• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Το 2019 είναι εδώ, σε περίπτωση που δεν έχεις ετοιμάσει κάποιο σχέδιο, είναι σημαντικό να λάβεις υπόψη σου πρώτα ορισμένα στατιστικά που αφορούν την περίοδο που μας πέρασε (2017/αρχές 2018), σχετικά με την συμπεριφορά των χρηστών και καταναλωτών διαδικτυακά τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε Ελληνικό επίπεδο, ουτώς ώστε να μπορείς να κάνεις πιο έγκυρα πλάνα και προβλέψεις.

 

Σύμφωνα με τo Google Marketing Event, καταγράφηκαν τα ακόλουθα 3 κύρια στατιστικά σχετικά το ηλεκτρονικό εμπόριο και digital marketing (παγκόσμια):

 

 

No. 1: Υπάρχουν αυξανόμενες αναζητήσεις χρηστών τύπου “Ηοw to avoid…” (πως να αποφύγεις Χ, Υ)  και συγκεκριμένα κατά 150% ενώ ερωτήματα/αναζητήσεις τύπου  “Ιs X worth it?” (αξίζει το Χ, Υ;) έχουν παρουσιάσει 80% αύξηση.

 

Oı περισσότεροι χρήστες, όπως έχει πει και αντιπρόσωπος της Google, δείχνουν να αναζητούν άμεσες λύσεις στα προβλήματα τους ενώ χρησιμοποιούν την μέθοδο της εξάλειψης επιλογών προτού πάρουν μια απόφαση π.χ να αγοράσουν ένα συγκεκριμένο προϊόν έναντι άλλου.

 

Δεν ψάχνουν άμεσα για το “καλύτερο μπέργκερ στην πόλη”, κοιτάζουν μια λίστα από αποτελέσματα και επιλογές και αν κάτι δεν συμβαδίζει με τις προσδοκίες τους π.χ τιμές ή φωτογραφίες ή κακές κριτικές, το προσπερνούν με την αφαιρετική μέθοδο, ώσπου να φτάσουν στην καλύτερη επιλογή για αυτούς.

 

Νο. 2: Το 91% των smartphone users έχει αγοράσει ή έδειξε πρόθεση να αγοράσει κάτι, έχοντας δει σχετικό ad.

 

Xάρη σε εργαλεία και τεχνολογίες “machine learning” (τεχνητής νοημοσύνης) οι digital marketers μπορούν τώρα να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας τους και να “σερβίρουν” στον κόσμο πιο στοχευμένες διαφημίσεις, που θα ανταποκρινονται στα προσωπικά τους ενδιαφέροντα. Τεράστια brands όπως η Νetflix, έχουν σημειώσει πωλήσεις εκατομμυρίων χρησιμοποιώντας αυτή την μέθοδο. Η τεχνολογία αυτή βασικά, “σερβίρει” τις κατάλληλες διαφημίσεις, τον κατάλληλο χρόνο, και σε συγκεκριμένη αγορά στόχο.

 

Γνωστά “machine learning” εργαλεία της Google που μπορείς και εσύ να χρησιμοποιήσεις είναι το TrueView for each (στοχεύει χρήστες που έχουν ήδη επισκεφτεί την σελίδα σου ) και ΤrueView for action (διαφήμιση σε χρήστες που έχουν ήδη τσεκάρει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου διαδικτυακά και έχουν κάνει κλικ σε βίντεο) .

 

Νο.3: Το 50% των καταναλωτών έχει εγκαταλείψει μια αγορά επειδή η ιστοσελίδα αργούσε να φορτώσει.

 

Μπορεί να ακούγεται αποθαρρυντικό αλλά 1 στους 2 χρήστες εγκαταλείπει μια αγορά (αφού επιχειρήσει να κάνει check in) εάν η συγκεκριμένη ιστοσελίδα αργεί εκνευριστικά να φορτώσει, ακόμα και αν παίρνει μερικά δευτερόλεπτα παραπάνω.

 

Συνεπώς, για να μην κάνεις τους χρήστες να φεύγουν τρέχοντας από την ιστοσελίδα σου και να μην προβαίνουν σε καμία αγορά, είναι σημαντικό να τεστάρεις την ταχύτητα φόρτωσης (loading speed) του landpage σου. Μπορείς να το κάνεις εύκολα και δωρεάν μέσω του Google εργαλείου: Page Speed Insights ή του Test My Site.

 

Tι γίνεται με την περίπτωση της Ελλάδας;

 

Παρόλο που στατιστικά το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα την τελευταία τριετία δεν βαδίζει στους ίδιους ρυθμούς όπως στις ΗΠΑ και μεγαλύτερες χώρες, υπάρχουν σημαντικές αυξήσεις όσον αφορά την χρήση ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Για παράδειγμα, το 2017 παρουσιάστηκε αύξηση 3.8% στους έλληνες χρήστες που έχουν κάνει αγορές online σε σύγκριση με το 2016.

 

Επιπλέον περίπου τα μισά προϊόντα/υπηρεσίες που έχουν παραγγελθεί οnline αφορούσαν είδη ένδυσης και υπόδησης (56,7%) ενώ ένα επίσης σημαντικό ποσοστό (28%) αφορούσαν αγορά ηλεκτρονικών συσκευών.

 

Σχετικά με τους χρήστες smartphone, 93% των ερωτηθέντων έχει δηλώσει χρήση του κινητού για αναζήτηση προσφορών μέσω κατεβασμένων app.

 

Επίσης ένα εντυπωσιακό 84,8% των ελλήνων καταναλωτών που αγοράζει online αγοράζει από τοπικές επιχειρήσεις ενώ ένα μικρότερο ποσοστό, από χώρες της Ε.Ε

 

‘Οσον αφορά τα  συχνότερα παράπονα των online αγοραστών στην Ελλάδα, αν και το 91.2% δεν έχει εκφράσει κάποιο παράπονο σχετικά με κάποια online αγορά, υπάρχει ένα μικρό ποσοστό (4%) που έκφρασε ως συχνότερο παράπονο τον καθυστερημένο χρόνο παράδοσης.

 

Γενικά το 2019 αναμένεται εντεταμένη αύξηση των εργαλείων “machine learning” για πιο στοχευμένες διαφημίσεις, ενώ σε πιο τοπικό επίπεδο και ιδιαίτερα στην περίπτωση του ελληνικού ηλεκτρονικού εμπορίου, θα υπάρχει μια μικρή αύξηση στις αναζητήσεις των χρηστών για τοπικές επιχειρήσεις online οι οποίες παρέχουν εξατομικευμένα εργαλεία π.χ αναγνώριση φωνής ή διαδραστικά mobile apps τα οποία θα είναι εύκολα προσβάσιμα από οποιαδήποτε οθόνη.


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Αυτοματοποιημένο marketing: τι είναι, γιατί και πως να το χρησιμοποιείς!

Next Post

Πως να αναπτύξεις link σωστά για αύξηση του SEO της ιστοσελίδας σου;

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης