Τα τελευταία χρόνια, κάθε στρατηγική του digital marketing περιλαμβάνει και τα Google Ads. Αυτές οι διαφημίσεις σου εγγυώνται ότι η ιστοσελίδα ή το e-shop σου θα φτάσει στο κοινό που αναζητάς.
Αν, λοιπόν, θέλεις να ασχοληθείς πιο σοβαρά με τα Google Ads, καλό θα ήταν να μάθεις πώς μπορείς να αξιολογήσεις την επιτυχία τους. Το Quality Score της Google είναι ένα τέτοιο εργαλείο. Ο συγκεκριμένος δείκτης έχει εμφανιστεί εδώ και αρκετά χρόνια και σίγουρα θα γίνει ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία που έχεις στη διάθεσή σου. Σε αυτό το άρθρο, θα μάθεις πώς θα το βελτιώσεις, ώστε να έχεις καλύτερα αποτελέσματα από το PPC.
Τι Είναι το Quality Score στα Google Ads;
Πριν περάσουμε στους τρόπους βελτιστοποίησης, καλό είναι να μάθεις τι ακριβώς είναι το Quality Score. Πρόκειται για ένα σύστημα αξιολόγησης, που δημιούργησε η Google, ώστε να υπολογίσει την επιτυχία των διαφημίσεων σου ως προς το περιεχόμενο και τα keywords τους. Η βαθμολογία του Quality Score είναι στην ουσία η σύγκριση της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεών σου με αυτές των ανταγωνιστών σου. Έτσι, το Google μπορεί να αποφασίσει ποια διαφήμιση θα τοποθετηθεί πρώτη σε μια σχετική αναζήτηση.
4 Τρόποι για να το Βελτιστοποιήσεις
Μαζί με τη βελτίωση των Google Ads σου, μπορείς να ενισχύσεις και το Quality Score τους. Ορισμένοι τρόποι για να το κάνεις αυτό είναι οι παρακάτω:
#1 Ενημερώσου για τα Βασικά Στοιχεία του Quality Score
Το πρώτο βήμα για να αναβαθμίσεις το Quality Score των διαφημίσεών σου είναι να ενημερωθείς σχετικά με τους βασικούς παράγοντες που το επηρεάζουν. Πιο συγκεκριμένα, η Google έχει δηλώσει πως χρησιμοποιεί τρία στοιχεία για τον υπολογισμό του, τα οποία είναι:
- Το αναμενόμενο CTR – ο παράγοντας αυτός αναφέρεται στο πόσο πιθανό είναι να πατήσει ένας χρήστης στη διαφήμισή σου.
- Η συνάφεια της διαφήμισης – ο παράγοντας αυτός σχετίζεται με τη συνάφεια που έχει η διαφήμιση με την πρόθεση του χρήστη.
- Η ευχρηστία της landing page – η Google δίνει μεγάλη σημασία στην ευχρηστία μιας ιστοσελίδας για την κατάταξή της στα SERP. Το ίδιο συμβαίνει και με τις landing pages που συνοδεύουν τις διαφημίσεις σου.
#2 Βελτίωσε το CTR των Διαφημίσεών σου
Όπως καταλαβαίνεις, το CTR των διαφημίσεών σου είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επιτυχία τους, μιας και συμβάλλει και στη διαμόρφωση του Quality Score. Έτσι, ένας από τους πρωταρχικούς σου στόχους θα πρέπει να είναι η βελτίωσή του. Ενδεικτικά, αυτό μπορείς να το κάνεις με τις παρακάτω στρατηγικές:
- Χρησιμοποίησε ισχυρά calls to action που θα δώσουν κίνητρο στους χρήστες να πατήσουν στη διαφήμισή σου,
- Βελτιστοποίησε το κείμενο της διαφήμισης, ώστε να δείχνει στους χρήστες πως έχουν βρει αυτό που ψάχνουν.
Σε κάθε περίπτωση, θυμήσου πως κάθε κοινό είναι διαφορετικό. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να πειραματιστείς, για να βρεις ποια στρατηγική είναι πιο αποδοτική στην περίπτωσή σου.
#3 Γράψε Κείμενο για τις Διαφημίσεις σου Σύμφωνα με το Κοινό σου
Ένας από τους πιο συχνούς λόγους που οφείλονται για την αποτυχία των Google Ads σου είναι ότι δεν έχουν σχέση με την πρόθεση του χρήστη. Για να βελτιώσεις την ποιότητά τους και για να ανεβάσεις το Quality Score, θα πρέπει να βελτιώσεις και το κείμενό τους. Προσπάθησε να χρησιμοποιήσεις γλώσσα που να είναι κοντά σε αυτή που χρησιμοποιεί το κοινό σου και τοποθέτησε λέξεις κλειδιά, που να σχετίζονται με την πρόθεσή τους.
#4 Ανακάλυψε τα Αρνητικά Keywords
Τέλος, ένας τρόπος για να βελτιώσεις το Quality Score είναι με τη χρήση των αρνητικών keywords. Η συγκεκριμένη τεχνική θα αυξήσει το CTR των διαφημίσεών σου, ενώ παράλληλα θα σου εξοικονομήσει και χρήματα. Τα αρνητικά keywords σου επιτρέπουν να στοχεύσεις καλύτερα το κοινό που θέλεις, αποτρέποντας την εμφάνιση των διαφημίσεων σε ένα κομμάτι του κοινού, που μπορεί να σου είναι άχρηστο. Έτσι, έχεις περισσότερες πιθανότητας να φτάσεις τους χρήστες που όχι μόνο θα σου αυξήσουν το CTR, αλλά και το conversion rate.
Τα Google Ads είναι απαραίτητα για την επιτυχία κάθε ιστοσελίδας και e-shop. Συμπλήρωσε τη φόρμα, για να έρθεις σε επικοινωνία με τους ειδικούς της SocialMe, ώστε να δημιουργήσεις επιτυχημένες διαφημίσεις για την επιχείρησή σου.