Το YouTube είναι μια πλατφόρμα με πολλές δυνατότητες, είτε θέλεις να προωθήσεις την επιχείρησή σου, είτε να χτίσεις μια καριέρα ως δημιουργός. Η επιτυχία όμως ενός καναλιού στο YouTube είναι μια πρόκληση, μιας και ο ανταγωνισμός είναι σκληρός. Ένας από τους τρόπους για να κάνεις τα βίντεο σου να ξεχωρίσουν είναι να δημιουργείς τα δικά σου thumbnail. Με τα κόλπα που σου παρουσιάζουμε εδώ, θα μπορέσεις να τραβήξεις την προσοχή του κοινού κι έτσι να αποκτήσεις περισσότερες προβολές.
Δημιούργησε Thumbnail στο Σωστό Μέγεθος
Το πρώτο στοιχείο που θα πρέπει να προσέξεις κατά τη δημιουργία ενός επαγγελματικού thumbnail είναι οι διαστάσεις και το μέγεθος του. Σύμφωνα με τις οδηγίες στο YouTube, η εικόνα που θα ανεβάσεις για thumbnail θα πρέπει να έχει μέγεθος 1280 * 720, ενώ το ελάχιστο πλάτος θα πρέπει να είναι τα 640 pixel. Αυτό σημαίνει πως το aspect ratio είναι 16:9, όπως είναι δηλαδή και για τα βίντεο του YouTube. Επιπρόσθετα, το thumbnail θα πρέπει να είναι σε μορφή αρχείου JPG, GIF, BMP ή PNG και το μέγεθός του δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 2MB.
Διάλεξε μια Εικόνα που Τραβάει το Μάτι
Πέρα όμως από τα τεχνικά χαρακτηριστικά, πρέπει να δημιουργήσεις ένα thumbnail που να τραβάει αμέσως την προσοχή του χρήστη. Για να το κάνεις αυτό, θα πρέπει να χρησιμοποιείς εντυπωσιακές εικόνες. Μια τεχνική που δουλεύει αρκετά καλά στο YouTube αφορά τη χρήση πολύ κοντινών πλάνων σε πρόσωπα. Αν έχεις vlog, δημιούργησε ένα thumbnail στο οποίο το πρόσωπο σου να είναι το επίκεντρο. Παράλληλα θα πρέπει να κοιτάς τον θεατή στα μάτια, ενώ καλή ιδέα είναι να διαλέξεις μια φωτογραφία που να δείχνεις κάποιο έντονο συναίσθημα.
Χρησιμοποίησε Ωραίες Γραμματοσειρές
Το thumbnail μαζί με την εικόνα θα πρέπει να περιλαμβάνει και τον τίτλο του βίντεο. Φρόντισε να γράψεις τον τίτλο με μια ευανάγνωστη γραμματοσειρά. Τα γράμματα πρέπει να είναι σχετικά μεγάλα, να δημιουργούν αντίθεση με το χρώμα στο φόντο και να μην είναι πολύ κολλητά. Ο στόχος του τίτλου είναι να μπορεί να διαβαστεί ακόμα κι αν ο χρήστης κυλάει ανάμεσα στα αποτελέσματα της αναζήτησής του. Ακόμα, στον τίτλο μπορείς να χρησιμοποιήσεις δύο γραμματοσειρές ώστε να τονίσεις την πιο σημαντική λέξη. Αυτός είναι ένας απλός κι αποτελεσματικός τρόπος για να δείξεις στον χρήστη με μια μόνο ματιά το θέμα του βίντεο.
Πρόσθεσε Αντιθέσεις
Ένα μονοχρωματικό thumbnail είναι πολύ δύσκολο να τραβήξει την προσοχή ενός χρήστη που δεν γνωρίζει το περιεχόμενό σου. Για να καταφέρεις να κάνεις το βίντεο να ξεχωρίσει θα πρέπει να χρησιμοποιείς αντιθέσεις και συμπληρωματικά χρώματα. Αυτό δεν ισχύει μόνο στο χρώμα του τίτλου, αλλά και σε όλα τα υπόλοιπα στοιχεία. Για παράδειγμα, μπορεί τα γραφιστικά σου να περιλαμβάνουν πολλές παράλληλες γραμμές. Για να δημιουργήσεις ένα ενδιαφέρον οπτικό αποτέλεσμα λοιπόν, μπορείς να τοποθετήσεις πάνω στις γραμμές ένα στρόγγυλο πλαίσιο για τον τίτλο σου.
Χρησιμοποίησε τα Χρώματα του Brand σου
Σε κάθε περίπτωση, το thumbnail θα πρέπει να ανταποκρίνεται στα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το brand σου. Έτσι, όλα τα επιμέρους στοιχεία θα πρέπει να είναι αναγνωρίσιμα από όλους. Ο πιο εύκολος τρόπος για να δείξεις στους χρήστες ότι τα βίντεο προέρχονται από το δικό σου brand είναι να ενσωματώσεις τα χρώματά του στο thumbnail. Αν για παράδειγμα το λογότυπο της επιχείρησής σου είναι μπλε, τότε βάλε μέσα στο thumbnail μπλε γραφιστικά στοιχεία. Επίσης, η εικόνα του brand σου μπορεί να εκφραστεί με τη γραμματοσειρά, ακόμα και με την επιλογή του φόντου.
Φρόντισε να Φαίνεται Καλά σε Οθόνη Μικρού Μεγέθους
Όπως σου είχαμε πει για το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σου, η έλλειψη έκδοσης για φορητές συσκευές είναι ένα μεγάλο λάθος. Οι χρήστες πλέον χρησιμοποιούν αυτές τις συσκευές για ό,τι θέλουν να κάνουν στο Διαδίκτυο. Έτσι και τα thumbnail σου θα πρέπει να μπορούν να ξεχωρίσουν καλά στη μικρή οθόνη.
Επικοινώνησε με τους ειδικούς της SocialMe για να δώσεις μια επαγγελματική όψη στο κανάλι σου στο YouTube.
Συμπλήρωσε τη φόρμα για να ξεκινήσεις!