Όταν προσπαθείς να δημιουργήσεις μια κοινότητα στα κοινωνικά δίκτυα για την επιχείρησή σου, ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα είναι η επισκεψιμότητα της σελίδας σου. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείς να ενισχύσεις την επισκεψιμότητα των social media σου. Από αυτούς, ο πιο αποτελεσματικός είναι να δημιουργείς περιεχόμενο που είναι εύκολο στον διαμοιρασμό του. Κάθε φορά που ένας χρήστης κάνει like σε μια δημοσίευσή σου, τότε αυτή γίνεται ορατή στους φίλους του. Αν όμως την κάνει share στο προφίλ του, τότε τους δίνει ένα επιπλέον κίνητρο για να μάθουν περισσότερα και αυτοί. Αν λοιπόν, ενδιαφέρεσαι να δημιουργήσεις περιεχόμενο που οι ακόλουθοι της σελίδας σου θέλουν να μοιράσουν, δοκίμασε μερικές από τις παρακάτω ιδέες.
#1 Εικόνες Υψηλών Προδιαγραφών
Οι δημοσιεύσεις με τα περισσότερα like και share στα κοινωνικά δίκτυα είναι αυτές που έχουν μια όμορφη και επαγγελματική εικόνα. Όταν οι χρήστες αποφασίζουν να ακολουθήσουν τη σελίδα σου, περιμένουν ότι οι δημοσιεύσεις που θα βλέπουν θα είναι ποιοτικές. Έτσι αν έχεις ένα e-shop, μην ανεβάζεις απλά την εικόνα των προϊόντων σου. Κάνε φωτογραφήσεις που θα αναδεικνύουν τα προϊόντα σου με ξεχωριστούς τρόπους. Για παράδειγμα, αν στο e-shop σου πουλάς ρούχα ετοίμασε εικόνες με ολοκληρωμένα σύνολα. Για την αισθητική των εικόνων που θα ανεβάζεις, μπορείς να ακολουθήσεις τις τελευταίες γραφιστικές τάσεις στο Instagram.
#2 Φωτογραφίες με Ταξιδιωτικούς Προορισμούς
Ένα πιο συγκεκριμένο είδος των παραπάνω φωτογραφιών, είναι αυτές με ταξιδιωτικούς προορισμούς. Ακόμα κι αν η επιχείρησή σου δεν σχετίζεται με τα ταξίδια, μπορείς να χρησιμοποιήσεις τέτοιες εικόνες για να ευχηθείς καλό Σαββατοκύριακο στους ακόλουθους σου. Με αυτές τις εικόνες, βοηθάς τους χρήστες να ξεφύγουν από την καθημερινότητά τους. Αν μια δημοσίευσή σου καταφέρει να κάνει τον χρήστη να ονειρευτεί, είναι σίγουρο πως θα την κάνει share για να την μοιραστεί με τους φίλους του.
#3 Εικόνες με Αποφθέγματα
Οι εικόνες με τα αποφθέγματα είναι εξαιρετικά δημοφιλείς στα κοινωνικά δίκτυα. Στο Διαδίκτυο μπορείς να βρεις δωρεάν σοφά λόγια από σημαντικές προσωπικότητες. Επίλεξε αποφθέγματα με τα οποία μπορούν να ταυτιστούν οι ακόλουθοί σου. Αν για παράδειγμα έχεις ένα βιβλιοπωλείο, μπορείς να βρεις σοφά λόγια που σχετίζονται με την αξία του βιβλίου. Μόλις βρεις το απόφθεγμα που αντιπροσωπεύει την επιχείρησή σου, συνόδευσέ το με μια όμορφη και σχετική εικόνα.
#4 Βίντεο Tutorial
Ο πιο εύκολος τρόπος για να δώσεις μια ανάρτηση που έχει αξία για τους ακολούθους σου είναι να δημοσιεύεις βίντεο tutorial. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν τη χρήση του προϊόντος σου ή μια λειτουργία που είναι σχετική με την υπηρεσία που προσφέρεις. Το ζητούμενο σε αυτά τα βίντεο είναι να προσφέρεις κάτι χρήσιμο σε όσους σε ακολουθούν. Μη διστάσεις να εμπλουτίσεις τα βίντεό σου με μουσική και εικόνες που μπορείς να βρεις δωρεάν στο Διαδίκτυο.
#5 Infographic
Γενικά, είναι καλό να εναλλάσσεις το περιεχόμενο των αναρτήσεων στη σελίδα σου. Έτσι μια στο τόσο, μπορείς να συγκεντρώνεις ενδιαφέροντα δεδομένα σχετικά με την επιχείρηση ή βιομηχανία σου και να τα παρουσιάζεις με έναν γραφιστικό τρόπο. Τα γνωστά infographic είναι ενημερωτικά και δίνουν χρήσιμο στους ακολούθους σου. Το μεγάλο θετικό τους είναι ότι όλες οι πληροφορίες παρουσιάζονται με ευνόητο τρόπο, πράγμα που βοηθάει στο να γίνουν share.
#6 GIF
Μια γρήγορη ματιά στα κοινωνικά δίκτυα, θα σου δείξει πως όλοι οι χρήστες χρησιμοποιούν GIF. Μερικά από αυτά έχουν μια καθαρά χιουμοριστική διάθεση ενώ άλλα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εκφράσουν συναισθήματα. Μια καλή ιδέα για να χρησιμοποιήσεις GIF στα κοινωνικά σου δίκτυα είναι να δημιουργήσεις πρωτότυπα GIF στη θέση των εικόνων που δημοσιεύεις συνήθως.
#7 Αστείες Εικόνες
Στα κοινωνικά δίκτυα, μπορείς να παρουσιάσεις μια πιο ανθρώπινη μορφή της επιχείρησής σου. Έτσι, μια στο τόσο μπορείς να δημοσιεύεις μια αστεία εικόνα. Φυσικά, το αστείο θα πρέπει να είναι σχετικό με τα προϊόντα σου.
Η ανάπτυξη των κοινωνικών σου δικτύων επηρεάζεται άμεσα από το περιεχόμενο που ανεβάζεις.