• Αγίας Σοφίας 46, Θεσσαλονίκη
  • +30 231 4011791
  • [email protected]

Follow us:

Κλήση
cart
Σύνδεση
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Υπηρεσίες
    Web Solutions
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    • Κατασκευή Ιστοσελίδων
    • Κατασκευή eshop
    • eshop MarketMe®
    Τεχνικές Υπηρεσίες
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    • Φιλοξενία Ιστοσελίδων
    • Συντήρηση/Αναβάθμιση
    • Τεχνική Υποστήριξη
    • Ασφάλεια Ιστοσελίδων
    • Τεχνικός Έλεγχος Ιστοσελίδων
    Digital Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    • Συμβουλευτική Επιχειρήσεων
    • Προώθηση Επιχειρήσεων
    • Διαφημίσεις Google
    • Influencer Marketing
    • Social Media Marketing
    • Email Marketing
    • SEO Marketing
    • SMS Marketing
    Creative Services
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    • Social Media Video
    • Content Marketing
    • Copywriting / Blogging
    • Λoγότυπo
    • Εταιρική Ταυτότητα
    • Σχεδιασμός Εντύπoυ
    • Σχεδιασμός συσκευασίας
    Τουριστικό Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
    • Restaurant Hotel Marketing
  • Portfolio
  • Blog
  • Επικοινωνία
  • Επικοινωνία
  • Support
Posted by Philipp Sarailis

Τα τελευταία χρόνια, κάθε στρατηγική του digital marketing περιλαμβάνει και τα Google Ads. Αυτές οι διαφημίσεις σου εγγυώνται ότι η ιστοσελίδα ή το e-shop σου θα φτάσει στο κοινό που αναζητάς.

Αν, λοιπόν, θέλεις να ασχοληθείς πιο σοβαρά με τα Google Ads, καλό θα ήταν να μάθεις πώς μπορείς να αξιολογήσεις την επιτυχία τους. Το Quality Score της Google είναι ένα τέτοιο εργαλείο. Ο συγκεκριμένος δείκτης έχει εμφανιστεί εδώ και αρκετά χρόνια και σίγουρα θα γίνει ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία που έχεις στη διάθεσή σου. Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις πώς θα το βελτιώσεις, ώστε να έχεις καλύτερα αποτελέσματα από το PPC.

 

Τι Είναι το Quality Score στα Google Ads;

Πριν περάσουμε στους τρόπους βελτιστοποίησης, καλό είναι να μάθεις τι ακριβώς είναι το Quality Score. Πρόκειται για ένα σύστημα αξιολόγησης, που δημιούργησε η Google, ώστε να υπολογίσει την επιτυχία των διαφημίσεων σου ως προς το περιεχόμενο και τα keywords τους. Η βαθμολογία του Quality Score είναι στην ουσία η σύγκριση της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεών σου με αυτές των ανταγωνιστών σου. Έτσι, το Google μπορεί να αποφασίσει ποια διαφήμιση θα τοποθετηθεί πρώτη σε μια σχετική αναζήτηση.

4 Τρόποι για να το Βελτιστοποιήσεις

Μαζί με τη βελτίωση των Google Ads σου, μπορείς να ενισχύσεις και το Quality Score τους. Ορισμένοι τρόποι για να το κάνεις αυτό είναι οι παρακάτω:

#1 Ενημερώσου για τα Βασικά Στοιχεία του Quality Score

Το πρώτο βήμα για να αναβαθμίσεις το Quality Score των διαφημίσεών σου είναι να ενημερωθείς σχετικά με τους βασικούς παράγοντες που το επηρεάζουν. Πιο συγκεκριμένα, η Google έχει δηλώσει πως χρησιμοποιεί τρία στοιχεία για τον υπολογισμό του, τα οποία είναι:

  • Το αναμενόμενο CTR – ο παράγοντας αυτός αναφέρεται στο πόσο πιθανό είναι να πατήσει ένας χρήστης στη διαφήμισή σου.
  • Η συνάφεια της διαφήμισης – ο παράγοντας αυτός σχετίζεται με τη συνάφεια που έχει η διαφήμιση με την πρόθεση του χρήστη.
  • Η ευχρηστία της landing page – η Google δίνει μεγάλη σημασία στην ευχρηστία μιας ιστοσελίδας για την κατάταξή της στα SERP. Το ίδιο συμβαίνει και με τις landing pages που συνοδεύουν τις διαφημίσεις σου.

#2 Βελτίωσε το CTR των Διαφημίσεών σου

Όπως καταλαβαίνεις, το CTR των διαφημίσεών σου είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία τους, μιας και συμβάλλει και στη διαμόρφωση του Quality Score. Έτσι, ένας από τους πρωταρχικούς σου στόχους θα πρέπει να είναι η βελτίωσή του. Ενδεικτικά, αυτό μπορείς να το κάνεις με τις παρακάτω στρατηγικές:

  1. Χρησιμοποίησε ισχυρά calls to action που θα δώσουν κίνητρο στους χρήστες να πατήσουν στη διαφήμισή σου,
  2. Βελτιστοποίησε το κείμενο της διαφήμισης, ώστε να δείχνει στους χρήστες πως έχουν βρει αυτό που ψάχνουν.

Σε κάθε περίπτωση, θυμήσου πως κάθε κοινό είναι διαφορετικό. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να πειραματιστείς, για να βρεις ποια στρατηγική είναι πιο αποδοτική στην περίπτωσή σου.

#3 Γράψε Κείμενο για τις Διαφημίσεις σου Σύμφωνα με το Κοινό σου

Ένας από τους πιο συχνούς λόγους που οφείλονται για την αποτυχία των Google Ads σου είναι ότι δεν έχουν σχέση με την πρόθεση του χρήστη. Για να βελτιώσεις την ποιότητά τους και για να ανεβάσεις το Quality Score, θα πρέπει να βελτιώσεις και το κείμενό τους. Προσπάθησε να χρησιμοποιήσεις γλώσσα που να είναι κοντά σε αυτή που χρησιμοποιεί το κοινό σου και τοποθέτησε λέξεις κλειδιά, που να σχετίζονται με την πρόθεσή τους.

#4 Ανακάλυψε τα Αρνητικά Keywords

Τέλος, ένας τρόπος για να βελτιώσεις το Quality Score είναι με τη χρήση των αρνητικών keywords. Η συγκεκριμένη τεχνική θα αυξήσει το CTR των διαφημίσεών σου, ενώ παράλληλα θα σου εξοικονομήσει και χρήματα. Τα αρνητικά keywords σου επιτρέπουν να στοχεύσεις καλύτερα το κοινό που θέλεις, αποτρέποντας την εμφάνιση των διαφημίσεων σε ένα κομμάτι του κοινού, που μπορεί να σου είναι άχρηστο. Έτσι, έχεις περισσότερες πιθανότητας να φτάσεις τους χρήστες που όχι μόνο θα σου αυξήσουν το CTR, αλλά και το conversion rate.

 

Τα Google Ads είναι απαραίτητα για την επιτυχία κάθε ιστοσελίδας και e-shop. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να έρθεις σε επικοινωνία με τους ειδικούς της SocialMe, ώστε να δημιουργήσεις επιτυχημένες διαφημίσεις για την επιχείρησή σου.

 


Επικοινώνησε μαζί μας



Talk to sales

Share:
Previous Post

Τι Είναι το Link Building και πώς θα σε Βοηθήσει στο SEO;

Next Post

Influencers και E-shops – Μυστικά για μια Επιτυχημένη Συνεργασία

Αναζήτηση
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα να ξεκλειδώσεις τις δυνατότητες των Short-Form Videos;

Γιατί τα posts σου στα social media δεν έχουν απήχηση;

Το ισχυρότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου είναι η προβολή του προϊόντος σου

Όλα όσα πρέπει να έχει το site σου για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του 2025

Πώς να Χτίσεις μια Στρατηγική Follow-Up που Οδηγεί σε Πωλήσεις

Θέλεις Ισχυρό Brand; Ξεκίνα με Λογότυπο και Εταιρική Ταυτότητα

Εταιρεία SocialMe

Με όλες τις ειδικότητες που χρειάζεται μια επιχείρηση για να είναι κερδοφόρα και ανταγωνιστική στην εποχή μας. Eίμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε να δείτε την επιχείρηση σας όπως την ονειρεύεστε.

Αριθμός Γ.Ε.Μ.Η 174567906000

  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Κατασκευή Iστoσελίδας
  • Κατασκευή E-shop
  • Κατασκευή Εφαρμογής
  • Λoγότυπo
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Σχεδιασμός Εντύπoυ
  • Σχεδιασμός συσκευασίας
  • Πρoώθηση Επιχειρήσεων
  • Ξενoδoχειακό Marketing
  • SMS Marketing
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Restaurant Marketing
  • Cafe Bar Marketing
  • Franchise
  • Διαφημίσεις Google Ads για Υψηλές Αποδόσεις
  • Influencer Marketing
  • Social Media Marketing
  • Email Marketing
  • SEO Marketing
  • Photography & Videography
  • Copywriting / Blogging
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Αρχική
  • Πoιoι Είμαστε
  • Portfolio
  • Testimonial
  • ΖΗΤΗΣΤΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
  • APPLY FOR WORK
  • Τρόποι Πληρωμής
(+30) 231 4011791
Δευτέρα - Παρασκευή 9πμ - 5μμ
[email protected]
online support
Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Αγίας Σοφίας 46, 546 22
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Όροι Χρήσης