• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Το branding της επιχείρησής σου είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχία της. Τα στοιχεία που περιλαμβάνει απαρτίζουν την ταυτότητά της, καθώς και είναι αυτά που θυμάται το καταναλωτικό κοινό. Μέσα από το branding, μπορείς να εκφράσεις τη φιλοσοφία σου και να βρεις τους πελάτες, που την αναζητούν.

Ωστόσο, ο καθορισμός του ιδανικού brand image είναι μια περίπλοκη διαδικασία που περιλαμβάνει διαφορετικά κομμάτια. Έτσι, είναι πολύ σύνηθες να πραγματοποιούνται λάθη, τόσο από άγνοια όσο και από αμέλεια.

Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στο branding που πρέπει να αποφύγεις, για να το κάνεις επιτυχημένα.

 

#1 Δεν Υπάρχει Σαφής Καθορισμός των Στοιχείων του Branding σου

Όπως αναφέραμε παραπάνω, το branding περιλαμβάνει πολλά κομμάτια. Ωστόσο, τα πιο βασικά αποτελούν και τα οπτικά σημάδια που χαρακτηρίζουν την ταυτότητα της επιχείρησής σου. Για παράδειγμα, η χρωματική παλέτα, οι γραμματοσειρές, και το λογότυπο είναι όλα στοιχεία που θα πρέπει να προσδιορίσεις μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια. Έτσι, κάθε φορά που θα χρειαστείς κάτι, θα έχεις τις σωστές κατευθυντήριες για να διατηρήσεις την εικόνα σου. Με αυτό τον τρόπο, το brand storytelling σου θα ενισχυθεί.

#2 Ξεκινάς με Ένα Κακοσχεδιασμένο Λογότυπο

Το λογότυπο της επιχείρησής σου είναι εξαιρετικά σημαντικό μιας και είναι το πρώτο στοιχείο που θα παρατηρήσει κάθε δυνητικός σου πελάτης. Έτσι, αυτό το στοιχείο μπορεί να επηρεάσει την αντίληψή του για την ποιότητα των υπηρεσιών ή των προϊόντων σου. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να αποφύγεις τα συχνά λάθη που πραγματοποιούνται κατά το σχεδιασμό ενός εταιρικού logo. Επένδυσε σε ένα επαγγελματικό λογότυπο, που εκφράζει την επιχείρησή σου και το branding της.

#3 Δεν Υπάρχει Σημείο Επαφής με το Κοινό σου

Το branding της επιχείρησής σου έχει στόχο να αναδείξει τη φιλοσοφία και το όραμά της. Αυτό με τη σειρά του θα προσελκύσει τους χρήστες που πιστεύουν σε αυτό που πρεσβεύεις. Παρ’ όλα αυτά, το branding σου θα πρέπει να βασιστεί σε μια κοινή γλώσσα με το κοινό που στοχεύεις. Θα πρέπει να χρησιμοποιείς τα στοιχεία που θα τους κάνουν να ταυτιστούν με την επιχείρησή σου και θα τους πείσουν να δοκιμάσουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου.

#4 Το Branding σου δεν Εφαρμόζεται σε Κάθε σου Δραστηριότητα

Ένα συχνό λάθος που παρατηρείται σε πολλές επιχειρήσεις είναι ότι το branding δεν περνάει σε όλες τις δραστηριότητές τους. Με αυτό τον τρόπο, χάνουν τη συνεκτικότητα που θα κάνει την επιχείρηση άμεσα αναγνωρίσιμη από το κοινό τους. Για παράδειγμα, τα στοιχεία του branding σου πρέπει να υπάρχουν από τις συσκευασίες των προϊόντων σου, την ιστοσελίδα, αλλά και το social media marketing και τα newsletters σου.

#5 Οι Προσπάθειές σου δεν Είναι Αυθεντικές

Ο πιο σημαντικός κανόνας για την ανάπτυξη του branding της επιχείρησής σου είναι πως θα πρέπει να πρεσβεύει κάτι που πιστεύεις. Αυτή η αυθεντικότητα είναι σημαντική, καθώς το κοινό την αντιλαμβάνεται και θα σε επιβραβεύσει. Αν προσπαθείς συνεχώς να πουλήσεις τα προϊόντα σου, τότε τα αποτελέσματα μπορεί να είναι διαφορετικά από αυτά που περίμενες. Παράλληλα, αν χτίσεις μια επιχείρηση που προωθεί τις αντιλήψεις σου, θα έχεις περισσότερο πάθος για τη δουλειά σου και η ικανοποίηση που θα λαμβάνεις θα είναι ακόμα περισσότερη.

#6 Δεν Αξιολογείς την Πρόοδο του Branding σου

Τόσο το καταναλωτικό κοινό, όσο και οι επιχειρήσεις εξελίσσονται και αλλάζουν. Έτσι, ένα επιτυχημένο branding μπορεί να θεωρηθεί παρωχημένο μετά από ένα διάστημα. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να αξιολογείς το κοινό σου και τις προτιμήσεις του. Αν παρατηρήσεις πως το brand image της επιχείρησής σου αποτυγχάνει να τους προσεγγίσει, πρέπει να σκεφτείς πιθανές αλλαγές. Ευτυχώς, υπάρχουν κάποια σημάδια, που σου υποδεικνύουν την ανάγκη για rebranding.

 

Επικοινώνησε το σωστό μήνυμα για την επιχείρησή σου μέσα από το επιτυχημένο branding της. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να αφήσεις τους ειδικούς της SocialMe να το αναλάβουν.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

8 Μυστικά για να Βελτιώσεις το Web Design της Ιστοσελίδας σου

Next Post

E-shops – Πώς θα Σχεδιάσεις την Τέλεια Σελίδα Προϊόντος

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης