Ο σημερινός κόσμος είναι ένας κόσμος που βασίζεται στην εικόνα ή όπως το ονομάζουμε Brand! Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι επιχειρήσεις πρέπει συνεχώς να αξιολογούν, να προσαρμόζουν και να εξελίσσουν το Brand τους. Το Brand είναι ζωντανό και χρειάζεται να εξελιχθεί σε νεότερες και πιο σχετικές στρατηγικές μέσω του Rebranding στην επιχείρηση σου.
Ως επιχειρηματίας έχεις ακούσει θετικά και αρνητικά σχόλια για το Brand σας. Ωστόσο, το λογότυπό σου δεν είναι το μοναδικό κομμάτι που σε καθορίζει. Το να έχεις ένα διαφορετικό λογότυπο δεν καθορίζει αποκλειστικά τη γνώμη που θα έχει το κοινό για την επιχείρηση σου. Το brand σου δεν είναι μόνο το πρόσωπό (λογότυπο) σου, είναι κάτι που οι καταναλωτές μπορούν να βλέπουν ή να αλληλεπιδρούν. Πρόκειται για την συλλογική εικόνα, συναισθήματα, εμπειρίες και χαρακτηριστικά που προβάλλεις.
Μερικές φορές έχεις ήδη διαμορφώσει ένα Brand. Πώς θα γνωρίζεις όμως πότε είναι η στιγμή για κάτι νέο; Πώς θα ξέρεις πότε είναι η στιγμή να κάνεις Rebranding στην επιχείρηση σου; Αυτό το ερώτημα θα απαντήσουμε στο άρθρο μας. Θα δούμε μερικά πασιφανή σημάδια που σου δείχνουν το δρόμο.
1) Αποφεύγεις να δώσεις την επαγγελματική σου κάρτα ή τη διεύθυνση της Ιστοσελίδας σου
Προσπαθείς να αποφύγεις να δώσεις την επαγγελματική σου κάρτα; Ή όταν δίνεις τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σου, αισθάνεσαι την ανάγκη να αιτιολογηθείς και ναπεις ότι βρίσκεσαι σε περίοδο ανανέωσης; Τότε σίγουρα έχεις την ανάγκη για μια αλλαγή και το γνωρίζεις και ο ίδιος πολύ καλά. Ίσως το λογότυπο σου να είναι πρόχειρο, ίσως το περιεχόμενό σου να είναι παλιό και να μην εκφράζει αυτό που κάνεις τώρα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ίσως να έχεις αναπτυχθεί σε βαθμό που πλέον χρειάζεσαι μια πιο επαγγελματική εικόνα.
Χρειάζεται να σχεδιάσεις νέες ελκυστικές επαγγελματικές κάρτες και επίσης να επενδύσεις στον επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας σου. Η ιστοσελίδα σου είναι η βιτρίνα της επιχείρησης σου. Δεν θα ήθελες να είναι ξεπερασμένη και μη λειτουργική. Ο επανασχεδιασμός της είναι μια επένδυση που μπορεί να σου φέρει πολλαπλά κέρδη.
2) Οι πελάτες σου δεν μπορούν να σε διαφοροποιήσουν από τον ανταγωνισμό
Η επωνυμία είναι πάντα ένα βασικό κομμάτι της διαφοροποίησης σου από τον ανταγωνισμό. Αν είναι δύσκολο να διακρίνει το κοινό σου τις διαφορές που έχεις από τους ανταγωνιστές σου, σημαίνει ότι δεν υπάρχει μια μοναδική ταυτότητα. Επανατοποθετήσου λοιπόν στην αγορά. Ανακατασκεύασε την αντιληπτική εικόνα που έχει το κοινό για εσένα. Ξανά σχεδίασε τα γραφιστικά σου και επωφελήσου από τα Unique Selling Points που προσφέρεις. Οι μεγάλες εταιρείες που έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν ένα ξεχωριστό Brand Identity, γνωρίζουν τεράστια ανάπτυξη. Αυτό συμβαίνει διότι το Brand Identity δίνει επιπλέον αξία στα προϊόντα και το κοινό είναι έτοιμο να τα αγοράσει σε μεγαλύτερη τιμή.
3) Δεν προσελκύεις νέο κοινό και ειδικότερα νέους ανθρώπους
Μια εταιρεία που δεν προσελκύει νέο αγοραστικό κοινό, είναι καταδικασμένη να πεθάνει. Είναι αναγκαίο για μια εταιρεία να προσπαθεί να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της και όχι να περιορίζεται στο ήδη υπάρχον, γιατί χάνει τα περιθώρια ανάπτυξης. Ας το εξετάσουμε όμως και από άλλες οπτικές γωνίες. Όταν ένα Brand δεν είναι ελκυστικό, αντιμετωπίζει πολλαπλά προβλήματα. Φαντάσου ότι δεν θα έχεις πρόσβαση σε νέα ταλέντα που θα εργαστούν για εσένα. Η νέα γενιά δεν ζητά μια εργασία 09:00-17:00 σε ένα μονότονο γραφείο. Συνεπώς, όσο αναφορά τις πωλήσεις σου, όταν δεν αυξάνεις το μερίδιο αγοράς, τείνεις να μένεις στάσιμος. Σχετικά με τους νέους ανθρώπους, τους έχεις ανάγκη γιατί αλλιώς το υπάρχον κοινό σου αρχίζει να γερνάει. Ακόμη, δεν θα ενδυναμώσεις με νέες ιδέες και τεχνολογίες το δυναμικό σου.
Ο αντίκτυπος λοιπόν που έχει το Brand για την εταιρεία σου, δεν περιορίζεται μόνο στις πωλήσεις σου σε βραχυπρόθεσμο επίπεδο αλλά και στην βιωσιμότητα της μακροπρόθεσμα.
Αν έχεις εντοπίσει αυτά τα σημάδια, τότε ήρθε η στιγμή να γυρίσεις σελίδα και να κάνεις την επανάσταση σου, κερδίζοντας ξανά το κοινό και το μέλλον σου! Έλα σε επικοινωνία με τους ειδικούς της SocialMe για να σε βοηθήσουμε να πετύχεις ένα σωστό Rebranding στην επιχείρηση σου.
Σε αυτό το άρθρο είδαμε μερικά οφθαλμοφανή σημάδια που σου δείχνουν ότι πρέπει να κάνεις μια αλλαγή. Μείνε συντονισμένος, γιατί στα επόμενα άρθρα μας θα παρουσιάσουμε κρυμμένα σημάδια που φανερώνουν την ανάγκη για Rebranding!
Επικοινώνησε μαζί μας, για μια δωρεάν αξιολόγηση της εταιρικής σου ταυτότητας.