητο.

#3 Σύστησε την Ομάδα σου

Ακόμα ένα είδος περιεχομένου που δείχνει την ανθρώπινη πτυχή μιας κλινικής είναι εικόνες και βίντεο με την ομάδα σου. Αν στο ιατρείο σου έχεις νοσοκόμους, σύστησέ τους στο κοινό σου. Μόλις ένας ασθενής συνδέσει ένα πρόσωπο με το ιατρείο σου, μπορεί πιο εύκολα να αισθανθεί εμπιστοσύνη και να αφήσει την υγεία του στα χέρια σου. Παράλληλα, τέτοιο περιεχόμενο είναι πιο ανάλαφρο, πράγμα που δίνει ποικιλία στα κοινωνικά σου δίκτυα.

#4 Γίνε Μέρος της Κοινότητας

Μια αποτελεσματική στρατηγική, για να ενισχύσεις την εμπιστοσύνη των ασθενών ως προς το ιατρείο ή την κλινική σου είναι να γίνεις ενεργό μέλος της κοινότητας. Προσπάθησε να βρεις εκδηλώσεις και πρωτοβουλίες που διοργανώνονται και βοήθησε με όποιο τρόπο μπορείς. Ακόμα, μπορείς να συνδράμεις στην κοινότητα με τη διοργάνωση μιας εθελοντικής αιμοδοσίας, πράγμα πολύ σημαντικό ειδικά στην περίοδο που διανύουμε. Όσο πιο πολύ προβάλλεται το όνομά σου σε τέτοιες περιπτώσεις, τόσο μεγαλύτερο το αίσθημα εμπιστοσύνης που καλλιεργείς στους ασθενείς.

#5 Δημιούργησε μια Δυναμική Ιστοσελίδα

Πλέον, οι περισσότεροι ασθενείς που αναζητούν ένα ιατρείο κρίνουν τις ικανότητες του γιατρού μέσα από την ιστοσελίδα του. Έτσι, θα πρέπει να έχεις υιοθετήσει τεχνικές web design, που ενισχύουν την εμπιστοσύνη. Εκτός από αυτό όμως, θα πρέπει να δώσεις μεγάλη έμφαση, ώστε η ιστοσελίδα σου να μπορεί να προβληθεί από κάθε συσκευή. Δε μπορείς να γνωρίζεις το μέγεθος της οθόνης που θα χρησιμοποιήσει ο κάθε χρήστη, κι έτσι θα πρέπει να έχει γίνει η απαραίτητη πρόβλεψη.

#6 Πρόσφερε Υπηρεσίες Εξ Αποστάσεως

Μια ανάγκη που έχει αναδείξει η πανδημία και η κατάσταση που βιώνουμε είναι οι υπηρεσίες εξ αποστάσεως. Φυσικά, κάτι τέτοιο δε μπορεί να εφαρμοστεί σε όλες τις ιατρικές ειδικότητες. Ωστόσο, αν υπάρχει τρόπος να εισάγεις τέτοιες υπηρεσίες, θα δεις σημαντικά αποτελέσματα.

#7 Πρόβαλλε Κριτικές Ασθενών σου

Ένας από τους βασικούς τρόπους με τους οποίους μπορείς να χτίσεις την εμπιστοσύνη των ασθενών είναι η προβολή κριτικών από παλιότερους ασθενείς σου. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να αποδείξεις τις ικανότητές σου από τα θετικά σχόλια, που έχεις λάβει.

 

Η εμπιστοσύνη βρίσκεται στον πυρήνα του ιατρικού marketing. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να επικοινωνήσεις με τους ειδικούς της SocialMe και να μάθεις τι μπορείς να κάνεις, για να την ενισχύσεις.


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

B2B Marketing Στρατηγικές για Εντυπωσιακά Αποτελέσματα

Next Post

Ενδιαφέρουσες Web Design Τάσεις για Ιστοσελίδες που Ξεχωρίζουν

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης