Τα τελευταία χρόνια, οι άνθρωποι έχουν γίνει όλο και πιο εξαρτημένοι από το κινητό τους τηλέφωνο. Αυτό μπορεί να φανεί και από το πόσο αποδοτικές έχουν γίνει ορισμένες εφαρμογές και στρατηγικές του marketing. Πράγματι, μια από τις στρατηγικές με τα καλύτερα αποτελέσματα περιλαμβάνει τη χρήση των messaging apps και των SMS. Το SMS marketing αποτελεί μια πιο άμεση μορφή επικοινωνίας με τους πελάτες σου σε σχέση με το email marketing. Ειδικά σε περιπτώσεις που θέλεις να προωθήσεις κάτι σε ένα μικρό χρονικό διάστημα, είναι η καλύτερη τακτική που έχεις στα χέρια σου. Δεν είναι τυχαίο που το 90% των μηνυμάτων που στέλνονται ανοίγονται σε μόλις 3 λεπτά.
Τι είναι το SMS Marketing;
Όπως είναι εμφανές από τον όρο, είναι μια στρατηγική προώθησης που περιλαμβάνει την αποστολή γραπτού μηνύματος στους πελάτες. Τα μηνύματα αυτά μπορεί να αφορούν προσφορές, ενημερώσεις και διάφορες ειδοποιήσεις.
Για να καταφέρεις να αναπτύξεις μια επιτυχημένη καμπάνια SMS θα πρέπει να διασφαλίσεις ότι μηνύματα πηγαίνουν σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται. Για να αποκτήσεις μια λίστα ενδιαφερόμενων, χρησιμοποίησε τα social media σου, ένα email campaign ή ακόμα και μια φόρμα μέσα στο φυσικό σου κατάστημα. Ακόμα ένα σημαντικό ζήτημα που πρέπει να προσέξεις, είναι η συχνότητα και η ώρα που θα στέλνεις τα SMS. Γενικά, το open rate των SMS είναι μεγάλο αλλά δεν πρέπει να κουράζεις τη λίστα σου με πολλά μηνύματα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να βγουν πολλοί από τη λίστα.
Γιατί είναι τόσο Αποτελεσματικό
Αν γίνει σωστά το SMS marketing μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικό. Αυτό συμβαίνει γιατί:
- Η πλειοψηφία των ανθρώπων χρησιμοποιεί smartphone – το SMS marketing μπορεί να φέρει άμεσα αποτελέσματα στο lead generation. Αν συμπεριλάβεις μέσα στο μήνυμα ένα link για την επιχείρησή σου, ένα μεγάλο ποσοστό θα το ακολουθήσει.
- Είναι πιο προσβάσιμο – παρόλο που μπορεί κάποιος να βρει εύκολα wi-fi, το SMS σου εγγυάται ότι το μήνυμά σου θα παραδοθεί σε οποιαδήποτε συνθήκη.
- Έχει υψηλό engagement rate – αν προσπαθείς να επικοινωνήσεις προσφορές που λήγουν σε ένα μικρό χρονικό διάστημα, τότε το SMS είναι το καλύτερο όπλο που διαθέτεις. Το μεγάλο open rate του μπορεί να σε καθησυχάσει ότι το μήνυμα θα διαβαστεί από πολλούς.
Οι Καλύτερες Τακτικές για το SMS Marketing
Όπως αντιλαμβάνεσαι, το SMS marketing μπορεί να αποτελέσει μια κερδοφόρα στρατηγική για την επιχείρησή σου. Παρακάτω, σου έχουμε μερικές τακτικές που χρησιμοποιούν αυτή την στρατηγική marketing για να τραβήξουν την προσοχή του κοινού σου.
Δώσε στους Παραλήπτες κάποιο Κουπόνι
Ο πιο εύκολος τρόπος για να δημιουργήσεις πωλήσεις, είναι με το να παρέχεις κάποιο κουπόνι με μια αποκλειστική προσφορά. Ωστόσο, για να πείσεις το κοινό να γραφτεί στη λίστα σου, φρόντισε το κουπόνι να είναι μοναδικό ανά χρήστη. Με αυτό τον τρόπο, δεν θα μπορούν να το χρησιμοποιήσουν όσοι δεν είναι γραμμένοι.
Χρησιμοποίησε το SMS Marketing σαν μια Drip καμπάνια
Ακόμα, μπορείς να δημιουργήσεις μια σειρά αυτοματοποιημένων μηνυμάτων που θα στέλνονται στους παραλήπτες ανά κάποιο χρονικό διάστημα. Ο στόχος των μηνυμάτων αυτών είναι η πώληση, αλλά η προώθηση γίνεται με πιο ομαλό και σταδιακό τρόπο. Όπως και με τις email drip καμπάνιες, έτσι και με τις SMS, μπορείς να κάνεις αυτή τη διαδικασία εντελώς αυτοματοποιημένη. Αυτό σημαίνει ότι θα την δημιουργήσεις μια φορά, κι έπειτα τα μηνύματα θα σταλούν από μόνα τους.
Πραγματοποίησε μια Έρευνα για να Μάθεις Καλύτερα το Κοινό σου
Η έρευνα του κοινού σου είναι ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα στο digital marketing. Έτσι, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το SMS marketing για να πραγματοποιήσεις μια τέτοια έρευνα. Οι παραλήπτες το μόνο που θα έχουν να κάνουν είναι να απαντούν με μια λέξη-κλειδί ή έναν αριθμό που θα τους έχεις θέσει.
Χρησιμοποίησε το SMS Marketing ως Συμπλήρωμα για την Υπόλοιπη Digital Marketing Στρατηγική σου
Το SMS marketing μπορεί να λειτουργήσει ως συμπλήρωμα του email marketing σου. Έτσι, θα μεγιστοποιήσεις τα αποτελέσματά σου, αφού θα χρησιμοποιείς τα SMS για τις πιο επείγουσες ειδοποιήσεις και τα email για τις πιο μακροσκελείς καμπάνιες.