Η Χριστουγεννιάτικη περίοδος έχει πλέον περάσει και η κίνηση της επιχείρησης σου ενδεχομένως να έχει πέσει. Παρ’ όλα αυτά, οι χειμερινές εκπτώσεις είναι πολύ κοντά και υπάρχουν τρόποι για να προσελκύσεις όλους εκείνους τους πελάτες, που ψάχνουν για προσφορές. Αυτή είναι μια περίοδος, που μπορείς να περιμένεις αύξηση των πωλήσεων και με τη σωστή στρατηγική, μπορείς να την εκμεταλλευτείς στο έπακρον.
Η στρατηγική, που θα σου δώσει την ώθηση που αναζητάς είναι το local SEO. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε πώς το local SEO μπορεί να σου δώσει το πλεονέκτημα, κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων.
Τι είναι το Local SEO
Αν έχεις κάποιο φυσικό κατάστημα, θέλεις να αποκτήσεις πελάτες που θα το επισκεφτούν. Οι πελάτες αυτοί θα προέρχονται από τις περιοχές γύρω σου, μιας και η απόσταση παίζει σημαντικό ρόλο. Το local SEO είναι μια βελτιστοποίηση με βάση την περιοχή, στην οποία δραστηριοποιείσαι.
Για να καταλάβεις τη σημασία του, αρκεί μόνο να αναλογιστείς πως το 82% των αναζητήσεων, που πραγματοποιούνται από κινητά τηλέφωνα, αφορούν καταστήματα και υπηρεσίες «κοντά μου». Επιπρόσθετα, το 88% αυτών που έκαναν μια τέτοια αναζήτηση, επισκέφτηκαν το κατάστημα μέσα στην ίδια μέρα. Καταλαβαίνεις, λοιπόν, πως αν η μηχανή αναζήτησης δείξει την επιχείρησή σου πρώτη σε μια τέτοια αναζήτηση, τότε θα δεις αύξηση της κίνησής σου.
Οφέλη του Local SEO
Το local SEO είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό σε αναζητήσεις με βάση την τοποθεσία. Επιπρόσθετα, η ανάπτυξή του είναι σχετικά ανέξοδη. Ας δούμε, όμως, πιο αναλυτικά μερικά από τα πλεονεκτήματα που έχει το local SEO.
1) Η επιχείρησή σου θα είναι ορατή στα οργανικά αποτελέσματα
Δοκίμασε να κάνεις μια αναζήτηση στο Google με τις λέξεις «ανθοπωλεία κοντά μου». Αυτό που θα δεις είναι πως, πριν από τα υπόλοιπα αποτελέσματα, θα εμφανιστεί μια λίστα με ανθοπωλεία, που βρίσκονται στην περιοχή σου. Αυτή η λίστα έχει και κάποιες βασικές πληροφορίες, όπως είναι οι κριτικές και το ωράριο του κάθε καταστήματος. Έτσι, ο υποψήφιος πελάτης βρίσκει αυτό που τον ενδιαφέρει και επισκέπτεται το κατάστημα ή επικοινωνεί μαζί του.
Με τον ίδιο τρόπο μπορεί και η επιχείρησή σου να εμφανιστεί στα οργανικά αποτελέσματα μιας αναζήτησης. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να αναπτύξεις το local SEO για την επιχείρησή σου.
2) Η επιχείρησή σου θα είναι ορατή στο Google Maps
Εκτός από τα οργανικά αποτελέσματα, ένα ακόμα πλεονέκτημα που έχει είναι ότι θα εμφανίσει την επιχείρησή σου στο Google Maps. Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, μιας και οι άνθρωποι, που είναι ήδη στο δρόμο θα την ανακαλύψουν. Αυτοί είναι έτοιμοι πελάτες, που ψάχνουν το κατάλληλο κατάστημα για τις αγορές τους. Με το local SEO μπορείς να τους βοηθήσεις να σε βρουν ακόμα πιο εύκολα.
3) Θα αποκτήσεις σημαντικό πλεονέκτημα, έναντι των ανταγωνιστών σου
Παρόλο που το local SEO έχει πολύ καλά αποτελέσματα υπάρχουν ακόμα αρκετές επιχειρήσεις, που δεν το έχουν αναπτύξει. Υπάρχει, λοιπόν, μεγάλη πιθανότητα πως και οι ανταγωνιστές δεν το έχουν δοκιμάσει. Έτσι, θα είσαι εσύ αυτός, που θα εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του local SEO, ενώ παράλληλα, θα έχεις αποκτήσει ένα μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
4) Θα αυξήσει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου
Ένα όχι τόσο εμφανές όφελος του local SEO είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σου. Πολλοί από αυτούς που θα σε βρουν από μία τοπική αναζήτηση, ενδεχομένως να θέλουν περισσότερες πληροφορίες. Αυτές φυσικά, θα τις βρουν στην ιστοσελίδα σου. Με την κατάλληλη σχεδίαση και το περιεχόμενο, αυτοί οι περιστασιακοί επισκέπτες θα παραμείνουν στην ιστοσελίδα, αυξάνοντας την πιθανότητα να μετατραπούν σε πελάτες σου.
Επικοινώνησε μαζί μας για μία δωρεάν εκτίμηση της ιστοσελίδας σου, εδώ.