Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε προσπαθήσει να προσθέσουμε ένα link σε ένας post αλλά είναι υπερβολικά δυσανάγνωστο. Τα δυσανάγνωστα και μεγάλα links λειτουργούν αρνητικά στη ψυχολογία των χρηστών και έχουν μικρότερες πιθανότητες να τα πατήσουν. Επιπλέον, πολλοί χρήστες θεωρούν αυτή την εικόνα ως spammy και όχι μόνο δεν κερδίζουμε την εμπιστοσύνη τους αλλά τη χάνουμε περισσότερο. Το να προσπαθούμε να πείσουμε τους ανθρώπους να κάνουν κλικ σε έναν μακρύ, μπερδεμένο link είναι σχεδόν είναι κακή τακτική. Είναι τόσο κακή τακτική όσο ένας πωλητής, που κάνει door to door πωλήσεις για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Για να αποφευχθεί ένα τέτοιο σενάριο δημιουργήσαμε αυτό το άρθρο με τα 3 καλύτερα εργαλεία Short Links για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας!
Πότε χρειάζεται απαραίτητα να χρησιμοποιούμε Short Links
- Όταν δημοσιεύουμε μεγάλους συνδέσμους στα Social Media. Μπορεί να μοιάζουν με ανεπιθύμητα μηνύματα ή να αποτρέπουν τους χρήστες να κάνουν κλικ σε κάτι που δεν αναγνωρίζουν.
- Όταν θέλουμε να παρακολουθούμε στενά τις επιδόσεις και τα αναλυτικά στοιχεία του συνδέσμου μας. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να μας βοηθήσουν να καταλάβουμε ποια κομμάτια περιεχομένου έχουν τις καλύτερες επιδόσεις ανάλογα την πλατφόρμα.
- Όταν θέλουμε να μειώσουμε τον αριθμό των χαρακτήρων στην ανάρτηση. Κάθε Social Media δίνει ένα όριο χαρακτήρων που μπορούμε να συμπεριλάβουμε στις αναρτήσεις μας. Το Twitter και το LinkedIn έχουν τα συντομότερα όρια χαρακτήρων στους 280 και 600 χαρακτήρες αντίστοιχα. Οπότε αν χρειαστεί να συμπιέσουμε έναν σύνδεσμο σε μια από τις αναρτήσεις μας, τα links shorteners μπορούν να μας βοηθήσουν να μείνουμε εντός του ορίου.
Ποια είναι τα καλύτερα Short Links Εργαλεία
-
Bit.ly
Το Bit.ly έχει κερδίσει επάξια μια ηγετική θέση στη λίστα μας καθώς διαθέτει έναν ολοκληρωμένο πίνακα ελέγχου. Ο πίνακας εμφανίζει τις μετρήσεις αποδόσεων των links μας, όπως τον αριθμό των κλικ, τα funnels και χρήσιμες γεωγραφικές πληροφορίες των ατόμων που κάνουν κλικ στους συνδέσμους μας. Επίσης, προσφέρει εξατομικευμένους επεξεργάσιμους συνδέσμους.
Τέλος, μπορεί να ενσωματώσει λογισμικό διαχείρισης Social Media, όπως Sprinklr, Sprout Social, Buffer, Hootsuite και HubSpot. Ο δωρεάν λογαριασμός του Bit.ly προσφέρει έως και 500 εξατομικευμένους συνδέσμους και 10.000 απλούς συνδέσμους.
-
Bl.ink
Το Bl.ink είναι ένα ακόμα αξιόπιστο εργαλείο για short link που προσφέρει προσαρμοσμένες συνδέσεις με σχετικές λέξεις και όχι απλά μια τυχαία σειρά χαρακτήρων. Παρέχει επίσης αναλυτικές αναφορές που μπορούν να παρακολουθήσουν τα κλικ ανά ημερομηνία, ώρα, γλώσσα, παραπομπές, συσκευή και τοποθεσία. Μάλιστα μπορούμε να τα συνδέσουμε και με το Google Analytics ή το Adobe αν επιθυμούμε.
Το Bl.ink έχει τη δυνατότητα της δωρεάν συνδρομής προσφέροντας έως και 1.000 συνδέσμους στους οποίους καταγράφονται μέχρι 1.000 κλικ ανά σύνδεσμο. Μετά από αυτό, θα πληρώσουμε ανάλογα με τον αριθμό των συνδέσμων που δημιουργούμε και παρακολουθούμε
-
Rebrand.ly
Το Rebrand.ly είναι ένα πολύ αξιόπιστο short link εργαλείο με περισσότερους από 250.000 πελάτες. Είναι μια πλατφόρμα συντομεύσεων συνδέσμων που μπορεί να μαρκάρει τους συνδέσμους σας. Το προτείνουμε γιατί έχει την ίδια δυναμικότητα και τις ίδιες δυνατότητες με τις προηγούμενες. Το μοναδικό χαρακτηριστικό του είναι ότι μπορεί να γίνει integrate με πάνω από 50 άλλες πλατφόρμες για να εξασφαλίσουμε το ιδανικότερο distribution των συνδέσμων μας.
Ωστόσο, εδώ έχουμε συνδρομές επί πληρωμή. Για παράδειγμα, το σχέδιο εκκίνησης ενός πλάνου του προσφέρει 50.000 κλικ, 5.000 Brand Links με € 25.81 το μήνα και η συνδρομή του μπορεί να φτάσει στα 350€ το μήνα για μεγάλα brand,
Προτείνουμε να τα δοκιμάσετε όλα τα εργαλεία για να αποφασίσετε ποιο ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας. Σε περίπτωση που δεν μείνετε ικανοποιημένοι με κανένα από αυτά (πράγμα δύσκολο), σας προτείνουμε επίσης μερικά αξιόπιστα εργαλεία που μπορείτε να δείτε.
-
Ow.ly
-
Buff.ly
-
TinyURL
-
Tiny.CC
Η SocialMe μπορεί να γίνει ο πιο αποτελεσματικός σύμβουλος σας για θέματα marketing και branding με σκοπό να σας βοηθήσει να αυξήσετε τα κέρδη σας. Ελάτε σε επικοινωνία μαζί μας για να λάβετε προσφορά