Μια από τις τελευταίες τάσεις στο digital marketing είναι η αξιοποίηση όλων των καινούργιων και εναλλακτικών social media. Είναι γεγονός πως ένα μεγάλο μέρος του κοινού έχει ξεκινήσει να απομακρύνεται από τα παραδοσιακά social media και να περνάει περισσότερο χρόνο στα πιο νέα. Έτσι, το TikTok έχει γίνει αδιαμφισβήτητα η πρώτη επιλογή της νεολαίας. Αν λοιπόν η επιχείρησή σου στοχεύει σε ένα τέτοιο κοινό, η παρουσία σου σε αυτή την πλατφόρμα είναι απαραίτητη. Δεν είναι τυχαίο που πολλές μεγάλες επιχειρήσεις έχουν ήδη ξεκινήσει να παράγουν περιεχόμενο για το TikTok. Για να πετύχεις σε αυτή την πρωτότυπη πλατφόρμα όμως, θα πρέπει να προσαρμόσεις τα βίντεο που ανεβάζεις. Σύμφωνα με την έρευνά μας, τα πιο δημοφιλή είδη βίντεο στο TikTok που θα φέρουν και τους αντίστοιχους followers είναι τα παρακάτω.
#1 Social Media Challenges
Ο πρώτος τρόπος με τον οποίο μπορείς να πετύχεις στο TikTok είναι με το να συμμετέχεις στα διάφορα challenges που έχουν κατακτήσει τον κόσμο των social media. Θυμήσου μόνο πόσο δημοφιλές είχε γίνει το Ice Bucket Challenge. Έτσι, αν θέλεις να αποκτήσεις περισσότερους followers στο TikTok, εντόπισε όλα τα viral challenges της περιόδου. Κι όταν αποκτήσεις αρκετούς followers, τότε μπορείς να ξεκινήσεις ακόμα και το δικό σου challenge.
#2 Αναπαραστάσεις Διαλόγων
Αρχικά, το Tik Tok ήταν πολύ δημοφιλές για σύντομα βίντεο με χορό και lip singing σε διάφορα τραγούδια. Πλέον όμως, χρησιμοποιείται για πολλά περισσότερα είδη βίντεο. Ένα από αυτά είναι η αναπαράσταση διαλόγων, ανεκδότων, αστείων περιστατικών και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς. Δοκίμασε να ανεβάσεις κι εσύ ένα τέτοιο βίντεο για την επιχείρησή σου και θα δεις σίγουρα αποτελέσματα. Για αυτό το βίντεο, μπορείς να ζητήσεις και τη βοήθεια των υπαλλήλων σου, ώστε να δημιουργήσετε αναπαραστάσεις από περιστατικά μέσα στην επιχείρηση.
#3 Βίντεο με Φαγητά ή Μαγειρική
Αν έχεις εστιατόριο θα πρέπει να προσαρμόσεις τα βίντεο με τα φαγητά που σερβίρεις για το TikTok. Σε αυτή την πλατφόρμα, το κοινό δεν ενδιαφέρεται να δει τη συνταγή. Αντιθέτως, τα βίντεο με φαγητό και μαγειρική δείχνουν πως δημιουργείται το φαγητό και την δεξιοτεχνία που απαιτεί.
#4 Βίντεο με Voiceover
Το συγκεκριμένο είδος βίντεο ταιριάζει πολύ με τις αναπαραστάσεις αλλά και με τα tutorial. Για αυτά τα βίντεο, θα χρειαστείς έναν αφηγητή που δεν φαίνεται μέσα στην εικόνα. Συνήθως, οι αφηγητές δεν έχουν ιδέα για το περιστατικό ή tutorial που περιγράφουν κι έτσι το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικά αστείο.
#5 Διάφορα Tutorials
Τα tutorial είναι ένα είδος βίντεο που είναι δημοφιλές σε όλες τις πλατφόρμες, είτε αυτή είναι το YouTube, είτε το Facebook. Ένα τέτοιο βίντεο είναι εξαιρετικά χρήσιμο, μιας και μπορείς να δείξεις πρακτικά πώς χρησιμοποιείται το προϊόν σου. Για ένα βίντεο tutorial μπορείς να συνεργαστείς με έναν influencer ή να ακολουθήσεις μια πιο χιουμοριστική προσέγγιση με voiceover.
#6 Διαδικασία Δημιουργίας Τέχνης
Όπως και στα βίντεο μαγειρικής, έτσι και στην τέχνη, το κοινό ενδιαφέρεται περισσότερο για τη διαδικασία δημιουργίας της. Αυτά τα βίντεο μπορεί να είναι ζωγραφική ή οποιαδήποτε άλλη μορφή κατασκευής. Ακόμα κι αν έχεις ένα καφέ, μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις ένα τέτοιο βίντεο με latte art ή αλλιώς την τέχνη στο αφρόγαλα.
#7 Διάφορα Πειράματα
Επειδή το TikTok έχει συγκεντρώσει νεολαία, πολλά από τα βίντεο που γίνονται viral στην πλατφόρμα αφορούν διάφορα πειράματα. Η περιέργεια είναι ένα στοιχείο που υπάρχει έντονα στο κοινό και τα πειράματα την ικανοποιούν. Σε αυτά τα βίντεο, δεν υπάρχει όριο στις δοκιμές που μπορεί να γίνουν και το αποτέλεσμα είναι διασκεδαστικό και ορισμένες φορές και εκπαιδευτικό.