Το 2020 είναι η κατάλληλη ευκαιρία για να κάνεις μια νέα αρχή, με νέες τακτικές και ένα νέο προγραμματισμό, για χάρη της επιχείρησης σου. Μπορείς με τη νέα χρονιά να επενδύσεις στον ψηφιακό κόσμο και μέσα από στοχευμένες ενέργειες να αυξήσεις τα κέρδη σου. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε το 2ο μέρος με τις τακτικές Markering, που μπορείς να αξιοποιήσεις, για να πετύχεις τους στόχους σου!
Χρησιμοποίησε το Google Analytics ως βασικό εργαλείο marketing
Πρόκειται για ένα παντοδύναμο εργαλείο. Προσφέρει αξία σε βαθμό που οι άνθρωποι δε μπορούν να φανταστούν και είναι δωρεάν. Τι άλλο χρειάζεσαι για να καθιερώσεις το Google analytics, ως το βασικότερο εργαλείο marketing που έχεις. Ένα σωστά στημένο google analytics είναι ένα πραγματικό δώρο για μια επιχείρηση, που ασχολείται με το ψηφιακό marketing. Σε βοηθάει να έχεις τον πλήρη έλεγχο όλων των ενεργειών και δεδομένων, που σχετίζονται με την ιστοσελίδα σου. Γλιτώνεις σημαντικό χρόνο και κερδίζεις χρήματα αν αξιοποιήσεις σωστά τη δυναμική του Google Analytics. Μπορείς να εντοπίσεις σημεία που χρήζουν βελτίωσης, να γνωρίζεις από πού προέρχονται οι πωλήσεις σου και πώς να αυξήσεις τα κέρδη σου.
Ο κύριος λόγος που πιστεύουμε ότι δεν χρησιμοποιείς αρκετά το εργαλείο αυτό, είναι διότι μπορεί να γίνει πολύ περίπλοκο. Ομολογουμένως έχεις δίκιο, αλλά πώς θα μπορούσε να μην είναι με τόσες πολλές δυνατότητες; Αυτό που χρειάζεσαι είναι να συνεργαστείς με μια έμπειρη ομάδας από Marketers, για να πετύχεις τους στόχους σου.
Αξιοποίησε καθολικά τακτικές content marketing σε όλα τα κανάλια σου.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το content marketing ως μια μεμονωμένη ενέργεια και όχι ως ένα σύνολο, που χτίζει την Εμπορική σου Ταυτότητα. Αυτό σημαίνει ότι είναι διαθέσιμοι να επενδύσουν χρήματα σε copywriters, για να αναρτήσουν ποιοτικό περιεχόμενο στα social media. Ωστόσο, πρόκειται για μια μεμονωμένη ενέργεια και θα εξηγήσουμε άμεσα το γιατί με ένα παράδειγμα λανθασμένης προσέγγισης:
1: Ανεβάζει ένας copywriter ένα στοχευμένο post
2: Το post πετυχαίνει το σκοπό του και προσελκύει ένα μέρος του κοινού να πατήσει click και να μπει στην ιστοσελίδα
3: Αν η επιχείρηση δεν έχει φροντίσει να ασχοληθεί με τακτικές content marketing της ιστοσελίδα της, ο πελάτης θα αντικρίσει κάτι διαφορετικό από αυτό που περίμενε. Αυτό σημαίνει ότι ένα μεγάλο ποσοστό θα εγκαταλείψει την ιστοσελίδα, χωρίς να αγοράσει κάτι ή να δηλώσει ενδιαφέρον.
Το παράδειγμα που δώσαμε μας δείχνει, ότι το content marketing πρέπει να αντιμετωπίζεται συλλογικά σε μια επιχείρηση. Για να δώσει τη μέγιστη αξία, πρέπει υποστηρίζει το σύνολο του customer journey, όχι μόνο ένα κομμάτι αυτού.
Βελτιστοποίησε την ιστοσελίδα σου πρώτα για mobile users
Οι επισκέπτες, που επισκέπτονται μια ιστοσελίδα από υπολογιστή είναι πλέον πολλοί λιγότεροι από τους mobile users. Τα κινητά αποτελούν το κύριο μέσο, που χρησιμοποιούν ειδικότερα οι νέες γενιές, για το σερφάρισμα στο internet. Αυτό σημαίνει ότι το 2020 δε θα δικαιολογείται μια ιστοσελίδα να μην είναι mobile friendly, δηλαδή ταχύτητα στην περιήγηση, ενισχυμένη προσβασιμότητα, στοχευμένη δομή, μικρός όγκος απαιτούμενων δεδομένων κλπ. Όλα αυτά που αναφέραμε περιγράφονται ως UX (user experience) και UI (user interface) μιας ιστοσελίδας. Αν δεν έχεις φροντίσει γι’ αυτό, έλα σε επικοινωνία μαζί μας, αναφέροντας αυτούς τους όρους κι εμείς θα σε κατευθύνουμε δίνοντας πραγματικές λύσεις.
Κάνε το κοινό σου τον πραγματικό Ήρωα, όχι το Brand σου
Αν στα μηνύματα που χρησιμοποιείς συνηθίζεις να μιλάς για εσένα, θα χάσεις εύκολα το κοινό σου. Υπάρχει ένας μυστικός κανόνας στο Marketing, όπου αναφέρει ότι το κοινό δεν νοιάζεται στη πραγματικότητα για το Brand σου. Αυτό που το νοιάζει είναι ο εαυτός του και η αξία που αποκτά, μέσα από το Brand σου. Με λίγα λόγια αυτό σημαίνει ότι όταν δημιουργείς περιεχόμενο δεν πρέπει να εστιάζεις στο τι κάνεις. Αντιθέτως, εστίασε στο τι μπορούν να κάνουν οι πελάτες σου χάρις εσένα και του Brand σου.
Έχεις απορίες για το ποιες θα πρέπει να είναι οι επόμενες κινήσεις σου, για να αυξήσεις τα κέρδη σου το 2020;