Η επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου είναι ένας κρίσιμος παράγοντας για την επιτυχία της. Όσο μεγαλύτερη είναι, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχεις να αποκτήσεις ένα κοινό που ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες σου, πράγμα που μεταφράζεται σε περισσότερες πωλήσεις. Οι δυο πιο συχνοί τρόποι να προσεγγίσεις το κοινό σου, είναι είτε με τη χρήση του SEO, είτε του PPC. Οι δύο αυτοί τρόποι όμως, δουλεύουν με εντελώς διαφορετικό τρόπο, κι έτσι θα πρέπει να χρησιμοποιούνται ανάλογα με τις ανάγκες και τους στόχους σου. Ας δούμε πιο συγκεκριμένα σε ποιες περιπτώσεις είναι καλύτερο να επικεντρωθείς στο SEO και σε ποιες στο PPC.
Πότε είναι Καλύτερο να Χρησιμοποιήσεις το SEO
Το SEO στοχεύει στο να φέρει την ιστοσελίδα σου στα πρώτα οργανικά αποτελέσματα μια μηχανής αναζήτησης. Οι περιπτώσεις στις οποίες ενδείκνυται αυτή η τεχνική είναι οι παρακάτω:
01. Όταν θέλεις Συνεχή και Μακροπρόθεσμα Αποτελέσματα
Το SEO απαιτεί ένα χρονικό διάστημα για να ξεκινήσει να αποδίδει. Έτσι, αν και έχεις ασχοληθεί αρκετά με αυτό, θα καταλάβεις τα αποτελέσματά του αρκετά αργότερα. Αν όμως η τεχνική που έχεις χρησιμοποιήσει είναι σωστή, τότε θα παρατηρήσεις μια αυξημένη και σταθερή επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου. Παράλληλα, όσο βελτιστοποιείς την ιστοσελίδα σου για το SERP, τα οφέλη που θα κερδίζεις θα είναι όλο και πιο μακροχρόνια.
02. Όταν θέλεις να Καθιερωθείς ως η Αυθεντία στον Τομέα σου
Η ιστοσελίδα-αυθεντία σε έναν τομέα, είναι αυτή που οι ενδιαφερόμενοι επισκέπτονται πρώτη όταν θέλουν πληροφορίες γι’ αυτό τον τομέα. Στην πραγματικότητα, είναι η ιστοσελίδα που θεωρείται ο ειδικός του τομέα αυτού κι έτσι κάθε πληροφορία της θεωρείται έγκυρη. Ο μόνο τρόπος για να το καταφέρεις αυτό για τη δική σου ιστοσελίδα, είναι μέσω μιας σταθερής επισκεψιμότητας. Κάθε νέος χρήστης που εισέρχεται στην ιστοσελίδα σου ενισχύει τη φήμη της. Σε αυτό το κομμάτι, η συμβολή του SEO είναι καθοριστική.
03. Όταν θέλεις να Αυξήσεις τη Συνολική Αξία της Ιστοσελίδας σου
Η αξία μια ιστοσελίδας προκύπτει από διάφορους παράγοντες, όπως είναι η επισκεψιμότητα και το πόσο συνεχής είναι ο αριθμός των διαμοιρασμών του περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και η κατάταξη στο SERP. Όλα αυτά τα κομμάτια μπορούν να βελτιωθούν με τη βοήθεια του SEO. Αν λοιπόν, έχεις δώσει βάση στο SEO και η ιστοσελίδα σου έχει αποκτήσει μια αρκετά μεγάλη αξία, μπορείς να την πουλήσεις για ένα σεβαστό χρηματικό ποσό.
Πότε είναι Καλύτερο να Χρησιμοποιήσεις το PPC
Το PPC αναφέρεται στις διαφημίσεις που μπορείς να βάλεις online επί πληρωμή. Ο πιο συνηθισμένος τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι με τη χρήση των Google Ads. Οι περιπτώσεις στις οποίες το PPC φέρνει καλύτερα αποτελέσματα είναι οι παρακάτω:
01. Όταν χρειάζεσαι Άμεσα Αποτελέσματα
Τα αποτελέσματα του PPC είναι άμεσα, κι έτσι αυτή είναι η καλύτερη τακτική όταν χρειάζεσαι να προωθήσεις τα προϊόντα σου γρήγορα. Αυτό μπορεί να είναι απαραίτητο γιατί έχεις μια ειδική προσφορά που θα ισχύει μόνο για τις επόμενες μέρες. Ακόμα, μπορεί να έχεις προϊόντα που είναι εποχικά κι άρα πρέπει να εμφανιστούν στις μηχανές αναζήτησης εκείνη τη συγκεκριμένη περίοδο. Επιπλέον, το PPC δουλεύει ακόμα και όταν θέλεις να δημιουργήσεις ενθουσιασμό, για κάποιο καινούργιο προϊόν που προσπαθείς να εισάγεις στην αγορά.
02. Όταν θέλεις να Προσεγγίσεις ένα πολύ Συγκεκριμένο Κοινό
Η σωστή στόχευση του κοινού σου, οδηγεί σε εντυπωσιακά αποτελέσματα. Μέσω του PPC έχεις τη δυνατότητα να προσδιορίσεις τα δημογραφικά, αλλά και γεωγραφικά χαρακτηριστικά του κοινού σου. Έτσι, οι διαφημίσεις σου θα εμφανίζονται μόνο σε αυτούς, οι οποίοι μάλιστα είναι και πιο πιθανό να γίνουν πελάτες σου.
03. Όταν θέλεις να Κυριαρχήσεις για ένα Συγκεκριμένο Keyword
Στο Διαδίκτυο ο ανταγωνισμός είναι σκληρός. Για το λόγο αυτό, είναι πολύ πιθανό πως για τις λέξεις κλειδιά που έχεις επιλέξει, να το έχουν κάνει και πολλές ακόμα σχετικές ιστοσελίδες. Για να κυριαρχήσεις όμως και να αποκτήσεις μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από τους ανταγωνιστές σου, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το PPC. Το μεγάλο θετικό του, είναι ότι εμφανίζεται πριν από τα οργανικά αποτελέσματα, κάνοντας το πιο εύκολο να κερδίσεις τα πολυπόθητα κλικ.
Όποια τεχνική και να σε ενδιαφέρει, απαιτείται εξειδίκευση και καθημερινή αναπροσαρμογή. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να μάθεις πώς μπορείς να εκμεταλλευτείς τα οφέλη του SEO και του PPC. Η ομάδα της SocialMe θα επικοινωνήσει το συντομότερο δυνατόν, για να σου προσφέρει τις λύσεις που θα σε οδηγήσουν στους στόχους σου.