Για την προώθηση της επιχείρησής σου ηλεκτρονικά, σίγουρα θα έχεις αναπτύξει κάποια καμπάνια ηλεκτρονικών διαφημίσεων. Τα οφέλη από το PPC είναι πολλά κι ενδεχομένως να έχεις ήδη ξεκινήσει να βλέπεις τα αποτελέσματά του. Ένα κομμάτι όμως που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις διαφημίσεις σου, είναι η landing page που δημιουργείς για αυτές. Σαν landing page, μπορείς να χρησιμοποιήσεις την ίδια την ιστοσελίδα σου, αλλά συχνά θα πρέπει να δημιουργήσεις μια σελίδα αφιερωμένη στη διαφήμιση αυτή. Σε αυτό το άρθρο, σου έχουμε μερικά χρήσιμα tips που μπορείς να εφαρμόσεις άμεσα, για να δημιουργήσεις μια αποτελεσματική landing page.
01. Η Landing Page πρέπει να είναι Συναφής με το Κείμενο της Διαφήμισης
Ένα μεγάλο θετικό της δημιουργίας ξεχωριστής landing page, κι όχι χρήσης της ιστοσελίδας σου, είναι πως μπορείς να την προσαρμόσεις ανάλογα με τη διαφήμιση. Όλα τα στοιχεία της πρέπει να είναι σε συμφωνία με το κείμενο της διαφήμισης. Αν το μήνυμα της landing page είναι διαφορετικό, τότε ο επισκέπτης απλά θα φύγει από τη σελίδα, χωρίς να έχει ολοκληρώσει τη δράση που έχεις ως στόχο. Για το λόγο αυτό, είναι καλό να δημιουργείς μια διαφορετική landing page για τις διάφορες διαφημίσεις σου.
02. Δοκίμασε ένα Minimal Design
Η landing page εξυπηρετεί έναν μόνο σκοπό, κι αυτός είναι η ολοκλήρωση μιας ενέργειας. Εξαιτίας αυτού, όλα τα στοιχεία που θα συμπεριλάβεις σε αυτήν, θα πρέπει να δίνουν ένα παραπάνω κίνητρο στον επισκέπτη να την ολοκληρώσει. Αφαίρεσε όλα τα περιττά στοιχεία που τραβούν την προσοχή, χρησιμοποίησε έξυπνα τον κενό χώρο και βάλε στο επίκεντρο τη δράση. Με αυτή τη μινιμαλιστική προσέγγιση, θα οδηγήσεις διακριτικά το μάτι του επισκέπτη στο σημείο που σε ενδιαφέρει.
03. Απόφυγε τη Χρήση Συνδέσμων και Μενού
Όπως αναφερθήκαμε παραπάνω, η landing page πρέπει να μην αποσπά την προσοχή του χρήστη με κανέναν τρόπο. Τα μενού και οι σύνδεσμοι προς άλλα σημεία της ιστοσελίδας, μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή του επισκέπτη. Αυτό κρύβει τον κίνδυνο να μην ολοκληρωθεί η επιθυμητή ενέργεια.
04. Κάνε το CTA σου Ξεκάθαρο
Όπως σου έχουμε εξηγήσει για τα Google Ads, στις ηλεκτρονικές διαφημίσεις πληρώνεις για κάθε κλικ που γίνεται πάνω στη διαφήμιση. Αν λοιπόν, η δράση που στοχεύεις δεν είναι εμφανής, τότε κινδυνεύεις να χρεώνεσαι χωρίς να έχεις την προοπτική κέρδους. Όπως αντιλαμβάνεσαι, είναι πολύ σημαντικό το CTA σου να είναι ξεκάθαρο και σε κεντρικό σημείο. Παράλληλα, ο χρήστης θα πρέπει να αναγνωρίζει με την πρώτη ματιά τι πρέπει να κάνει μέσα στη σελίδα αυτή.
05. Χρησιμοποίησε Κείμενο σε Μικρή Ποσότητα
Τα κείμενα είναι κι αυτά ένα στοιχείο που μπορεί να αποσπάσει την προσοχή του χρήστη ή ακόμα και να τον κουράσει. Επίλεξε τις πιο σημαντικές πληροφορίες, χωρίς όμως να τις δίνεις όλες. Το ζητούμενο, είναι να δημιουργήσεις στο χρήστη την ανάγκη να θέλει να μάθει περισσότερα, ώστε να κάνει εγγραφή στο newsletter ή να ολοκληρώσει την αγορά. Σε καμία περίπτωση όμως μην τοποθετήσεις το call to action σου μέσα σε κείμενο.
06. Δοκίμασε πολλές Παραλλαγές της ίδιας Landing Page
Όπως και στις ίδιες τις διαφημίσεις, έτσι και στην περίπτωση της landing page είναι καλό να δοκιμάσεις πολλές παραλλαγές. Χρησιμοποίησε wireframe για τον αρχικό σχεδιασμό της, ώστε να έχεις μια ιδέα για τη υλοποίησή της. Στη συνέχεια ακολούθησε την τεχνική του A/B testing, ώστε να βλέπεις συγκριτικά ποια στοιχεία λειτουργούν. Έλεγξε προσεκτικά την τοποθεσία όλων των στοιχείων, όπως είναι οι φόρμες, τα κουμπιά και τα κείμενα.
Η διαδικασία της εύρεσης της πιο αποτελεσματικής landing page είναι μια διαδικασία συνεχής που απαιτεί συχνούς ελέγχους όλων των παραμέτρων της. Συμπλήρωσε την φόρμα για να επικοινωνήσεις με την ομάδα της SocialMe. Οι ειδικοί μας θα αναλάβουν το στήσιμο της landing page για κάθε σου διαφήμιση.